Stránka 1 z 2

V kolika km kupovat starší auto

Napsal: 03 dub 2008, 14:28
od Mr.Tom
Ahoj,
chtěl bych nějakého diesla z koncernu VW a zajímalo by mě v kolika km je dobré koupit auto. Jestli např. 110tis, 165tis, 185tis, 230tis...., když nebudu počítat výměnu rozvodů :o
Díky (hm)

Napsal: 03 dub 2008, 14:41
od slovacek.milos
pokud je pravidelný poctivý servis tak je to jedno, pokud se jen jede dopředu tak můj osobní dojem je že mezi 100-150 tisíci se to sype nejvíc miloš

Re: V kolika km kupovat starší auto

Napsal: 03 dub 2008, 14:50
od Arny
Mr.Tom píše:Ahoj,
chtěl bych nějakého diesla z koncernu VW a zajímalo by mě v kolika km je dobré koupit auto. Jestli např. 110tis, 165tis, 185tis, 230tis...., když nebudu počítat výměnu rozvodů :o
Díky (hm)
Stav tachometru nic neříká o stavu vozu, a u koncernových vozů jsou stejně v bazarech ve většině případů stočeny na cca 110-180 tkm. Schválně si na netu podívej do inzerce a zjistíš kolik mají najeto bez ohledu na stáří vozu. To je totiž problém lidí kteří chtějí auto s km právě v tomto rozmezí. Musíš počítat s tím, že když si někdo koupil diesla tak kvůli ježdění a ne na leštění v garáži, takže cca 30tkm ročně když to není služebák krát stáří a pak víš kolik asi má najeto. Ale na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se je to tak ty motory hodně moc vydrží. Takže do 10 let stáří je to cca 300tkm a to je furt dobrý motor.

Napsal: 03 dub 2008, 15:42
od Slavkov
No nevím, co se (dle Miloše) na VW sype mezi 100-150 tkm (vyjma nových 2.0 TDI) :) Já mám 240tkm (poctivých) a nic se mi nesype, pouze běžná spotřeba: rozvody, kotouče, destičky apod. :D

Nicméně všechny ty "bazarové stočenky", co mají právě oněch 120-170tkm se opravdu občas výrazně tsypou neboť většinou již mají najeto minimálně dvojnásobek (LOL). V jednom nejmenovaném autobazaru v Brně byla Okta 81kW s údajnými 178tkm a v Německu byla v autorizovaném servisu ještě ve 450tkm (wallbash)... a fakt vypadala moc pěkně... mladá, jenom hodně jezdila.

Takže vůbec neřeš údajné km, ale STAV vozu (LOL).
Já osobně mám již třetího Golfa, vždy od jisté rakouské firmy (bývalý služebák), vždy tři roky starý, cca 150-180tkm, pravidelný servis.. dobrá cena... naprostá spokojenost (noteeth) A že je to bývalý služebák?... no ono s tím, co je v bazarech také nejezdili dědové do kostela....

Napsal: 03 dub 2008, 17:07
od Tomas.cz
Vemte si že dneska je běžný nájezd 30- 50 000km ročně x stáří vozu a tohle by mělo být na tachometru :-D

Napsal: 03 dub 2008, 20:14
od slovacek.milos
Slavkov píše:No nevím, co se (dle Miloše) na VW sype mezi 100-150 tkm (vyjma nových 2.0 TDI) :) Já mám 240tkm (poctivých) a nic se mi nesype, pouze běžná spotřeba: rozvody, kotouče, destičky apod. :D

Nicméně všechny ty "bazarové stočenky", co mají právě oněch 120-170tkm se opravdu občas výrazně tsypou neboť většinou již mají najeto minimálně dvojnásobek (LOL). V jednom nejmenovaném autobazaru v Brně byla Okta 81kW s údajnými 178tkm a v Německu byla v autorizovaném servisu ještě ve 450tkm (wallbash)... a fakt vypadala moc pěkně... mladá, jenom hodně jezdila.

Takže vůbec neřeš údajné km, ale STAV vozu (LOL).
Já osobně mám již třetího Golfa, vždy od jisté rakouské firmy (bývalý služebák), vždy tři roky starý, cca 150-180tkm, pravidelný servis.. dobrá cena... naprostá spokojenost (noteeth) A že je to bývalý služebák?... no ono s tím, co je v bazarech také nejezdili dědové do kostela....
na to co se sype mezi 100-150 tisíci ti arny už odpověděl, je dost problém se bavit o skutečně ujetých kilometrech a o stavu počitadla, prostě můj dojem je takový podle stavu počitadla, skutečný stav kilometrů nezjistí nikdo, dá se k tomu dopátrat velmi lehce nebo i nijak, zedník ti omaká volant i šajtru tak že v 50.000 km vypadá jak na 300.000 km hezká dilerka vážící 50 kg ti zanechá IV golfa 400.000 km ve stavu 90.000 km, já mám feldu pikapa 430.000 km střední závadu nenajdeš, olej můžeš dolévat za chodu motoru miloš

Napsal: 03 dub 2008, 20:21
od rudy5
slovacek.milos píše:
Slavkov píše:No nevím, co se (dle Miloše) na VW sype mezi 100-150 tkm (vyjma nových 2.0 TDI) :) Já mám 240tkm (poctivých) a nic se mi nesype, pouze běžná spotřeba: rozvody, kotouče, destičky apod. :D

Nicméně všechny ty "bazarové stočenky", co mají právě oněch 120-170tkm se opravdu občas výrazně tsypou neboť většinou již mají najeto minimálně dvojnásobek (LOL). V jednom nejmenovaném autobazaru v Brně byla Okta 81kW s údajnými 178tkm a v Německu byla v autorizovaném servisu ještě ve 450tkm (wallbash)... a fakt vypadala moc pěkně... mladá, jenom hodně jezdila.

