prosím o pomoc- auto pořád brzdí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

prosím o pomoc- auto pořád brzdí

Příspěvek od Jindra »

Chlapi prosím o radu jak na brzdy. je to na Fabce 03, ABS/ESP 5.7.
Po výměně gumiček v brzdovém válci a následném odvzdušnění, mi začalo auto pořád přibrzdovat.Ty gumky jsem tam dal podle originálu. Po odvzdušnění jsem jel auto projet, asi ve 120 jsem to natvrdo zašlápl, abs fungovalo. toto jsem několikrát zopakoval a vše ok. Pak jsem začal brzdit jak za normálního provozu a od ted začne auto samo brzdit. Měli jsme povolené trubky na válci a tam žádný tlak nebyl. Povolil jsem odvzdušnováky a z každého pod velkým tlakem vytryskla kapalina. Takže si myslím že ABS nějak drží tlak ve vedení od ABS ke kolům.Po povolení odvzdušnováku a upustění tlaku to auto zas kousek jede, než šlápnete na brzdu a udělá se tam tlak který se jakoby nevrací.Nejdříve se blokne pravé přední a levé zadní a pak ty zbylé 2. vag je bez chyb. taky jsem dělal základní odvzdušnění vagem. Už si s tím nevím rady. Budu vděčný za jakoukoliv informaci :(
Fabka TDI vše červeně
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Repasoval si už třmeny ( gumyčky ) a měnil brzdové hadice?
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

ještě ne.já myslím že bude nějaká zrada v hydraulice abs, tam zůstává a narustá tlak.
Fabka TDI vše červeně
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jindra píše:ještě ne.já myslím že bude nějaká zrada v hydraulice abs, tam zůstává a narustá tlak.
tak musíš zajet na vag, otestit akční členy ABS tam je na to program na všechny čtyři kola, nejlépe na zvedáku a jak navolíš kolo odbrzděno při sešláplém pedálu tak sním musí někdo zatočit kolem jestli to tak skutečně je, když jsem poprve měnil přední desky s abs tak mi to bzdilo na podlaze :o po ujetí 30 km a za stáleho brzdění se to spravilo, dnes to dělám jinak a problém není miloš
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

jenže já mám ve vagu 304 akční členy zavřené. asi je to špatná verze. (wallbash)
Fabka TDI vše červeně
kvaza
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 22 kvě 2007, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kvaza »

Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kvaza píše:Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D
to je velmi dobrý nápad když se odmyslí ABS a bylo hejbnuto s HBV, já jsem znal jednoho automechanik (LOL) , který problém s bublinkami z HBV a měkým pedálem řečil prodlužováním tyčky co vede z pedálu na HBV a dopracoval se ke stavům že když na auto posvítílo slunce tak nešlo odjet bylo zabrzděno miloš
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

kvaza píše:Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D
kolik by měla byt ta vůle?
Fabka TDI vše červeně
kvaza
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 22 kvě 2007, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kvaza »

vůle by měla být asi 0,5 mm, musí tam prostě nějaká být, aby se pístek mohl vrátit
kvaza
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 22 kvě 2007, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kvaza »

Jo Miloši, občas je i s brzdama sranda :D
kvaza
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 22 kvě 2007, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kvaza »

ještě teď jsem koukal do manualu na Octavii a tam je mezi hlav. brzdovým válcem těsnění a to se má při nové montáži vyměnit, bude nezmáčklé a proto asi udělá tu potřebnou vůli :D u Fabky to asi bude stejné
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

těsnění jsem vyměnil. bez výsledku. mi to přijde jak kdyxby ten tlak drželo abs. protože od hbv k abs žádný tlak není, ale od abs ke kolům postupně narůstá a auto přibrzduje.ráno to auto jede normálně, ale jen tak 4 km ,pak to začne postupně přibrzdovat. po nějaké době, vetšinou přes noc ten tlak ujde a auto zas jede. (wallbash)
Fabka TDI vše červeně
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jindra píše:těsnění jsem vyměnil. bez výsledku. mi to přijde jak kdyxby ten tlak drželo abs. protože od hbv k abs žádný tlak není, ale od abs ke kolům postupně narůstá a auto přibrzduje.ráno to auto jede normálně, ale jen tak 4 km ,pak to začne postupně přibrzdovat. po nějaké době, vetšinou přes noc ten tlak ujde a auto zas jede. (wallbash)
to právě asi nijak nezjistíš neš vag adresa tuším 03 a kontrola akčních členů miloš
D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D A V I D »

kvaza píše:vůle by měla být asi 0,5 mm, musí tam prostě nějaká být, aby se pístek mohl vrátit
Ta vůle má být min 0,9 mm a max 1,2 mm říká se tomu leerweg.Alespoň tak je to u nových posilovačů.
D.
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

zdravim, jak jsi to odvzdusnoval? slapanim? mel jsi nastartovano? muze to delat zmuchlana manzeta v posilovaci brzd, stava se to kdyz nemas nastartovano - tudiz neni podtlak a odvzdusnujes - proslapnes pedal na podlahu - a pri navratu se domacka manzeta = nevrati se do puvodniho postaveni. poznas to tak, ze kdyz na pedal za jizdy dupnes tak to na chvili odbrzdi.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“