Passat nebo Octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mr.Tom
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 18 čer 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Šumperk

Passat nebo Octavia

Příspěvek od Mr.Tom »

Zdravím,
nevíte někdo jaké jsou náklady na opravy, udržbu provoz těchto dvou aut.
Jednalo by se o rok 1998-1999 a motor 1,9TDi 81kw.
Které auto by jste mi doporučili ke koupi? :?
Díky
Seat Toledo 1,9 TDi 66kW
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

octu levmější na údržbu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Taky sem se takhle před nedávnem rozhodoval a vyhrál to páša.
S motorem to bude nastejno a s výbavou to je asi srovnatelný,pokud se to potento tak se to potento s tim nic nenaděláš.
Mněl sem možnost porovnat,tak bych řek ,že v passatu je větší pohodlí a hlavně vzadu víc místa.
Ale je to jen na tobě. ;-)
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

JA SE ROZHODNUL PRO PASSATA.....VIC MISTA ,LEPSI ZPRACOVANI.....OPRAVY VYJDOU STEJNE.OCTA MA O NECO MENSI SPOTREBU CCA 0.5AZ 1LITR PROTOZE JE LEHCI. ;)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

patrik.kloucek píše:JA SE ROZHODNUL PRO PASSATA.....VIC MISTA ,LEPSI ZPRACOVANI.....OPRAVY VYJDOU STEJNE.OCTA MA O NECO MENSI SPOTREBU CCA 0.5AZ 1LITR PROTOZE JE LEHCI. ;)
uplne stejne ne, octa je fakt levnejsi na opravy, uz jen u predni napravy, na nasich silnicich dost zasadni vec.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

kokta je prostě o třídu níž, ale v ostatním mi přijde ještě hůř než o třídu volil bych passat, nebo audi je to prostě pohodlí a komfort a ta náprava neni zas tak šílená investice a sice někdo řekne, že ho to nezajímá, ale zkus si sednout na zadní sedadla u oktávky a porovnej, jinak co se týče spolehlivosti, je to koncern a spoleh je na obojí ;)
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

tomáš karbus píše:kokta je prostě o třídu níž, ale v ostatním mi přijde ještě hůř než o třídu volil bych passat, nebo audi je to prostě pohodlí a komfort a ta náprava neni zas tak šílená investice a sice někdo řekne, že ho to nezajímá, ale zkus si sednout na zadní sedadla u oktávky a porovnej, jinak co se týče spolehlivosti, je to koncern a spoleh je na obojí ;)
Přesně tak,ne že bych octu chtěl hanit,ale to pohodlí a prostor je znát v tom passatu. ;-)
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo v passatu je místa jak na hřišti to je pravda ale o třídu níž to je možná kokta taky ale záleží na výbavě já mám full (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Ladas píše:jo v passatu je místa jak na hřišti to je pravda ale o třídu níž to je možná kokta taky ale záleží na výbavě já mám full (noteeth)
Jasný to je každýho věc,ať si vybere to nebo tak neprohloupí,jen záleží na něm co od toho čeká. ;-)
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nejde o výbavu, ale o pocit z auta. Octa je supr auto, jezdí klidně dálku za 4 litry, na servis pár korun. Ale když brácha musí dávat autosedačku (vajíčko) vzadu na pravou stranu, páč za něj se nevejde :o a to měří 175cm :o , tak to je hrůza, prostorově pro 2 dospělé lidi vepředu a dozadu děti, to je OK, vzadu ve felicii je víc místa a posaď si dozadu babičku 80 let a už ji ven nedostaneš.... kufr luxus. Passat je jiná třída ale zase to něco málo navrch stojí.
Octa - rodina s dětma ideál.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak auto pro dva a kopec krámů ale 4 lidi to je za trest (wallbash)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jsem si zvyknul na sedmimístný autobus, do kufru dám klidně dva hluboký kočárky vedle sebe a ani je neskládám - v octávce mám pak pocit, že si volantem škrtám o přední sklo.... :D :D :D sharan prostorově bezva, ale vše ostatní nic moc .... passat - zlatá střední cesta
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

(offtopic)
MirekX píše:já jsem si zvyknul na sedmimístný autobus, do kufru dám klidně dva hluboký kočárky vedle sebe a ani je neskládám - v octávce mám pak pocit, že si volantem škrtám o přední sklo.... :D :D :D sharan prostorově bezva, ale vše ostatní nic moc .... passat - zlatá střední cesta
A za kolik s tím Sharanem jde jezdit? (né lehká noha a né podlaha, prostě normál svižně)
Pořídili jsme si třetího sviště, tak možná bude upgrade, zkoušel jsem to s Transportérem 2,5 TDI a to pod 10 moc nejde :(
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Volil bych Passata, je o třídu výš jak je tady psáno. Problém je s víkem kufru, větší věci do něho nedostaneš, v tom je Octavia o moc lepší, je to liftback. Jedině Passata variant (kombi), tím se kufr vyřeší.
TDi
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Přešel jsem z O1 a GIV variant na A4B6 avant,komfort jízdy je o poznání lepší ale co do praktičnosti byly ty dvě lepší.Ta A4 je robusní těžká kráva do který se nic nevejde.Manželka mi k vánocům koupila papasan a nedostala to do kufru ,zatím co do fabie v pohodě.Ta GIV mi odtahala všechen materiál na barák a bez jedinýho problému.Kdyby to manželka nezbořila tak sem si to nechal.
A4 8K5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“