Takže vůbec neřeš údajné km, ale STAV vozu (LOL).
Já osobně mám již třetího Golfa, vždy od jisté rakouské firmy (bývalý služebák), vždy tři roky starý, cca 150-180tkm, pravidelný servis.. dobrá cena... naprostá spokojenost (noteeth) A že je to bývalý služebák?... no ono s tím, co je v bazarech také nejezdili dědové do kostela....
na to co se sype mezi 100-150 tisíci ti arny už odpověděl, je dost problém se bavit o skutečně ujetých kilometrech a o stavu počitadla, prostě můj dojem je takový podle stavu počitadla, skutečný stav kilometrů nezjistí nikdo, dá se k tomu dopátrat velmi lehce nebo i nijak, zedník ti omaká volant i šajtru tak že v 50.000 km vypadá jak na 300.000 km hezká dilerka vážící 50 kg ti zanechá IV golfa 400.000 km ve stavu 90.000 km, já mám feldu pikapa 430.000 km střední závadu nenajdeš, olej můžeš dolévat za chodu motoru miloš
máš pravdu tak to je záleží od stavu a ako sa človek k autu stavia niektoré je horšie pri 100Tis ako to čo má Milion ak je pravidelný servis tak je pohoda

Napsal: 06 dub 2008, 20:11
od bobG3
Komprese, geometrie, příp. emise - dáš 2litry a víš. Slušnej prodejce Ti to dovolí na Tvé náklady udělat (ještě jsem se nesetkal s odmítnutím). Pokud se někdo cuká, bič a pryč i od zlatýho vozítka.

Re: V kolika km kupovat starší auto

Napsal: 07 dub 2008, 05:43
od alfik
Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se
Tak to sa musel strasne upisat ten francuz. (rofl)

Re: V kolika km kupovat starší auto

Napsal: 07 dub 2008, 15:34
od Arny
alfik píše:
Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se
Tak to sa musel strasne upisat ten francuz. (rofl)
Neupsal protože nebyl jedinej byly i další ty měly jen 1 000 000-1 250 000. Stačí se podívat na francouzkej Ebay, unich je stočení km tresnej čin a hlavně jsou už někde jinde a hlavně celá západní evropa je prošpikovaná dálnicema. Takže jezděj a neřešej, u nás taky není problém najít služebák který má najeto po třech letech 300 tkm, a tamto byl tuším Passat B4 takže stáří cca 13 let.

Napsal: 07 dub 2008, 17:17
od este
myslim si že neni zas až takovej problem najit služebák kterej má po 3 letech i 500 000 .-)

Re: V kolika km kupovat starší auto

Napsal: 07 dub 2008, 17:27
od Tomasvw
Arny píše:
alfik píše:
Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se
Tak to sa musel strasne upisat ten francuz. (rofl)
Neupsal protože nebyl jedinej byly i další ty měly jen 1 000 000-1 250 000. Stačí se podívat na francouzkej Ebay, unich je stočení km tresnej čin a hlavně jsou už někde jinde a hlavně celá západní evropa je prošpikovaná dálnicema. Takže jezděj a neřešej, u nás taky není problém najít služebák který má najeto po třech letech 300 tkm, a tamto byl tuším Passat B4 takže stáří cca 13 let.
ale zaujimave je že francúzi niesu schopný urobiť auto ktoré to vydrží. Napr. otcov kolega mal firemný espace 2,2dci a v 300 000 mu praskla hlava a po vymene asi týžden sa kluka išla cez blok pozret von (LOL) tak to predal, kupil si V6 dci, teraz ma 30 000 a uz ma problemy s elektronikou, klesa mu tlak paliva na rampe..... preto si francuzi kupuju vw a blbci z ostatnych krajin si kupuju francuzov.

Napsal: 07 dub 2008, 18:23
od slovacek.milos
moje bývalá si koupila peugeota jezdila vesměs kolem servisu pořád něco tak už starší auto nikdy nyní má novou fábii už po čtvrté jela na odtahovce do záručního servisu, tak si vyber miloš

Napsal: 07 dub 2008, 19:41
od Slavkov
este píše:myslim si že neni zas až takovej problem najit služebák kterej má po 3 letech i 500 000 .-)
jj, to jsou ty v bazarech se stavem počítadla 120tkm-170tkm (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 07 dub 2008, 22:02
od sharik4x4
Tresný čin je stáčení i v Německu,ale když to kupuješ od Turka nebo jiné černé bukvice,či od Rusáků, tak těm je to jedno jak ve Francii tak i v Německu.Já vozím auta pouze z Německa od němců a nikdy se mi nestalo,že by bylo stočený,holt jiný kraj jiný mrav.V čechách bych nekoupil ani nové auto/je o min.50tis.Kč dražší/natož ojeté,které je většínou před smrtí.V čechách jsou Vám schopni prodat nové auto,které bylo bourané.Osobně jsem se setkal s odpojeným tacho u předváděčky,a když to někdo ještě ťuknul,tak se to spravilo a pak se to výhodně nabízelo za akční cenu!!! No nekupte to,když je to tak levný!!! :) :)