Stránka 1 z 2
POUŽITÝ FRITOVACÍ OLEJ ZA 4,5 A PROVOZ NA NĚJ!JE SE HO BÁT?
Napsal: 12 kvě 2006, 08:12
od jbclaudio
MÁM MOŽNOST SEHNAT KVALITNÍ POUŽITÝ FRITOVACÍ OLEJ ZA 4,5KČZA LITR.JEZDÍTE NĚKDO NA POUŽITY OLEJ A S JAKÝMI ZKUŠENOSTMI.DÍKY JIRKA
OSTRAVA
Napsal: 13 kvě 2006, 14:12
od tucnak007
Na pouzity olej jezdím akorad ho filtruju ten co nabízíš je už přefiltrivanej nebo ne?Jaké množství ho můžeš dodat?
Napsal: 13 kvě 2006, 15:11
od jbclaudio
NENÍ PŘEFILTROVANÝ.MNOŽSTVÍ OKOLO 2 TUN ZA MĚSÍC I VÍC.

Napsal: 13 kvě 2006, 15:17
od jbclaudio
NAŠEL JSEM NA MOBILE.DE VELKÉ 1000 LITROVE PLASTOVÉ NADRŽE NA PALETĚ.CENA TAM BYLA UVEDENA 30 EUR.
Napsal: 13 kvě 2006, 20:56
od pumix
Pánová,nechcete moji moč zdarma??? Jen bacha na hranolky...čistej-dobrá,ale tohle???
Napsal: 13 kvě 2006, 21:56
od tucnak007
Nadrze neni problem v Anonci je prodavaj za 800kc a v ocelových koších 1500kc.Jeden čas se mě zdalo ze to na pouzitej olej jezdí lepe.Ja to pred filtraci ohreju a pokud je dole usazeny sadlo a tuhe tuky tak to taky prefiltruju.Pak je to sice takove hustejsi ale po ohrati v aute to jede normalne.
Napsal: 13 kvě 2006, 22:24
od Tkevlar
pumix píše:Pánová,nechcete moji moč zdarma??? Jen bacha na hranolky...čistej-dobrá,ale tohle???
HEh zrovna dneska jsem o tom premyslel, ze by to mohlo jezdit i na moč.
Ale taky jezdim na pouzity fritak. Jen to filtruji za studena.
KDyz jsem u toho, jak ten olej vypada? Neni to uplne husty plne strouhanky apod., to se pak blbe filtruje.

Napsal: 14 kvě 2006, 01:03
od jbclaudio
diky za podněty.jestli není tajemství jakýmstylem azařízením filtrujete ado jaké kvality.jak odstraníte vyšší obsah vody z oleje.po přečtení stránek na teto adrese
http://automotive.europecon.net/ se mi zdá docela super to filtrovat přes bypassový filtr a udělat ze starého oleje nový.jen ta cena je docela velká.nevite o levnějším filtru.nebo podobné adresy yabyvající se stejnou problemat. provozu na olej.

Napsal: 14 kvě 2006, 02:29
od jbclaudio
Napsal: 14 kvě 2006, 10:02
od Tkevlar
Koukni na stare forum, tam se filtrovani resilo dlouho.
Napsal: 19 kvě 2006, 21:40
od Ropák
Napadlo mě, že když se ten použitý olej třeba naředí naftou, aby ze 4.5 vyšel na 10 za litr, tak by šel líp filtrovat, a byl by pak možná lepší pro pohon než nový čistý a drašší.
Napsal: 21 kvě 2006, 03:05
od Xima
Ropák: myslím si totéž
Napsal: 21 kvě 2006, 22:33
od truck
No taky nás jedni odborníci krmili použitým fritovacím údajně špičkovým olejem. Stálo nás to 50 000,- Kč za opravu vstřik. čerpadla do Renaultu Premium po spotřebování 1500l a ujetí 5000 km. Dnes po dalších zkouškách v Liazech víme že tudy cesta nevede.
Napsal: 21 kvě 2006, 22:55
od Xima
truck píše:No taky nás jedni odborníci krmili použitým fritovacím údajně špičkovým olejem. Stálo nás to 50 000,- Kč za opravu vstřik. čerpadla do Renaultu Premium po spotřebování 1500l a ujetí 5000 km. Dnes po dalších zkouškách v Liazech víme že tudy cesta nevede.
kde je psáno, že to způsobil olej? čerpadla pokud vím odcházejí i po naftě
Napsal: 22 kvě 2006, 14:34
od truck
Pokud víš jaký je max. povolené množství fosforu v oleji, kyselost, obsah vody a dalších asi pět rozhodujících faktorů pak víš co to z čerpadlem udělá. Samozřejmě ono to pár tisíc kilometrů trvá. Rozdíl mezi naftou a olejem je takový že na špatnou naftu to většinou nejede, ale olej to slízne jakýkoliv a projeví se to později.