palivomer
Napsal: 02 kvě 2008, 19:25
Zdarec Budik na palivo me ukazuje pri plne nadrzi neco mezi plnou a trictvrte nevíte někdo jak na to aby to bylo ok????
Dik predem za pomoc
Dik predem za pomoc
ukazuje to asi tak že plovák v nádrži ti ovládá potenciometr kde se mění odpor v rozmězí 50-150 ohmů, tento údaj vede to řídící jednotky přístrojovky a ta ti nastavuje ten ukazatel paliva, ten odpor není přesný mohu se během dne mrknout mám v dílně sací koš z nafty SDi a změřit, milošDozbec píše:manualne korekci delat nechcu abych pak nedojel nekde a pres vag se me to nepodarilo nejak se tomu podle visu nechtelo a nevite nekdo jaka by mohla byt pricina toho ze to tak ukazuje????
ake je to auto ? moze byt aj zle namontovane cerpadlo. tzn ze nie je natocene tak ako ma byt tj sipka na nadrzi neni zarovno so sipkou na cerpadle. niektore sa daju otacat. napis co mas az autoDozbec píše:Zdarec Budik na palivo me ukazuje pri plne nadrzi neco mezi plnou a trictvrte nevíte někdo jak na to aby to bylo ok????
Dik predem za pomoc
Cau,zkus diagnostiku tech akcních clenu,melo bi se ti to zastavit zhruba ne tej pulce,drobna odchylka se da upravit diagnostikou funkci prizpusobit.Postup je takovej že vysajes nadrž do mrte,nalijes tam 7 litru a rucka palivomeru ti musi ukazovat presne na prostrední cervenou carku,pokud je tam odchylka tak ji tam diagnostikou doženeš.kevino píše:ake je to auto ? moze byt aj zle namontovane cerpadlo. tzn ze nie je natocene tak ako ma byt tj sipka na nadrzi neni zarovno so sipkou na cerpadle. niektore sa daju otacat. napis co mas az autoDozbec píše:Zdarec Budik na palivo me ukazuje pri plne nadrzi neco mezi plnou a trictvrte nevíte někdo jak na to aby to bylo ok????
Dik predem za pomoc
hlavne skus vagom ci ti to pri diagnostike akcnych clenov zastane presne na 1/2 nadrze
a jaky je postup s tou diagnostikou ?Zdeněk M píše:Cau,zkus diagnostiku tech akcních clenu,melo bi se ti to zastavit zhruba ne tej pulce,drobna odchylka se da upravit diagnostikou funkci prizpusobit.Postup je takovej že vysajes nadrž do mrte,nalijes tam 7 litru a rucka palivomeru ti musi ukazovat presne na prostrední cervenou carku,pokud je tam odchylka tak ji tam diagnostikou doženeš.kevino píše:ake je to auto ? moze byt aj zle namontovane cerpadlo. tzn ze nie je natocene tak ako ma byt tj sipka na nadrzi neni zarovno so sipkou na cerpadle. niektore sa daju otacat. napis co mas az autoDozbec píše:Zdarec Budik na palivo me ukazuje pri plne nadrzi neco mezi plnou a trictvrte nevíte někdo jak na to aby to bylo ok????
Dik predem za pomoc
hlavne skus vagom ci ti to pri diagnostike akcnych clenov zastane presne na 1/2 nadrze
velmi zjednodušeně takto: adresa 17 vlezeš do přístrojovky přispůsobení kanál 30 najdeš tam hodnotu 128 a můžeš měnít od 120 do 136 milošrami píše:a jaky je postup s tou diagnostikou ?Zdeněk M píše:Cau,zkus diagnostiku tech akcních clenu,melo bi se ti to zastavit zhruba ne tej pulce,drobna odchylka se da upravit diagnostikou funkci prizpusobit.Postup je takovej že vysajes nadrž do mrte,nalijes tam 7 litru a rucka palivomeru ti musi ukazovat presne na prostrední cervenou carku,pokud je tam odchylka tak ji tam diagnostikou doženeš.kevino píše: ake je to auto ? moze byt aj zle namontovane cerpadlo. tzn ze nie je natocene tak ako ma byt tj sipka na nadrzi neni zarovno so sipkou na cerpadle. niektore sa daju otacat. napis co mas az auto
hlavne skus vagom ci ti to pri diagnostike akcnych clenov zastane presne na 1/2 nadrze
velmi zjednodušeně takto: adresa 17 vlezeš do přístrojovky přispůsobení kanál 30 najdeš tam hodnotu 128 a můžeš měnít od 120 do 136 miloš[/quote]rami píše:a jaky je postup s tou diagnostikou ?
dikec moc.slovacek.milos píše:velmi zjednodušeně takto: adresa 17 vlezeš do přístrojovky přispůsobení kanál 30 najdeš tam hodnotu 128 a můžeš měnít od 120 do 136 milošrami píše:a jaky je postup s tou diagnostikou ?