Převodovka octavia 96KW pd šestikvalt

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Převodovka octavia 96KW pd šestikvalt

Příspěvek od Libor Hanzal »

Dávám do G2 motor z Fábky rs ale nemam rychlostku .Na origoš šestikvalta při 2000 ot. na šestku jede asi 125 km/h. Má tady někdo Octávu PD 6kvalt pro porovnání ? :P
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jestli ti to stačí zítra, tak to můžu zkusit změřit. Každopádně kódy převodovek jsou jiný, Oct. ERF, FMH , Fabia FJW, FSM, HDS.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

6-ti kvalta z Octávky bych do G II nedával. (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Fantik píše:6-ti kvalta z Octávky bych do G II nedával. (noteeth)
tak tak ta šestka pak musí bejt kratší než třeba pětka převodovky z G3 TDI
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Dej tam převod z GIII TDI.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ale pokud trváš na tom 6-ti kvaltu tak si sežeň FJW. ;)
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Ještě jsem neviděl aby nějakej pětikvalt jel 220.
Mam ve ventu 6tku z G4, kód DRW, tacho otočím tak na 230 ( to už se fakt bojim- krátký silnice), dejme tomu že něco proměřuje, ale stejně 5ti kvalt tak nevytočiš. Připadá mi že ta 6tka je jako u 5kvaltu 5tka plus půlka mezi 4 a 5. Možná jsem to napsal nečitelně: v 6ti kvaltu vytočim 5tku na 185, tu u 5ti kvaltu vytočíš tak něco pod 200. Samo nemyslím rozjezd 20 kilometrů pro dosažení maximálky.
Samozřejmě je každý 6ti kvalt lepší než sebedelší 5ti kvalt.
Když máš dostatečný krouťák, nemusíš ani moc řadit. Už dost. Čao.
Ještě detail- jak píše Fantik - FJW ta má převody téměř jako ASD plus 6tka úplně navíc jako další stupeň.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

holz: jde ale hlavně oto že G3 má kola 195/50/15 a G4 195/65/15 takže ta převodovka pro G3 má kvalty delší než stejná převodovka pro G4

pokud dá 6kvalt tak stim bude mít moooc práce oproti 5kvaltu a zas to o tolik rychlejc nepojede a jedničku nemusí používat vůbec, to znám ze svího golfa kde mám G4 převodvku
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Ja mam na Ventu ten samý rozměr 195/50/15- píšu jen zkušenosti a pocity. Čao.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Holz-tdi píše:Ja mam na Ventu ten samý rozměr 195/50/15- píšu jen zkušenosti a pocity. Čao.
Dobře já ti věřim přece :), je fakt že fabka má taky malinký kolečka takže převodovka z fabky RS bude ideální, ale já se hlavně tešim na toho 4x4 GIV a je mi jedno co tam bude za převodovku :D
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

mvolesko: Ta tvoje převodovka se 195/50-15 je víš na co? :D
Mně EKU se 195/60-15 upalovala při 4000ot. lehce přes 200km/h ( na tachometru ještě víc ). To už se dá.
Ale se šlupkama to bude vždycky bída. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Bóďa píše:mvolesko: Ta tvoje převodovka se 195/50-15 je víš na co? :D
Mně EKU se 195/60-15 upalovala při 4000ot. lehce přes 200km/h ( na tachometru ještě víc ). To už se dá.
Ale se šlupkama to bude vždycky bída. (noteeth)
no mě to jede 185 max ale na sprinty je to ideální :)

jinak v A4 mě ten 6kvalt točil 4000ot při 224kmh z kopce to upalovalo i 250 :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Na starém foru jsou fotky z RS fabky a ta už na pětku upaluje při 4000ot. 200km. G 3 tdi 66KW pětikvalt mi na 4000 ot. a pětku ukazuje kolem 195. Z toho mi vyplývá že šestka v RS je jakoby navíc a tim i na dálku musí i míň žrát.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

nevim, jak 6kvalst z Fabie, ale DRW a ESW jsou kratší převodovky než 5kvalty ASD, EXA a EKU. z fabie by to mohlo byt o trosku delsi. S dlouhym 5 kvaltem by to mělo jet 215 při 4500ot
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

Chlapi vůbec nejlepší bude hodit sem odkaz na nějakou tabulku s převodovými poměry všech koncernových převodovek. Nemá někdo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“