Turbodiera

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Turbodiera

Příspěvek od alfik »

Cao,cao.Chcem sa opytat.Od stlacenia plneho plynu po nabehnutie turba mam asi 1.5-2 sekundovu turbodieru.Je to v pohode?Neda sa ten cas nejako skratit?Turbo mam nove. :)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
BBarret
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 26 úno 2008, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetín

Re: Turbodiera

Příspěvek od BBarret »

Myslím,že je to ok,něco ho musí víc roztočit a to něco jsou výfukové plyny a motoru to chvíli trvá,je to vpohodě.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD ELX
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Je to normalne. to nieje turbo benzin! Na diesela nesmies pridat plyn naraz, lebo ho iba zaleje s naftou. Jednym slovom tam da plno nafty, ale ma malo vzduchu lebo turbo este nevivyja dostatocny plniaci tlak. U diesela musis ist na plyn pomaly potroske a scitom, vtedy zacne tlacit do sedadla ako divi, lebo dava dostatocne mnozstvo nafty do dostatku vzduchu v spalovacej komore
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

jojo píše:Je to normalne. to nieje turbo benzin! Na diesela nesmies pridat plyn naraz, lebo ho iba zaleje s naftou. Jednym slovom tam da plno nafty, ale ma malo vzduchu lebo turbo este nevivyja dostatocny plniaci tlak. U diesela musis ist na plyn pomaly potroske a scitom, vtedy zacne tlacit do sedadla ako divi, lebo dava dostatocne mnozstvo nafty do dostatku vzduchu v spalovacej komore
Do prdele,nefungovali tak stare Skodovky.Ze kolko pridas plynu tolko si to vstrekne?A nic to nejde,len to stale vstrekuje?Ved nove auta uz riadi jednotka.Podla preteceneho vzduchu vstrekuje palivo,nie.Respektive,kolko stiha palit tolko ho tam dava???
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:14, celkem upraveno 1 x.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Vcera som to skusal,tak to este trosku upresnim.Idem na 3-ke 2500ot. Postupne pridavam plyn,ale az ked pridem pedalom na podlahu,tak zacitim,ze turbo zacalo skvele tlakovat.Ak je to v pohode tak OK.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

ty máš variabilní turbo 1,5-2 s je moc ale takhle se to blbě odhaduje jinak co říká výše že se to nacpe naftou to je nesmysl to udělá tak starej komůrkáč ani řízená rotačka viz tdi to nedělá proto tam máš váhu vzduchu . zkus se mrknout jestli nemáš zatuhlí lopatky na turbu nebo ti už nejde do kelu váha obě častý věci. jinak já měl 1,9 85kw a každej diesel má díru ale co říkáš mi přijde dost
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mára.a4 píše:ty máš variabilní turbo 1,5-2 s je moc ale takhle se to blbě odhaduje jinak co říká výše že se to nacpe naftou to je nesmysl to udělá tak starej komůrkáč ani řízená rotačka viz tdi to nedělá proto tam máš váhu vzduchu . zkus se mrknout jestli nemáš zatuhlí lopatky na turbu nebo ti už nejde do kelu váha obě častý věci. jinak já měl 1,9 85kw a každej diesel má díru ale co říkáš mi přijde dost
Turbo je nove.Ale este som nebol dat skontrolovat plniaci tlak.Akosi nemam cas.Mam podozrenie na tu vahu,ked ju odpojim,tak bez rozdielu... :roll:
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

jedině na tu diagnostiku a porovnat tlaky zatím nic neměn
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

Zmerat vahu vzduchu....
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ahoj.Tak,vaha je nova a o dost sa to zlepsilo.Este idem zaslepit EGR....Neviem ako to presne je.Tou hadickou,(ktora ide z toho elektroventilu),ho zatvara pri zvysenych otackach?A na volnobeh ma byt otvoreny?Inak piestik na EGR beha v pohode....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
SPARTAKTT
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 čer 2008, 08:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava

Příspěvek od SPARTAKTT »

Problém bude na 99 % v EGR ventile. Treba ho vymeniť alebo zaslepiť. Mal som tiež taký problém.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak chlapi.Auto je nachipovane,ERG zaslepeny, katik vymlateny a je to uplne guuuuut. (noteeth)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“