Stránka 1 z 3

kkl + bmw redukcia + carsoft

Napsal: 09 bře 2008, 22:05
od ef.K0
Mate niekto skusenosti s tymto? Akych vsetkych jednotiek sa da robit diagnostika pomocou carsoft a kkl kabla?

Napsal: 10 bře 2008, 17:15
od dodi911
Idu s tym auta do roku cca2003/04. Pokial to napichujes na obd koncovku tak tam redukciu nepotrbujes, akurat k je na pine 7 aj 8 podla typu rj. Na 7 je motor a prevodovka. NA 8 zvysok tj podvozok, airbag, komfort....
Ak mas okruhlu tak + je na pine 14, - na 19, L - 15, K - 17 a 20. 17 a 20 su premostene pokial dobre viem. Urobil som si redukciu zo starej kritky diagnostiky a K som dal na 20 a zatial som problem nemal so ziadnou rj od motora az po airbag, atd. Pouzivam Kkl a slape v pohode aj s Kl. Je to trosku pomalsi program, takze ked bude nacitavat pomalsie tak sa nezlakni. Este si davaj pozor na prechodove modeli tj 2000/01. Zvyknu byt 2 diag. zasuvky, obd aj okruhla. Tam diagnostikuj okruhlov, na obd ani nepozri. Vela stastia. Cus
;)

Napsal: 10 bře 2008, 19:02
od automacher
dodi911 píše:Idu s tym auta do roku cca2003/04. Pokial to napichujes na obd koncovku tak tam redukciu nepotrbujes, akurat k je na pine 7 aj 8 podla typu rj. Na 7 je motor a prevodovka. NA 8 zvysok tj podvozok, airbag, komfort....
Ak mas okruhlu tak + je na pine 14, - na 19, L - 15, K - 17 a 20. 17 a 20 su premostene pokial dobre viem. Urobil som si redukciu zo starej kritky diagnostiky a K som dal na 20 a zatial som problem nemal so ziadnou rj od motora az po airbag, atd. Pouzivam Kkl a slape v pohode aj s Kl. Je to trosku pomalsi program, takze ked bude nacitavat pomalsie tak sa nezlakni. Este si davaj pozor na prechodove modeli tj 2000/01. Zvyknu byt 2 diag. zasuvky, obd aj okruhla. Tam diagnostikuj okruhlov, na obd ani nepozri. Vela stastia. Cus
;)
A prečo nie? Ja som mal take BMW a diagnostikoval som ho cez tu okruhlu lebo mam origo kabel a nič sa nestalo. Je tam nejaka zrada?

Napsal: 10 bře 2008, 19:19
od dodi911
Co a preco nie. S tymi prepojenim som sa troska skopol sorry (wallbash) , a s cim si to diag., s akym kablom, softom?

Napsal: 10 bře 2008, 19:41
od automacher
Z obyčajnym KL-interface. Len ked si pisal ze tu gulatu zasuvku nema použivat ked su tam dve , tak som nevedel že prečo.

Napsal: 10 bře 2008, 20:16
od dodi911
Prechodove modeli maju 2 zasuvky, okruhlu aj obd v interieri. Praveze ked najdes kruhovu tak pouzi kruhovu a nie obd. Ja som pisal, ze ked tam bude kruhova, tak nech na obd ani nepozrie.

Napsal: 10 bře 2008, 20:30
od Mireck
Niekde som cital ze niektore X kove terenaky maju dve zasuvky a s okruhlov sa vraj dostanes iba do RJ motora.

Napsal: 10 bře 2008, 20:33
od Mireck
A este k tomu kablu KKL ide vraj iba s Carsoft 6.1.4 zatial som neskusal. Raz som skusal Carsoft 6.5 a neslo to neviem ci som mal poskodeny soft alebo to fakt nejde. Ak ma niekto skusenosti nech sa s nimi podeli ;)

Napsal: 10 bře 2008, 20:51
od dodi911
Hej pisem o 614. 3.5.7.X u tychto som sa stretol s okruhlov zasuvkov aj odd. Presne o tomto som pisal, to su tie prechodove modeli. Napr. rada e 46 rocnik 2003 ma obd. model 1999 ma okruhlu, ale model na prelome rokov 2000/2001 ma obidve. Pokial ma auto okruhlu, tak ta je hlavna. Ak ma obe tak s obd urobis max motor a mozno prevodovku, ale tu som neskusal. Zaviedlo sa to myslim koli emisnym kontrolam, lebo skoro vsetky automobilky pomali prechadzali na normu obd. Takisto vzdy po k urobis motor a vzdy bude na pine 7 u obd. To je stanovena norma. Ostatne zapojenie obdcka uz zalezi na vyrobcovy. U bmw prehadzujes piny 7a8, vag pouziva 7 a napr. opel zase ine 2.3.7...

Napsal: 17 bře 2008, 15:07
od Mireck
Konecne som chcel vyskusat ten Carsoft aj v praxi. Kamosove BMW E34 525i
Okruhla zasuvka pod kapotou. Skusal som s KKL kablom a aj s domackym KL s obvodom SI9243 cez okruhlu redukciu. Nic som nenacital absolutne nic. Redukciu som premeral kazdy pin osobitne ci je dobre zapojena.

OBD - BMW
K - 7 - 17+20
L - 15 - 15
+ - 16 - 14
GND - 4 - 19
Kably su oba na com port pripajal som ich cez redukciu s FTDI na USB.

Napsal: 17 bře 2008, 17:34
od dodi911
Podla toho co pises si dal K aj GND na 17+20

4+5 -----------19 (Signal Ground)
7 -----------17+20 (ISO 9141-2 K Line)
15 -----------15 (ISO 9141-2 L Line)
16 -----------14 (Battery Power)

Tu to mas spravne.

Napsal: 17 bře 2008, 17:37
od dodi911
S prevodnikom som to este neskusal, iba cisto na plnohodnotny com, kl+kkl.

Napsal: 17 bře 2008, 17:43
od Mireck
skusim stary notebook a ked to nepojde tak pojdem po kabloch k zasuvke.

Napsal: 17 bře 2008, 17:52
od dodi911
Len pozor na zapojenie. Neze das zase 17a20 na kostru aj K linku.

Napsal: 17 bře 2008, 22:52
od Mireck
Bol to preklep ta kostra je na 19ku. Redukciu som si nerobil sam ale kupil som ju http://shop.pc-autodiagnostika.sk/produ ... ucts_id=86

Len som ju pre istotu premeral ked to neslo.