kondenzátor na altíku

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

kondenzátor na altíku

Příspěvek od Power156 »

chlapi k čemu slouží ten kondík co je na alternatoru??
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

K filtracii napatia
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

dodi911 píše:K filtracii napatia
jak je to myšleno to moc nevim :-)
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Pohlcuje napatove spicky a zaroven vyplna napatie medzi prechodmi odrezanych sinusoviek, tak aby si mal napatie co najviac vyfiltrovane. Ak by si to pozrel na osciloskope tak by si videl rozdiel medzi filt. a nefilt. napatim.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

dodi911 píše:Pohlcuje napatove spicky a zaroven vyplna napatie medzi prechodmi odrezanych sinusoviek, tak aby si mal napatie co najviac vyfiltrovane. Ak by si to pozrel na osciloskope tak by si videl rozdiel medzi filt. a nefilt. napatim.
takže lajcky řečeno když ho tam mít nebudu tak to bude např lítat 13v až 13,5V a když tam bude tak budu mit konstantních 13,3V,??? a musí tam být??
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Power156 píše:
dodi911 píše:Pohlcuje napatove spicky a zaroven vyplna napatie medzi prechodmi odrezanych sinusoviek, tak aby si mal napatie co najviac vyfiltrovane. Ak by si to pozrel na osciloskope tak by si videl rozdiel medzi filt. a nefilt. napatim.
takže lajcky řečeno když ho tam mít nebudu tak to bude např lítat 13v až 13,5V a když tam bude tak budu mit konstantních 13,3V,??? a musí tam být??
No tak nějak...no nemusí,stejně jako pojistka nemusí být (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

váha píše:
Power156 píše:
dodi911 píše:Pohlcuje napatove spicky a zaroven vyplna napatie medzi prechodmi odrezanych sinusoviek, tak aby si mal napatie co najviac vyfiltrovane. Ak by si to pozrel na osciloskope tak by si videl rozdiel medzi filt. a nefilt. napatim.
takže lajcky řečeno když ho tam mít nebudu tak to bude např lítat 13v až 13,5V a když tam bude tak budu mit konstantních 13,3V,??? a musí tam být??
No tak nějak...no nemusí,stejně jako pojistka nemusí být (LOL)
takže musí??
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Radsej ho tam nechaj. O to lietanie napatia sa ti stara regler. Ak by tam regler nebol, tak by si mal z auta vianocny stromcek s dymovym efektom.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

dodi911 píše:Radsej ho tam nechaj. O to lietanie napatia sa ti stara regler. Ak by tam regler nebol, tak by si mal z auta vianocny stromcek s dymovym efektom.
mě jde o to že sem dnes dělal altík a tenhle kondík měl uhnilej kablík, takže je nezapojenej, snad to nic neudělá
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Tak zozen rovnaky, alebo ten kablik niejako oprav a daj to do kopy.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

dodi911 píše:Tak zozen rovnaky, alebo ten kablik niejako oprav a daj to do kopy.
a je to teda nějak škodlivý pro auto?? no a je mi divný že do altíku vedli dva kabely jeden na buzeni altiku a druhej do toho kondíku, ja to zatim vzdycky videl pripojeny na vystup + z altiku
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

Power156 píše:
dodi911 píše:Tak zozen rovnaky, alebo ten kablik niejako oprav a daj to do kopy.
a je to teda nějak škodlivý pro auto?? no a je mi divný že do altíku vedli dva kabely jeden na buzeni altiku a druhej do toho kondíku, ja to zatim vzdycky videl pripojeny na vystup + z altiku
No ten kondik je zapojeny medzi plus a minus takze moze kabel viest k nemu a zaroven je to paralelne vystup plus z alltika.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Možná to bude rušit rádio, když tam nebude.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

origoš píše:Možná to bude rušit rádio, když tam nebude.
No asi tak V podstate akumulator vyrovnava a pohlcuje imulzy vzniknute regulaciou napatia ale je dost daleko od generatora a kondenzator je podstatne rychlejsi ako akumulator. Viacmenej ten kondik je tam koli ruseniu.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Bude rusit na isto.
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“