Převodovka octavia 96KW pd šestikvalt
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Převodovka octavia 96KW pd šestikvalt
Dávám do G2 motor z Fábky rs ale nemam rychlostku .Na origoš šestikvalta při 2000 ot. na šestku jede asi 125 km/h. Má tady někdo Octávu PD 6kvalt pro porovnání ? 
Ještě jsem neviděl aby nějakej pětikvalt jel 220.
Mam ve ventu 6tku z G4, kód DRW, tacho otočím tak na 230 ( to už se fakt bojim- krátký silnice), dejme tomu že něco proměřuje, ale stejně 5ti kvalt tak nevytočiš. Připadá mi že ta 6tka je jako u 5kvaltu 5tka plus půlka mezi 4 a 5. Možná jsem to napsal nečitelně: v 6ti kvaltu vytočim 5tku na 185, tu u 5ti kvaltu vytočíš tak něco pod 200. Samo nemyslím rozjezd 20 kilometrů pro dosažení maximálky.
Samozřejmě je každý 6ti kvalt lepší než sebedelší 5ti kvalt.
Když máš dostatečný krouťák, nemusíš ani moc řadit. Už dost. Čao.
Ještě detail- jak píše Fantik - FJW ta má převody téměř jako ASD plus 6tka úplně navíc jako další stupeň.
Mam ve ventu 6tku z G4, kód DRW, tacho otočím tak na 230 ( to už se fakt bojim- krátký silnice), dejme tomu že něco proměřuje, ale stejně 5ti kvalt tak nevytočiš. Připadá mi že ta 6tka je jako u 5kvaltu 5tka plus půlka mezi 4 a 5. Možná jsem to napsal nečitelně: v 6ti kvaltu vytočim 5tku na 185, tu u 5ti kvaltu vytočíš tak něco pod 200. Samo nemyslím rozjezd 20 kilometrů pro dosažení maximálky.
Samozřejmě je každý 6ti kvalt lepší než sebedelší 5ti kvalt.
Když máš dostatečný krouťák, nemusíš ani moc řadit. Už dost. Čao.
Ještě detail- jak píše Fantik - FJW ta má převody téměř jako ASD plus 6tka úplně navíc jako další stupeň.
holz: jde ale hlavně oto že G3 má kola 195/50/15 a G4 195/65/15 takže ta převodovka pro G3 má kvalty delší než stejná převodovka pro G4
pokud dá 6kvalt tak stim bude mít moooc práce oproti 5kvaltu a zas to o tolik rychlejc nepojede a jedničku nemusí používat vůbec, to znám ze svího golfa kde mám G4 převodvku
pokud dá 6kvalt tak stim bude mít moooc práce oproti 5kvaltu a zas to o tolik rychlejc nepojede a jedničku nemusí používat vůbec, to znám ze svího golfa kde mám G4 převodvku
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Dobře já ti věřim přeceHolz-tdi píše:Ja mam na Ventu ten samý rozměr 195/50/15- píšu jen zkušenosti a pocity. Čao.
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


no mě to jede 185 max ale na sprinty je to ideálníBóďa píše:mvolesko: Ta tvoje převodovka se 195/50-15 je víš na co?![]()
Mně EKU se 195/60-15 upalovala při 4000ot. lehce přes 200km/h ( na tachometru ještě víc ). To už se dá.
Ale se šlupkama to bude vždycky bída.
jinak v A4 mě ten 6kvalt točil 4000ot při 224kmh z kopce to upalovalo i 250
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.