Stránka 1 z 6
Zvyšování výkonu přes VAG
Napsal: 17 kvě 2006, 08:15
od TDIPOWER
Chlapi, někde jsem tu kdysi četl diskusi, zda jde VAGem přidat nebo ubrat na výkonu. Takže: Reesha si to vyzkoušel na mojem Golfu na brzdě a.....výkon takřka stejný, ale kruťák zvedl o 10Nm. Takže měl zase pravdu. No ale na to už jsme si zvykli, ne

Hlavně se mě neptejte, jak to udělal, protože s VAGem neumím, ale určitě vám to rád řekne.
---------------
Doplněno od admina:
V programu vag-com, řídící jednotka motoru, zadat login 12233
- adaptace, kanál 1
- pro zvýšení množství vstřikovaného paliva musíte snížit zobrazované množství "mg"
Napsal: 17 kvě 2006, 12:21
od Sokolda
Jestli je to co myslím tak je super že to někdo odbrzdil,já rozdíl nepoznal,kromě kouře a zajímalo mě to a přemejšlel jsem nad tím zda to zkusit na brzdě,dát,min. nafty a max. nafty co by to udělalo na výkonu...ale alespn něco vzrostlo...Super.

Napsal: 17 kvě 2006, 12:53
od TDIPOWER
jo, je to jak říkáš. možná by sem moh dát Reesha ty grafy. Co, Reesho

Napsal: 17 kvě 2006, 13:19
od mvolesko
taky me ty grafy zajimaj !!

Napsal: 17 kvě 2006, 14:50
od Dukes
Jj mě taky!!

Šup sem s nima Reesho.

Napsal: 25 kvě 2006, 15:23
od Matrix
... a taky s návodem jak na to

Napsal: 25 kvě 2006, 19:29
od reesha
Tady je graf, už načipované auto. Dávka vagem jde změnit asi o 2-3mg.
Ve finále je max. rozdíl okolo 15 Nm a 5 HP. V oblasti max. výkonu mělo auto dostatek nafty, proto rozdíl není téměř žádný. Na sériovém autě by se to projevilo v celém rozsahu.

Napsal: 25 kvě 2006, 19:34
od frantacech
Matrix píše:... a taky s návodem jak na to

http://www.dieselpower.cz/forum_old/vie ... 20&t_id=14
Speciální nastavení: Login 12233:
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru
[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]
[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]
Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty
Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
Kanál 4:
- ?? … nepoužívat
Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování
Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]
- Úpravy provedl reesha dne: Oct 18, 2003 11:56:45 am
Napsal: 28 kvě 2006, 16:33
od Lumpo
tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
Napsal: 28 kvě 2006, 17:12
od frantacech
Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
Napsal: 28 kvě 2006, 17:45
od Lumpo
frantacech píše:Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
jo dělal, ale nic mi to po zadání toho kodu neudělalo... je opravdu ten login kod stejný pro všechny
?
Napsal: 28 kvě 2006, 17:57
od frantacech
Lumpo píše:frantacech píše:Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
jo dělal, ale nic mi to po zadání toho kodu neudělalo... je opravdu ten login kod stejný pro všechny
?
100proc neni. Treba pro 2.5TDi V6 je to 26262.
Pro PD nevim.
Napsal: 28 kvě 2006, 18:41
od Lumpo
tak po tom loginu to fakt naběhne, jen u kanálu jedna když změním tu hodnotu, tak dám test, ale ona se v té testovací nepřepíše... u kanálu 2 a 3 to šlape bez problému... nevím co s tím...
Napsal: 28 kvě 2006, 19:16
od Huml
Pro PD je login stejnej jak pro norm. TDI, akorát jak píšeš z tou hodnotou v kanále 1 se hejbat nedá, mělo by jít hejbat jen kanálama 2,3,5
Napsal: 29 zář 2006, 08:32
od yeager
v postupe sa ale nepise, ze na aku hodnotu mam nastavit jednotlive kanaly, a tiez sa nepise, ze o kolko sa zvysi potreba?