Napsal: 23 bře 2008, 10:56
Na mokru nesmysl (viz včerejší závody - bylo to spíš klouzání), ale doufám, že na suchu a na Markgumech konkurenci snad trochu potrápím 

jestli jsi je nekoupil tak to nedélej,je to peklo,vím,že jsou levný,taky jsem je zkusil jako pár kluků u nás a je to peklo,nic horšího jem v životě nevidělAndre píše:Na mokru nesmysl (viz včerejší závody - bylo to spíš klouzání), ale doufám, že na suchu a na Markgumech konkurenci snad trochu potrápím
než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřinAndre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
Já myslel, že Andre má na mysli pneu z nějakého řetězce supermarketů?pter píše:než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřinAndre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
Sice už tu děláme OT, ale ty Markgumy mají směs Avonu a Michelin vzorky, ale dělají to na seriový kostry. Olítaný závodní gumy nemají podle mě smysl, je to sázka do loterie s velmi malou šancí na výhru. Když jsem viděl jaký dostávali lidi smyky na ježděných slickách... to už pak asi lepší nová seriovka.pter píše:než sériová to je jasný,MICHELIN,AVON to je špička,ale MATADOR není taky nejhorší je tam jak se řiká přijatelná cena a výkon,jestli tam jezdíte na sér. gum. tak jsi v poho,já to myslel tak,že proti tém výše napsaným neni problem ztratit na 5km kopci 5-6 vteřinAndre píše:Nevím, co pro tebe znamená peklo, ze závodních gum to nemám s čím moc srovnávat (7500,- za gumu opravdu dávat nechci), ale funguje to rozhodně líp než jakákoliv seriová guma co jsem kdy na autě měl.
takhle se to nedá říct,závisí na směsi,na kopec se obyčejně používá hodně měka směs,protože jí potřebuješ co nejrychleji ohřát,promin,ale spálenou směs snad poznáš,navíc se to měří schoremetrem něco jako tvrdoměr,nejde přece o tom kdo to měl na autě,ale v jakém je stavu,já se tu nechci hádat jen už jsem s těma MARG.měl zkušenost jako pár kluků co jezdíme,jo a ta mokrá tak to je uplně šílený o proti P2A od MICHELIN,je to můj názor a nikomu ho nenutím,třeba se taky k tomu ještě někdo vyjádří kdo je zkusilRybízek píše:zavodní guma jako je např michelin(dnes BF goodrich) nebo pirreli je po 80 km ostré jízdy na vyhození stalo se jen zvyklostí že se tyto gumy prodávají dále na nízko urovňové závody kde pouze funguje ten pocit mám 80 km jetou michelinku po Pechovi,Krestovi a jiných zvučných jmen. kdyby ta guma byla tak dobrá proč by jí vyhazovaly když má vzorek na dalších 50-70 km.
Moje osobní zkušenost je takova že pokud se na jedněch závodech guma ohřeje na přístích je tato guma katastofická a neumí varovat.
Jedna se o pneumatiky na Rallye. okruhové popř.vrchově směs neznám a neměl jsem tu čest až tak dukladně se seznámit.
pocit máš správnej,napsal jsem to aby to bylo srozumitelnější pro někoho kdo to třeba nevíRybízek píše:mám pocit že schoremeter je to samý jako tvrdoměr