Oktavia 1.9TDi 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oktavia 1.9TDi 66kW
Nazdar lidi,
chtel bych se zeptat jestli na oktavkach z roku 2003 jsou uplne stejny motory ( trysky, turbo ) a jestli se lisi jen ridici jednotkou. Chci koupit oktavku z roku 2003 a puvodne mela vykon 66kW ale majitel nachal vymenit celou ridici jednotku primo v servise - ted ma neco pres 81kW. Nerad bych koupil auto se kterym by pak byly problemy. A je mozne zvednout takto vykon jen ridici jednotkou?
Diky za odpovedi Petr
chtel bych se zeptat jestli na oktavkach z roku 2003 jsou uplne stejny motory ( trysky, turbo ) a jestli se lisi jen ridici jednotkou. Chci koupit oktavku z roku 2003 a puvodne mela vykon 66kW ale majitel nachal vymenit celou ridici jednotku primo v servise - ted ma neco pres 81kW. Nerad bych koupil auto se kterym by pak byly problemy. A je mozne zvednout takto vykon jen ridici jednotkou?
Diky za odpovedi Petr
abc
To rozhodne "odporucam". Presne ten isty problem mam. Motor ALH 66kW a RJ z 81kW a mozem ti povedat,ze to auto urcite aspon moje ide skutocne mizerne. Vcera som mal moznost otestovat O1 Combi 66kW a aj Golf Variant 66kW a skutocne to auto nejde ani na vykon 66kW motora. Ci bola menena amaterom alebo v servise aj tak vsetko zalezi na RJ ako pracuju vstreky a atd. Rozhodne ked ten motor pojde tak ako moj NEODPORUCAM !!! nemile skusenosti zial. Ked tvrdi,ze ma 81kW nech ta vezme na otestovanie na jeho naklady.
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Re: Oktavia 1.9TDi 66kW
Pokud nevyměníš i trysky tak ten výkon bude spíš horší.p.e-t.r píše:Nazdar lidi,
chtel bych se zeptat jestli na oktavkach z roku 2003 jsou uplne stejny motory ( trysky, turbo ) a jestli se lisi jen ridici jednotkou. Chci koupit oktavku z roku 2003 a puvodne mela vykon 66kW ale majitel nachal vymenit celou ridici jednotku primo v servise - ted ma neco pres 81kW. Nerad bych koupil auto se kterym by pak byly problemy. A je mozne zvednout takto vykon jen ridici jednotkou?
Diky za odpovedi Petr
To jste me moc nepotesili, na to se jeste zeptam prodejce jak to je. S tim autem jsem uz mel moznost jet. Zdalo se mi ale ze to jede pekne ( jsem zvyklej na favorita tak to je mozna tim ). Ale rozjizdel jsem se v kopci kterej ma pomerne velkej naklon a je dlouhej a po asi 350m jsem mel pres 120km/h a to jsem na to az zas tak moc neslapal. Kdyz jsem tam mel petku tak i na ni bylo cejtit jak motor zacina tahnout. Potom na rovince nebyl vubec problem jet 140km/h. V autoservisu by prece meli vedet co je potreba ke zvyseni vykonu na 81kW. Jak poznam ze tam jsou jiny trysky???? Vsem dekuji za odpovedi.
Tak to bych si tak jistej nebyl, kdyby to věděly, daly by jen vstřiky a nemusely nic jiného řešit. A když už by něco dělaly s jednotkou, tak stačí nahrát jinej soft. No a to si právě myslím, že udělaly, nahrály tam nějakej chip, zkasírovaly za předělávku hezký prachy a majitel nepozná nic, auto jede lépe a všichni jsou spokojený.p.e-t.r píše:V autoservisu by prece meli vedet co je potreba ke zvyseni vykonu na 81kW. Jak poznam ze tam jsou jiny trysky????
Vstřiky poznáš, když je rozebereš, je na nich vyražený číslo, ale to asi dělat nebudeš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Jde to udělat a je to bezproblémové, pokud prohodili trysky + řj z 81kW, tak v principu není co řešit. Pokud tam strčili pouze nějakou "načipovanou" jednotku, tak je otázkou, co je ten SW zač
Pokud je ta cena jako za Oktu 66kW... tak není co řešit... i kdyby jsi následně tu překopávku udělal sám pořádně. Pokud si to cení jako 81-ku, tak je otázka, zda to tak je nebo zda těm pohádkám chceš věřit.

Pokud je ta cena jako za Oktu 66kW... tak není co řešit... i kdyby jsi následně tu překopávku udělal sám pořádně. Pokud si to cení jako 81-ku, tak je otázka, zda to tak je nebo zda těm pohádkám chceš věřit.
