Stránka 1 z 2

Pokračování-Zakopaný pes -poradíte?

Napsal: 02 dub 2008, 08:16
od sanov
VW Passat 1.9TDi 66kW r.95
Motor jak jsem již.psal na startér i když točí nechytí.Start.napětí v pořádku,
diagnostika bez závad,akční členy v pořádku,výměna relátek,ventil.otvírání
nafty,výměna nafty,čerpadlo saje-bez vzduchu-motor z kopce chytne
ani NE na převalení a tahne a jede jak divej!!!Za jízdy mot.zhasnu a hned chci natošit a NIC.převalím přes spojku a mot.chytne okamžitě.
Demontoval jsem vstřiky a připojil mimo blok.Zjistil jsem,že přikaždém
otočení klíčku trysky začnou prášit a po dlouhej době startování.
Vypojil jsem opět čidlo chlad.kap.a nechal mot,nažhavit ,tak NASTARTUJE
ale to trvá cca 10vteřin.Tlaky vpořádku.

Napsal: 02 dub 2008, 08:46
od origoš
Tak to vypadá na čerpadlo. Zkus dát startovací dávku na maximum, to by mělo pomoct. Pokud bude schopný nastartování až po delším točení, tak pomocí průhledných hadiček zkontroluj, jestli se čerpadlo částečně nezavzdušňuje. Pokud ano, tak odstranit příčinu, pokud ne, tak zkus mezi filtr a čerpadlo zapojit elektrické podávací čerpadlo.

Napsal: 02 dub 2008, 09:00
od sanov
Bohužel el.podávací čerpadlo tu nemáme.ale při výměně nafty si čerpadlo
samo z kanistru nasálo.Jinak jak kovtrolujem průhlednou hadičku od
filtru nejsou známky přítomnosti vzduchu.Proč.ale chytne na převalení okmžitě.

Napsal: 02 dub 2008, 13:52
od Jarda H
Pokud jsou startovací otáčky ňižší jak, tuším 250 ot. min. tak se čerpadlo neaktivuje. Už se to tady někde probíralo. Odpoj vstřik a skus start. Jestli dává naftu.

Napsal: 02 dub 2008, 16:43
od sanov
trysky jsem měl odpojené jak jsem psal výše.začnou prášit až cca po 10vteřinách.naftu dávají.strtarter točí jako divej.Připojil jsem i starvozík.stále nic

Napsal: 02 dub 2008, 17:52
od JirkaJ
Skus si nechat zkontrolovat snímač kliky osciloskopem pří startování startérem,jestli jsou impulzy v pořádku bez rušení od uhlíku startéru.

Napsal: 02 dub 2008, 19:46
od sanov
Mám osciloskop:Zítra to proměřím.Jinak uvítám další nápady.
Co Origoš nebo Milos vy nemáte ještě nějaký nápad.Díky všem

Napsal: 02 dub 2008, 21:50
od origoš
To čerpadlo prostě v malých otáčkách dává málo. To el. čerpadlo dávám na zkoušku, zda nízkotlaká část netlačí málo. Pokud samo nasává, tak to ještě neznamená, že tlačí dostatečně. Pokud ho "předláduješ" a začne startovat, tak je o příčině jasno.

Napsal: 03 dub 2008, 10:26
od Jarda H
Proč teda z kopce chytne na škrt, jak ty říkáš, až budeš měřit ten snímaš otáček, měř ho při startu a pošli screen. Přidej k tomu měření v dalším kanálu ještě napětí při startu na starteru a na kostře.
Pokud bude již horší podávací čerpalo má to vliv na startovací dávce to je bez debat, napovídá tomu to vstřikování nafty až po těch 10ti sekundách. Klame mě to roztlačení a že chytne na „škrt“.

Napsal: 03 dub 2008, 11:33
od jojco
skontroluj si ukostrenie motora a karoserie voci baterke, uz som mal takyto problem a sposobovalo to ze pocas chodu startera (prudove zatazenie) sa zvisil prechodovy odpor na kostru tak ze blbli snimace.

Napsal: 03 dub 2008, 19:09
od chose25
Vymněn elektrickou čast kostku spinaci skřinky a pojede to.je to 100proc.ono 8) 8) 8)

Napsal: 03 dub 2008, 19:12
od chose25
Při startu ti vypina 15 a jde jen starter změř to a uvidiš je to černy drat.

Napsal: 03 dub 2008, 22:56
od ivula
chose25 píše:Při startu ti vypina 15 a jde jen starter změř to a uvidiš je to černy drat.
No mě se zdá že sanov startoval auto přímo drátem na startér při zapnutém zapalování a nic

Napsal: 04 dub 2008, 07:18
od sanov
Ano i to jsem skoušel.Měl jsem to dnes i na osciloskopu.Vše je v pořádku.
Starter točí opravdu rychle.Zaráží mě.že nafta začne prášit až po 6-10sek
a pak jsem zjistil,že někdy při startování vyskočí ručička otažkoměru
na 150ot.Myslím si .že to nebívá zvikem ,aby se otáčkoměr před natočením
pohnul.Jel jsem stím cca 20km a při jízdě jsem skoušel mot vypínat a opět natočet.Tak to za tepla trvá cca 4vteřiny,Myslín.že startovací dávka se řidává když teplý mot.nechce chytit.Nebo se mýlím?Čekám na další rady.
Díky všem.

Napsal: 04 dub 2008, 11:12
od sanov
Klici.15je v pořádku.Kostra karos.motor tak též.???????????