
Audi A4 1.9 TDI (81kW AFN) padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 1.9 TDI (81kW AFN) padá do nouzáku
Potřeboval bych poradit co dělat, nebo hledat, eventuelně aby mi někdo kouknul na logy. Asi před 14 dny, první nouzák, minulý týden druhý nouzák. Do teď zatím nic. Chyba 00575-Tlak v sacím potrubí-17-00 regulační diference.
Díky

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Re: Audi A4 1.9 TDI (81kW AFN) padá do nouzáku
pouzi hledat ...je toho namraky k tomu tady !Lee píše:Potřeboval bych poradit co dělat, nebo hledat, eventuelně aby mi někdo kouknul na logy. Asi před 14 dny, první nouzák, minulý týden druhý nouzák. Do teď zatím nic. Chyba 00575-Tlak v sacím potrubí-17-00 regulační diference.Díky
a nalogovat na VAG kanal 3 a 11 by to chcelo ..to dost povie
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08 led 2008, 09:17
Zatuhlé turbo
Stejný případ . Přetlak nastane v okamžiku ubrání plynu , kdy ŘJ omezí všechno včetně výkonu turba , ale protože je naklápění lopatek zatuhlé , tlačí to ještě o malý okamžik dýl do zavřené škrtící klapky a jsi přes 2,5 MPa = přechod do nouzáku . Dostal jsem radu od zkušeného mechanika : při ježdění na spotřebu ( šimrání na nízké otáčky) má motor horší spalování a turbo se zanáší a usazují s v něm různé humusy . Řešení spočívá v zahřátí turba tak , že jede na max. výkon . Zahřeje se tak , že se rozžhaví do červena . Usazeniny se při takové teplotě spálí a odletí výfukem . V praxi bys musel jet aspoň deset kiláků na plný výkon motoru ( ale pozor , ne jenom na otáčky v červeném políčku na trojku ale pětka , plný kotel ) . Naklápění lopatek jsem po odšroubování regulační plechovky rozchodil , teď chodí naprosto lehce , ale je jasné , že usazeniny ho zase přidřou . Proto se na dalí cestě do Čech ( asi 300km ) chystám jet na plný kotel . Aspoň porovnám současnou spotřebu 5,2 l/100km s maximální možnou . Jsem zvědavý , jestli se na dlouhé trase dostanu přes 10 l .




-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 bře 2008, 21:39
Tak přes 10l se určitě nedostaneš, leda s vozejkem
Mě to nedávno taky zlobilo, vyčištění regulace pomohlo na výbornou, octáva táhne jak kůň. Hlavně se mi líbí průběh krouťáku! Žádnej kopanec a tah až do červenýho. O vékendu jsem závodil s borou 1,6 při předjíždění, na to, že jsem byl mnohem těžší, jsem ji na čtyřku udělal ve 160. Paní se taky nezdála, uměla naložit, ale 185 na ni bylo moc
Hned v další vesnici mě hrdinsky předjela.. Jinak to naklápění fakt potřebuje chodit.


Tomík
OI Combi ASV 2003 Black metalic Ambiente
OI Combi ASV 2003 Black metalic Ambiente
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
pokud už to máš zatuhlý víc, že ti to padá do nouzáku, tak ti už nejspíš ta jízda na plný plyn nepomůže a stejně ti to bude padat do nouzáku, takže se moc nesvezeš.. a i kdyby to pomohlo tak to bude jen na chvilku. jediný lék je turbo ven a důkladně vyčistit a zalapovat.. pak budeš mít klid.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08 led 2008, 09:17
Tak zlé to není , sundal jsem hadičku z podtlakové plechovky a " orálním potlakem " s tím mávám nahoru dolu .go.vojta píše:pokud už to máš zatuhlý víc, že ti to padá do nouzáku, tak ti už nejspíš ta jízda na plný plyn nepomůže a stejně ti to bude padat do nouzáku, takže se moc nesvezeš.. a i kdyby to pomohlo tak to bude jen na chvilku. jediný lék je turbo ven a důkladně vyčistit a zalapovat.. pak budeš mít klid.
podle těch logů to opravdu vypadá, že je to v pořádku, jen jestli se ty lopatky při tom logování nepovolilyHuml píše:tak je hoď na edisk a já se kouknuLee píše:jordee_23: Mám nalogováno, právě že se mi zdá že je to v pořádku. Ale potřeboval bych aby mi na to ještě raději někdo kouknul.

Takže po několika týdnech, vyměnil jsem na zkoušku N75, s nadějí, že už mi to padat nebude, protože to bylo první co mě napadlo. Jenže zase to padlo. Když dělám logy, vše funguje na 100%, když se vracim domů večer z práce tak to zase padlo. Už nevím co s tím. Slyšel někdo o tom, že se časem na turbu něco povolí a musí se tam něco nastavovat? Že se to pak takhle chová?? 

Passat 1.9TDI AFN
Tiez som mal podobny problem zo zaciatku to robilo len niekedy ale posledny mesiac to robili stale ked som passata tlacil viac .Zakazdym to spadlo do nudzoveho rezimu.Vybral som von turbo a vycistil.Niektore lopatky sa nedali posunut ani prstom.Podla mna u teba to bude este tak na hranici ze niekedy ta regulacia ide a niekedy nie ale po case sa lopatky zaseknu uplne.Ja som zacal s cistenim turba podla rady tu na fore pretoze to nic nestoji a je to najpravdepodobnejsia chyba ked mas viac nabehane.Na mojom passate je 110 000mil co je asi 176000km.