GIV Variant TDi ???kW
Tak ja nevim jak to udelat jestli ji vzit nebo ne - cena je dost velka. Je to z roku 03 v plny vybave ma najeto 95 000km ( proste napohled pekna a kdyz jsem s tim jel tak jsem byl taky spokojenej. Je to auto ktery prodavali v autotrendu a ted majitel na protiucet vzal novou oktavku a tuhle prodava zase v tom samym autotrendu kde ji kupoval - davaj na to i zaruku 1/2 roku. Zeptat ze muzu jestli tam jsou vymeneny trysky ale muzou me rict co chtej protoze nic nepoznam. Jak jsem psal vyse jak jsem s tim jel do kopce - bylo by mozne takle jet s oktavkou s 66kW?
Tak ja nevim jak to udelat jestli ji vzit nebo ne - cena je dost velka. Je to z roku 03 v plny vybave ma najeto 95 000km ( proste napohled pekna a kdyz jsem s tim jel tak jsem byl taky spokojenej. Je to auto ktery prodavali v autotrendu a ted majitel na protiucet vzal novou oktavku a tuhle prodava zase v tom samym autotrendu kde ji kupoval - davaj na to i zaruku 1/2 roku. Zeptat ze muzu jestli tam jsou vymeneny trysky ale muzou me rict co chtej protoze nic nepoznam. Jak jsem psal vyse jak jsem s tim jel do kopce - bylo by mozne takle jet s oktavkou s 66kW?
Nie je! Najpodstatnejsi rozdiel medzi 66 a 81 je v tryskach a RJ, to znamena ked to chces takto prerobit, musis vymenit obe. Plati to ale iba 66 ALH vs. 81 AHF. Ine 66ky maju regulaciu turba riesenu inak, tzn aj veci okolo toho.p.e-t.r píše:nevim no - ale rikaly ze motory u oktavek z roku 2003 jsou uplne stejny (turbo i trysky ) ze se to lisi jen ridicima jednotkama ( rikal to i jeden automechanik ) - je tohle vubec pravda??????
Ako pisal niekto vyssie, staci do 66 dat trysky z 81ky, a pojde to lepsie ako origo 81ka. To su nazory tych, co to maju uz odskusane, na fore sa o tom vela docitas.
Uplne bezproblemu..Jak tu uz psali ostatni 66/81 s lisi hlave tryskama, jestli nekdo prehodil RJ z 81 tak tomu spise uskodil takhle zvysovat vykone je nesmysl...p.e-t.r píše:Tak ja nevim jak to udelat jestli ji vzit nebo ne - cena je dost velka. Je to z roku 03 v plny vybave ma najeto 95 000km ( proste napohled pekna a kdyz jsem s tim jel tak jsem byl taky spokojenej. Je to auto ktery prodavali v autotrendu a ted majitel na protiucet vzal novou oktavku a tuhle prodava zase v tom samym autotrendu kde ji kupoval - davaj na to i zaruku 1/2 roku. Zeptat ze muzu jestli tam jsou vymeneny trysky ale muzou me rict co chtej protoze nic nepoznam. Jak jsem psal vyse jak jsem s tim jel do kopce - bylo by mozne takle jet s oktavkou s 66kW?
66tka v plny vybave? to bych se docela divil v plny bejvej 96Kw TDiPD nebo 1,8T ....ma Xenony, ESP, Vyhr. sedacky, tempomat, Navi DX, Parkpilot, Kozene potahy atd ?
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Myslel jsem jako ze je tento typ oktavie 1.9TDi 66kw r.v. 03 v plne vybave ( v ty dobe co se davalo do techto oktavek to ma - cira optika vyhr. sedacky, ESP, vse v elektrice ). Takze v pripade ze je menena jen RJ tak kdybych nebyl s vykonem spokojen tak by stacilo dokoupit trysky? - pro auto jdu dneska tak se musim do odpoledne rozhodnout ( ale laka me to ze se vi o puvodu auta je to servisovany daj zaruku - v pripade ze by vykon 81kW nemela tak tam na ne muzu vlitnout, je to primo ze servisu skoda ) - koupit auto v bazru tak si myslim ze to je vetsi risk nez takle ve znackove prodejne. I kdyz jedna z mych priorit pri koupi auta bylo tech 81kW - takze by me docela vadilo kdyby to ten vykon nemelo. A nevite nekdo ( mozna to je nesmyslna otazka ) - jak se to da pri jizde poznat ze to ma vetsi vykon nez tech 66kW???? Diky moc vsem