OT: Nevíte náhodou někdo od čeho je ten bílý povlak, zatím nikdo neví. Je bílo hnědý a barvou připomíná voní kámen na spirále na varné konvici.








Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
znám jrdnoho co mu pístní kroužky odešly jezdil na řezný olej do soustruhu a ujel asi 30.000 km, tento problém se odstraní olejem třeba M7ADSIV superturbo jedna z jeho předností je zajištění mázaní prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách milošradluk píše:Pavel
nemas nekde fotky koncu vstrikovacu? Jak vypadaji. Skoda ze nevydelavas pisty ven, zajimaly by me pistni krouzky.
Jinak, jestli tim prohucelo opravdu tolik jak uvadis, tak motor nevypada nejhur, aspon spalovaci prostor...
pokud by ti jel ten první nasucho tak by byl asi brzy KO, to funguje tak že to málo co se ti na prv ní kroužek dostane tak se nepřepálí a maže , jestli máš představu že ten stírací všechno utře a pak to jede nasuchu to bude jinak, je to jedna s předností toho superturba v extrémních situacích zajisti mazání prvního kroužku , to si přečtech na stránkách u výrobce co ten olej umí milošPavel píše:To Miloš:
Těsnění se měnilo proto že bylo podezření na netěsnost mezi hlavním mazacím kanálem a rozvodama.
Nevím jak by jsi chtěl mazat první kroužek..... Tady se maže akorát ten poslední.
ozi píše:to milos
ak spominas nejaky olej co sa prilieva do paliva a la M2T a ten ma zarucit mazanie prveho kruzku je to somarina, palivo je privadzane do zohriateho vzduchu cize okamzite hori, ak by to bolo ako pises Ty ze sa dokonale nespali (ta zmes palivo a ten superturbo olej alebo ako to pises) tak by mohol vzniknut pravy opak, to co by sa nespalilo by skoncilo na stenach spalovacieho priestoru (valca) a ZHORSOVALO by mazanie, cize to by uz Pavel rozoberal motor kvoli zapecenym kruzkom...cize akykolvek super hyper olej, ktory ma mazat kruzky v diesli, je kravina, tam nejde ziadna mastna zmes, to jedine ze by si ten olej vstrekoval do sacieho potrubia a tak nejako by sa dostaval na steny valca...inak je to cira blbost
to milos 2
možná je to kravina, to jsou jen moje zkušenosti používal jsem hodně turboplus a přešel na to superturbo M7ADSIV 15W40, 8 let, už ti to neřeknu přesně ani se mi to nechce hledat, z těch deklarovaných předností tam bylo zajištění mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, odolnost vyšším spalovacím teplotám, zajištění zimního startu v plné viskozitě do -26, že se nic neusadí, vhodný pro smíšený provoz, míchatelný, nic jiného neleju od sekačky po tatru a žádný problém, do dieselů co se týče paliva leju kde co a žádný problém,
pokud děláš do oprav tak nešmíruje že hned nejsi jak prasátko, motory čisté, čisto i v bečkách od oleje, čisto je i v MPi klapkách, ve filtr boxech, miloš
pozeral som si specifikaciu toho oleja, je to klasicky motorovy takze predosly odstavec je bezpredmetny....k tomu oleju zo sustruhu, kedze sa nemusi dobre rozprasovat tak ti nepomoze ziaden olej, moze byt aj z NASA, ak je to motor z priamym vstrekom skoncis ako KUK (podrobnosti na fore) ktory si dal vymenit trysky za tie DIESELPOWER RACE myslim s vacsimi otvormi, tie uz nerozprasovali tak dobre a nemazalo to ako ma na stene valca a pripalil kruzky ( a to jazdil na rastlinu, nie nejaky sustruh olej), takze si myslim ze tam by mu nepomohol ani M7ADSIV lebo tam sa pod extremnymi podmienkami mysli hlavne teplota a nie zmiesanie z rastlinnym olejom