Stránka 1 z 1

dotaz na cenu větráku(snad 8D1819021B)

Napsal: 27 dub 2008, 10:50
od FandaTDI
mrkněte prosim někdo s ET s ceníkem na cenu tohohle dílu, snad jsem si to našel dobře :-? - je to na B5 var. 1.9TDI(97-AFN), díky

Napsal: 27 dub 2008, 19:37
od lamozz
http://www.auto-strakonice.cz/vyprodej_skladu.xls
Je to VW Strakonice. Položka č. 2041. :D

Napsal: 27 dub 2008, 20:26
od este
cca 150 eur

Napsal: 27 dub 2008, 22:05
od FandaTDI
diky...ta puv.cena je celkem ranec, ale ty Strakonice jsou pecka, jestli ho ještě maj, hned objednávam.... :worthy: ;-) ještě jednou díky...

Napsal: 28 dub 2008, 19:08
od lamozz
FandaTDI píše:diky...ta puv.cena je celkem ranec, ale ty Strakonice jsou pecka, jestli ho ještě maj, hned objednávam.... :worthy: ;-) ještě jednou díky...

dej vědět jak si dopadl.. ;)

Napsal: 28 dub 2008, 20:48
od FandaTDI
mam objednáno a zároveň jsem vzal hrdlo měrky oleje, ale na něj se čeká, tak je ještě spovídam, co z toho ceníku vytáhnout, protože ten ceník je dost stručnej a zároveň obsáhlej... :kol107: super! ;)

Napsal: 21 kvě 2008, 20:00
od FandaTDI
:roll: Že jsem se nejdřív nepodíval, jakej větrák tam opravdu je, ani to nebylo moc nadlouho (LOL) (wallbash)
mam tam 8D1820021, tak jsem ho vytáhl a byl pěkně zatuhlej, rozebrali jsme ho, profoukli, prostříkli a zas funguje (noteeth) - otázka je, jestli si nechat ten 8D1819021B :? :? :? - zatim jsem ho rozebírat nechtěl a nevim, jestli je tam stejně uchycenej ten motor, příp. stejný uhlíky,....u toho staršího sice ještě nějaký jsou, ale otázka je, jak dlouho to bude fungovat... :?
:D

Napsal: 09 črc 2008, 13:37
od FandaTDI
tak nakonec po pár oživovacích pokusech na starym motoru jsem to přehodil a ani to nebyl takovej problém, jak jsem čekal (noteeth) , motor vč.vrtule téměř stejnej, kontakty jinak, usazení jiný a celkově mi to přišlo líp řešený u toho koupenýho...819021B, ale u tý mojí příruby byly užší drážky na ty gumový klínky, tak jsem musel použít uchycení ze starýho po sundání vrtule, ale u novýho šla ztuha a nechtěl jsem ten motor "dráždit"(jako ten starej při oživovacích pokusech :D -nehledě na aretaci tyče rotoru u novýho navíc), tak jsem ten plastovej "prsten" s gum. drážkama rozřízl a nasadil, kontakty přepájel a vrátil zpátky.
Co mi ale moc nejde do hlavy je zbytečně složitej mechanismus osvětlení kastlíku...ta páčka na snažší vyndání žárovky sice vypadá hezky, ale dalo by se to vyřešit jednodušeji(nebo bez ní)...vyskočila mi ta pružinka(která je použitá jako vodič :roll: ) a povedlo se mi to tam vrátit asi 5ti způsobama, z čehož jen asi u jednoho,max.dvou by se dalo říct, že to plní svůj účel, ale je to tam zas dost namáčklý....kdybyste někdo měl foto pro zajímavost, hoďte to sem, pls (crazy) (stejně přemejšlim, že bych tam dal diodu(-y) jako u popelníku... ;))