1Zsetrvák,lamela 6-packa keramika, 1Z prítlak udrží 350Nm ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bierhanzel
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11 dub 2008, 19:28
Odpovědi: 0

1Zsetrvák,lamela 6-packa keramika, 1Z prítlak udrží 350Nm ?

Příspěvek od Bierhanzel »

1Zsetrvák,lamela 6-packa keramika, 1Z prítlak udrží 350Nm ?

Dotaz na Vás ropaři. Udrží tato sestava zmiňovaný krouťák?

(použití 1.8T) ;)
Bierhanzel
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11 dub 2008, 19:28
Odpovědi: 0

Re: 1Zsetrvák,lamela 6-packa keramika, 1Z prítlak udrží 350N

Příspěvek od Bierhanzel »

Bierhanzel píše:1Zsetrvák,lamela 6-packa keramika, 1Z prítlak udrží 350Nm ?

Dotaz na Vás ropaři. Udrží tato sestava zmiňovaný krouťák?

(použití 1.8T) ;)
Popřípaďě je tak velký znatelný rozdíl v přítlaku mezi VR6 přítlačákem a 1Z, že bych ještě sehnal VR6 přítlačák?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

prave ten VR6 pritlacak je tam najdolezitejsi (noteeth)
lamelu niekto dava aj VR6 (aj ked vraj to dlho nevydrzi)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To nevím jestli to bude OK, s VR6 přítlačákem nemusíš kupovat tu keramiku a za ušetřený prachy máš ten přítlačák.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bierhanzel
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11 dub 2008, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bierhanzel »

A nějaký zkušenosti kolik vydrží 1Z spojka? Polechčující okolností by mohla být má váha pod 900Kg. Která by by prokluz mohla eliminovat..
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Měl jsem na minulém voze 1.8T setrvák z 1Z,lamelu a přítlačák z Vr6,krouťák přes 360 Nm a v pohodě to fungovalo :)
Bierhanzel
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11 dub 2008, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bierhanzel »

Fráňa píše:Měl jsem na minulém voze 1.8T setrvák z 1Z,lamelu a přítlačák z Vr6,krouťák přes 360 Nm a v pohodě to fungovalo :)
Jaké úpravy si měl?

Takže mě všici radíte VR6 přítlak. ..... (wallbash) Nechce někdo vyměnit za 1Z přítlak :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zas třeba koukám do katalogu Sachs a pro VR6 a TDi ( 1Z, AHU ) maj přítlačný talíř pod stejným objednacím čísle.
Odlišné maj lamely.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Měl jsem tam pár věcí jinak,K04 turbo,svody,komplet výfuk,vstřiky,sání,intecooler a ještě spoustu dalšího :) Jelo to celkem pěkně,teda když to na čtyřku konečně přestalo hrabat (LOL)
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Tomas.cz píše:Zas třeba koukám do katalogu Sachs a pro VR6 a TDi ( 1Z, AHU ) maj přítlačný talíř pod stejným objednacím čísle.
Odlišné maj lamely.
Ja som tiež toto zistil na inete v niektorých obchodoch a som z toho trochu prekvapený :?
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“