plnící tlak u 1.8T

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

plnící tlak u 1.8T

Příspěvek od Fráňa »

Je to trošku mimo mísu,ale nevíte někdo jakou má hodnotu plnící tlak u Audi TT 225 koní po nachipování? Vím že v sérii je to 1 bar,ale kolik je to s chipem?Vím,že různé firmy to budou mít asi trošku odlišné,ale aspoň přibližně. Díky za pomoc
Bierhanzel
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 dub 2008, 19:28

Re: plnící tlak u 1.8T

Příspěvek od Bierhanzel »

Fráňa píše:Je to trošku mimo mísu,ale nevíte někdo jakou má hodnotu plnící tlak u Audi TT 225 koní po nachipování? Vím že v sérii je to 1 bar,ale kolik je to s chipem?Vím,že různé firmy to budou mít asi trošku odlišné,ale aspoň přibližně. Díky za pomoc
http://www.auditt.org/

www.ttclub.gr

http://www.westcoasttt.com/

viz google.com
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vzhladom na to ze sa jedna o turbo K04 tak maximum u tohoto motora je niekde pri 6000 otacok asi 1,1 baru a v 3500 tak do 1,3 baru v overbooste. Takto to funguje najefektivnejsie
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

Ptám se proto,protože kamarádům to v overboostu talčí 1,6baru a mně o dost míň a já netuším proč,soft máme hodně podobný,téměř shodný(hm)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Fráňa píše:Ptám se proto,protože kamarádům to v overboostu talčí 1,6baru a mně o dost míň a já netuším proč,soft máme hodně podobný,téměř shodný(hm)
takmer nieje zhodny. jeden bod iny a uz to prefukne viac. a to ze ti to tlaci menej je lepsie , lebo 1,6 je strasne vela a ten soft je napisany nedobre.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

Tak už mi to v maximu lítá taky na 1.6 baru,měl jsem špatnej N75 ventil,problém je v tom,že pak to začne škubat a auto nemá výkon,mám podezření že tam je málo benzínu,stává se mi totiž,že auto nechce nastartovat a je cítit benzín,takže musím hledat dál :( :( :roll:
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

a vaha sa ma ako ?
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

Váhu jsem kupoval novou tak před třemi měsíci a samozřejmě orig. v Audi,tak doufám že je OK. VAG nepíše žádnou závadu a auto jede stejně mizerně i když se váha odpojí... Já už fakt nevím. :? Začíná mě to pěkně štvát (wallbash)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Co svicky? Tyhle motory jsou pekne haklive.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

To mi dneska poradil táta taky,hned večer na ně vlítnu,celkem by jim to i odpovídalo,ale přišlo mi to jako moc jednoduchý řešení a tak jsem zatím hledal všude okolo... (hm)
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

Tak mám nový svíčky,váhu vzduchu,N75,palivový ventil na liště,auto tlačí úplný nesmysly,přes 1.7 baru,nemá krouťák,cuká,střílí to z vejfuku a celý to jede úplně na p..u :x Už opravdu nevím jak dál, asi to pošlu proti zdi (wallbash)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

jooo uz to je pekne dlho ale tento problem mal znamy........nakoniec to bola poskodena zapalovacia cievka.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Fráňa píše:Tak mám nový svíčky,váhu vzduchu,N75,palivový ventil na liště,auto tlačí úplný nesmysly,přes 1.7 baru,nemá krouťák,cuká,střílí to z vejfuku a celý to jede úplně na p..u :x Už opravdu nevím jak dál, asi to pošlu proti zdi (wallbash)
n75 myslíš ten ventilek na hadici k IC ?
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

rocniky 2000 az 2002 mali tento problem, ak sem linknes zvuk tvojho auta na volnobeh a po rychlom stlacení plynu.........prave ten turbo tlak ide hore ak nepracuje korektne zapalovanie a dohorieva Ti to vy vyfuku.......co Ti pise VAG?
...to be or not to be... - faster
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08

Příspěvek od Fráňa »

To je ten problém, VAG píše : Nenalezeny žádné chyby0. No a jsem v hajzlu,nemůžu na to přijít,mám to auto za trest...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“