Stránka 1 z 3

ASV or AFN

Napsal: 28 dub 2008, 10:57
od Chris
zdarec zaujimalo by ake mate skusenosti s tymito 2 motormi....
ci je neaky rozdiel v spotrebe..
viem ze jeden je platfortmy A3 a druhy A4.... ine rozvody a otvaraci tlak na tryskach....

zaujimal by ma hlavne rozdiel v spotrebe, prevadzkove naklady a spolahlivost, resp. poruchovost..
vopred dik :)

Napsal: 28 dub 2008, 19:20
od pafka
ASV je prakticky nezdařilejší rotačka, jinak to moc odlišný není

Napsal: 28 dub 2008, 19:43
od Marek77
ASV má malinkou výhodu, že má větší turbo (stejné se 74kW PD). Ale jinak je to asi stejné.

Napsal: 28 dub 2008, 19:49
od pafka
má i jiné vstřikovače, , jinak je odlišná konstrukce, ale do obou se leje nafta :D ,

Napsal: 28 dub 2008, 20:29
od patrik.kloucek
pafka píše:ASV je prakticky nezdařilejší rotačka, jinak to moc odlišný není
jako myslis horsi...a nebo tam melo byt nejzdarilejsi??? :)

Napsal: 28 dub 2008, 21:05
od pafka
nejzdařilejší :)

Napsal: 28 dub 2008, 21:06
od Sifon
Inac spodok motora ma ten isty ako ostatne rotacky?(samozrejme mimo 1Z)

Napsal: 29 dub 2008, 08:28
od Marek77
Spodek by měl být stejný s jinými TDi řady A4. Konstruktéři mi kdysi říkali, že písty pro motor ASV mají pod dnem chladicí kanál pro chlazení dna pístu olejem (stejně tak jako výkonnější motory PD), ale s jistotou to nevím - na vlastní oči jsem ASV pod pístem neviděl.

Ososbně mám radši spíše motory A3, především pro jednodušší rozvody, ale A4 je zase modernější řada.

Asi je to jedno................. Z hlediska spolehlivosti určitě.

Napsal: 29 dub 2008, 10:30
od TomasH
podle mě jsou ASV pocitově uvnitř vozu hlučnější než AFN

Napsal: 29 dub 2008, 10:42
od Tomas.cz
Marek77 píše:Spodek by měl být stejný s jinými TDi řady A4. Konstruktéři mi kdysi říkali, že písty pro motor ASV mají pod dnem chladicí kanál pro chlazení dna pístu olejem (stejně tak jako výkonnější motory PD), ale s jistotou to nevím - na vlastní oči jsem ASV pod pístem neviděl.

Ososbně mám radši spíše motory A3, především pro jednodušší rozvody, ale A4 je zase modernější řada.

Asi je to jedno................. Z hlediska spolehlivosti určitě.
Já myslel že ostřik dna pístu olejem maj všechny TDi, nebo to je ještě nějaká jiná fičurka?

Napsal: 29 dub 2008, 12:21
od Chris
neni ASV hlucnejsi.... resp. aky je cenovy rozdiel v rozvodoch pri tychto dvoch?

Napsal: 29 dub 2008, 18:21
od pafka
cena je větší o jednu vodící kladku,ostřík pístu maj všechny , ale ne chlazení uvnítř, v pístu je kanál, kudy protéká olej, jinak konstrukčnš je lepší ASV, odpadla hřídel pro pohon olej, čerpadla, lépa řešená vývěva

Napsal: 29 dub 2008, 20:17
od go.vojta
no rozdíl je o dvě kladky a vodní pumpu, protože tu vodí také rozvodový řemen.. jinak chlazení pístu olejem mají všechny tdi a i td..

Napsal: 30 dub 2008, 12:58
od jordee_23
Bracho ma ASV ja AFN

oba super .... vse tu uz bolo spomenute a este ....

ASV ma lepsie odozvy na plynovy pedal ... spotreba= cca rovnako ...
turbo tlaci max seria 1.05 bar (alebo 1.048 :O) )
AFN max 0,95 bar vse seria SW , ASV ma proste vacsie turbo 11 lopatkove a na pozadovany tlak sa rychlejsie dostava ...AFN ma 9 lopatkove turbo

ked das do ASV PP764 je to velmi ale velmi slusne zvazenie za super cenu. Fakt!!

podla mna je ASV najlepsi TDI motor ... medzi rotackami urcite ale zatial aj vseobecne :) uvidi sa po rokoch co CR

.... a to z pohladu vykon/spotreba/spolahlivost/dynamika

Napsal: 02 kvě 2008, 00:52
od Chris
v spotrebe je nejaky rozdiel ci je to zanedbatelne ?