Motor po cca 2600 litrů RO bez předehřevu

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Motor po cca 2600 litrů RO bez předehřevu

Příspěvek od Pavel »

Tak jsem byl nucen vyměnit těsnění na svém miláčkovi:) čekal jsem mnohem více karbonu, ale tohle není nic!

OT: Nevíte náhodou někdo od čeho je ten bílý povlak, zatím nikdo neví. Je bílo hnědý a barvou připomíná voní kámen na spirále na varné konvici.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kamenec a to nemusíš přičítat oleji, pomysli kolik ti v tom motoru projde vzdušné vhkosti a tu vodu spálíš, ten kamenc můžeš škrabat i zážehových je ho tam někdy požehnaně a z výfuku jde fontána miloš
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

No nevím, vzdušná vlhkost a deštová voda je bez minerálů a vodní systém byl těsný bez úniků. Zatím jsem to na žádném autě neviděl ale má to zas jasný charakter vodního kamene.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:?
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:26, celkem upraveno 3 x.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Ne, vířivou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:Ne, vířivou.
a proč si měnil to těsněí pod hlavou miloš
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Pavel
ma to zajimavou dýzu do spalovacího prostoru 8)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Pavel
nemas nekde fotky koncu vstrikovacu? Jak vypadaji. Skoda ze nevydelavas pisty ven, zajimaly by me pistni krouzky.
Jinak, jestli tim prohucelo opravdu tolik jak uvadis, tak motor nevypada nejhur, aspon spalovaci prostor... :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Pavel
nemas nekde fotky koncu vstrikovacu? Jak vypadaji. Skoda ze nevydelavas pisty ven, zajimaly by me pistni krouzky.
Jinak, jestli tim prohucelo opravdu tolik jak uvadis, tak motor nevypada nejhur, aspon spalovaci prostor... :)
znám jrdnoho co mu pístní kroužky odešly jezdil na řezný olej do soustruhu a ujel asi 30.000 km, tento problém se odstraní olejem třeba M7ADSIV superturbo jedna z jeho předností je zajištění mázaní prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách miloš
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Obrázek
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

To Miloš:
Těsnění se měnilo proto že bylo podezření na netěsnost mezi hlavním mazacím kanálem a rozvodama.

Nevím jak by jsi chtěl mazat první kroužek..... Tady se maže akorát ten poslední.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Jinak tím motorem opravdu tolik paliva prošlo (zapisuji si vše co se tam naleje) a čekal jsem tomhohem horší.... Takže mi to udělalo radost :P Podle mě když je dobrá komprese a následné dobré spalování tak karbon moc nevzniká. Hodně udělají také předkomůrky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:To Miloš:
Těsnění se měnilo proto že bylo podezření na netěsnost mezi hlavním mazacím kanálem a rozvodama.

Nevím jak by jsi chtěl mazat první kroužek..... Tady se maže akorát ten poslední.
pokud by ti jel ten první nasucho tak by byl asi brzy KO, to funguje tak že to málo co se ti na prv ní kroužek dostane tak se nepřepálí a maže , jestli máš představu že ten stírací všechno utře a pak to jede nasuchu to bude jinak, je to jedna s předností toho superturba v extrémních situacích zajisti mazání prvního kroužku , to si přečtech na stránkách u výrobce co ten olej umí miloš
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

to milos

ak spominas nejaky olej co sa prilieva do paliva a la M2T a ten ma zarucit mazanie prveho kruzku je to somarina, palivo je privadzane do zohriateho vzduchu cize okamzite hori, ak by to bolo ako pises Ty ze sa dokonale nespali (ta zmes palivo a ten superturbo olej alebo ako to pises) tak by mohol vzniknut pravy opak, to co by sa nespalilo by skoncilo na stenach spalovacieho priestoru (valca) a ZHORSOVALO by mazanie, cize to by uz Pavel rozoberal motor kvoli zapecenym kruzkom...cize akykolvek super hyper olej, ktory ma mazat kruzky v diesli, je kravina, tam nejde ziadna mastna zmes, to jedine ze by si ten olej vstrekoval do sacieho potrubia a tak nejako by sa dostaval na steny valca...inak je to cira blbost

to milos 2

pozeral som si specifikaciu toho oleja, je to klasicky motorovy takze predosly odstavec je bezpredmetny :)....k tomu oleju zo sustruhu, kedze sa nemusi dobre rozprasovat tak ti nepomoze ziaden olej, moze byt aj z NASA, ak je to motor z priamym vstrekom skoncis ako KUK (podrobnosti na fore) ktory si dal vymenit trysky za tie DIESELPOWER RACE myslim s vacsimi otvormi, tie uz nerozprasovali tak dobre a nemazalo to ako ma na stene valca a pripalil kruzky ( a to jazdil na rastlinu, nie nejaky sustruh olej), takze si myslim ze tam by mu nepomohol ani M7ADSIV lebo tam sa pod extremnymi podmienkami mysli hlavne teplota a nie zmiesanie z rastlinnym olejom
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ozi píše:to milos

ak spominas nejaky olej co sa prilieva do paliva a la M2T a ten ma zarucit mazanie prveho kruzku je to somarina, palivo je privadzane do zohriateho vzduchu cize okamzite hori, ak by to bolo ako pises Ty ze sa dokonale nespali (ta zmes palivo a ten superturbo olej alebo ako to pises) tak by mohol vzniknut pravy opak, to co by sa nespalilo by skoncilo na stenach spalovacieho priestoru (valca) a ZHORSOVALO by mazanie, cize to by uz Pavel rozoberal motor kvoli zapecenym kruzkom...cize akykolvek super hyper olej, ktory ma mazat kruzky v diesli, je kravina, tam nejde ziadna mastna zmes, to jedine ze by si ten olej vstrekoval do sacieho potrubia a tak nejako by sa dostaval na steny valca...inak je to cira blbost

to milos 2

možná je to kravina, to jsou jen moje zkušenosti používal jsem hodně turboplus a přešel na to superturbo M7ADSIV 15W40, 8 let, už ti to neřeknu přesně ani se mi to nechce hledat, z těch deklarovaných předností tam bylo zajištění mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, odolnost vyšším spalovacím teplotám, zajištění zimního startu v plné viskozitě do -26, že se nic neusadí, vhodný pro smíšený provoz, míchatelný, nic jiného neleju od sekačky po tatru a žádný problém, do dieselů co se týče paliva leju kde co a žádný problém,
pokud děláš do oprav tak nešmíruje že hned nejsi jak prasátko, motory čisté, čisto i v bečkách od oleje, čisto je i v MPi klapkách, ve filtr boxech, miloš

pozeral som si specifikaciu toho oleja, je to klasicky motorovy takze predosly odstavec je bezpredmetny :)....k tomu oleju zo sustruhu, kedze sa nemusi dobre rozprasovat tak ti nepomoze ziaden olej, moze byt aj z NASA, ak je to motor z priamym vstrekom skoncis ako KUK (podrobnosti na fore) ktory si dal vymenit trysky za tie DIESELPOWER RACE myslim s vacsimi otvormi, tie uz nerozprasovali tak dobre a nemazalo to ako ma na stene valca a pripalil kruzky ( a to jazdil na rastlinu, nie nejaky sustruh olej), takze si myslim ze tam by mu nepomohol ani M7ADSIV lebo tam sa pod extremnymi podmienkami mysli hlavne teplota a nie zmiesanie z rastlinnym olejom
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“