Stránka 1 z 1

Napsal: 23 bře 2008, 10:56
od Andre
Na mokru nesmysl (viz včerejší závody - bylo to spíš klouzání), ale doufám, že na suchu a na Markgumech konkurenci snad trochu potrápím :)

Napsal: 23 bře 2008, 20:51
od pter
Andre píše:Na mokru nesmysl (viz včerejší závody - bylo to spíš klouzání), ale doufám, že na suchu a na Markgumech konkurenci snad trochu potrápím :)
jestli jsi je nekoupil tak to nedélej,je to peklo,vím,že jsou levný,taky jsem je zkusil jako pár kluků u nás a je to peklo,nic horšího jem v životě neviděl :o

Napsal: 23 bře 2008, 21:11
od Andre
Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.

Napsal: 24 bře 2008, 00:42
od pter
Andre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřin

Napsal: 24 bře 2008, 08:34
od Kornout
pter píše:
Andre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřin
Já myslel, že Andre má na mysli pneu z nějakého řetězce supermarketů?
Jen pro info:
OIIRS má v sérii Continental SC2 a to jsou jedny z nejlepších gum vůbec.

Napsal: 24 bře 2008, 09:25
od Andre
pter píše:
Andre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřin
Sice už tu děláme OT, ale ty Markgumy mají směs Avonu a Michelin vzorky, ale dělají to na seriový kostry. Olítaný závodní gumy nemají podle mě smysl, je to sázka do loterie s velmi malou šancí na výhru. Když jsem viděl jaký dostávali lidi smyky na ježděných slickách... to už pak asi lepší nová seriovka.

Napsal: 24 bře 2008, 13:37
od Rybízek
zavodní guma jako je např michelin(dnes BF goodrich) nebo pirreli je po 80 km ostré jízdy na vyhození stalo se jen zvyklostí že se tyto gumy prodávají dále na nízko urovňové závody kde pouze funguje ten pocit mám 80 km jetou michelinku po Pechovi,Krestovi a jiných zvučných jmen. kdyby ta guma byla tak dobrá proč by jí vyhazovaly když má vzorek na dalších 50-70 km.

Moje osobní zkušenost je takova že pokud se na jedněch závodech guma ohřeje na přístích je tato guma katastofická a neumí varovat.

Jedna se o pneumatiky na Rallye. okruhové popř.vrchově směs neznám a neměl jsem tu čest až tak dukladně se seznámit.

Napsal: 24 bře 2008, 14:39
od pter
Rybízek píše:zavodní guma jako je např michelin(dnes BF goodrich) nebo pirreli je po 80 km ostré jízdy na vyhození stalo se jen zvyklostí že se tyto gumy prodávají dále na nízko urovňové závody kde pouze funguje ten pocit mám 80 km jetou michelinku po Pechovi,Krestovi a jiných zvučných jmen. kdyby ta guma byla tak dobrá proč by jí vyhazovaly když má vzorek na dalších 50-70 km.

Moje osobní zkušenost je takova že pokud se na jedněch závodech guma ohřeje na přístích je tato guma katastofická a neumí varovat.

Jedna se o pneumatiky na Rallye. okruhové popř.vrchově směs neznám a neměl jsem tu čest až tak dukladně se seznámit.
takhle se to nedá říct,závisí na směsi,na kopec se obyčejně používá hodně měka směs,protože jí potřebuješ co nejrychleji ohřát,promin,ale spálenou směs snad poznáš,navíc se to měří schoremetrem něco jako tvrdoměr,nejde přece o tom kdo to měl na autě,ale v jakém je stavu,já se tu nechci hádat jen už jsem s těma MARG.měl zkušenost jako pár kluků co jezdíme,jo a ta mokrá tak to je uplně šílený o proti P2A od MICHELIN,je to můj názor a nikomu ho nenutím,třeba se taky k tomu ještě někdo vyjádří kdo je zkusil

Napsal: 24 bře 2008, 15:04
od Rybízek
mám pocit že schoremeter je to samý jako tvrdoměr

Napsal: 24 bře 2008, 16:32
od Byrto
goodyear EAGLE F1 SUPERCAR su na normalnu cestu aj vodu asi to naj bezne dostupne len ta cena 25 000 je asi mimo misu

Napsal: 24 bře 2008, 17:12
od Huml
nevím na jaký to chceš použití, ale my používáme TOYO R888, tvrdý bok a pěkně měkká směs a má homologaci na silnice(u nás podmínka)
Obrázek
takhle vypadaj asi po 3-4 hodinách na okruhu při plným nasazení

Napsal: 24 bře 2008, 17:16
od pter
Rybízek píše:mám pocit že schoremeter je to samý jako tvrdoměr
pocit máš správnej,napsal jsem to aby to bylo srozumitelnější pro někoho kdo to třeba neví

Napsal: 24 bře 2008, 19:52
od rici.houba
Markgum jsou celkem v poho (teda ne na vodu :D ),myslim rozumná kvalita za rozumnou cenu!