rozvody š-octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 2004

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

romanxxx
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 11 úno 2006, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, Slovensko

rozvody š-octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 2004

Příspěvek od romanxxx »

Zdravim vsetkych na tomto type motora som este nemenil rozvody a kamosovy ich treba menit, je nutne k tejto praci nejake specialne naradie pripadne nejaky pripravok na co si dat pozor a podobne, za kazdy prispevok vopred dakujem.
Š-Octavia 1.8 20 V
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U modelu 2004 se mění rozvody po 150.000 km.

Mění se řemen (je použit zesílený!!!), kladky (jsou celkem tři vodicí a jedna napínací) a vodní čerpadlo. Cena materiálu (podle výrobce) 6000 - 10000 Kč.

Pokud chceš být důsledný, potřebuješ aretační kolík pro čerpadlo a pravítko na vačkový hřídel. Místo pravítka na vačku můžeš použít plech o síle 5 mm, místo aretačního kolíku čerpadla poslouží šestka vrták.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
romanxxx
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 11 úno 2006, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od romanxxx »

Marek77 píše:U modelu 2004 se mění rozvody po 150.000 km.

Mění se řemen (je použit zesílený!!!), kladky (jsou celkem tři vodicí a jedna napínací) a vodní čerpadlo. Cena materiálu (podle výrobce) 6000 - 10000 Kč.

Pokud chceš být důsledný, potřebuješ aretační kolík pro čerpadlo a pravítko na vačkový hřídel. Místo pravítka na vačku můžeš použít plech o síle 5 mm, místo aretačního kolíku čerpadla poslouží šestka vrták.
ten plech na vacku je treba nejako si ho prisposobit do predu? ide mi o to aby ma pri samotnej praci nic neprekvapilo, aj ked viem ze vzdy sa to neda :)
Š-Octavia 1.8 20 V
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Plech se dává do vačky zezadu - místo vakuové pumpy. Nemusíš ho nijak upravovat, prostě plechový pásek o přibližných rozměrech matematického pravítka, tedy asi 150 x 40 mm (síla 5 mm).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
romanxxx
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 11 úno 2006, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od romanxxx »

v knihe jak na to som nasiel tento pripravok na zaistenie vackyObrázek
Š-Octavia 1.8 20 V
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No mislym že obyčajne pravytko tam neda. Pretože ked da dole vakuovu pumpu tak s pravitkom sa tam nedostane. Ja som si na to robyl pripravok.Nieco podobne ako je na obrazku.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dá ale musel by sundat i poslední klemku vačky ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Aha. Tak to dole nedavam.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já taky ne ale s pravítkem nemá jinou šanci (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nedávno tu měl někdo pěkný příspěvek s postupem a fotkama, ten mě zdokonalil, mám jen problémy s jednou objímkou vpravo u chladičové stěny, tu vyhodím a nahradím šroubovací, jinak jsem ztrácel nervy a zuřil miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:nedávno tu měl někdo pěkný příspěvek s postupem a fotkama, ten mě zdokonalil, mám jen problémy s jednou objímkou vpravo u chladičové stěny, tu vyhodím a nahradím šroubovací, jinak jsem ztrácel nervy a zuřil miloš
wau :o já teda nevím ale co z auta vyndáš to tam máš vrátit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:
slovacek.milos píše:nedávno tu měl někdo pěkný příspěvek s postupem a fotkama, ten mě zdokonalil, mám jen problémy s jednou objímkou vpravo u chladičové stěny, tu vyhodím a nahradím šroubovací, jinak jsem ztrácel nervy a zuřil miloš
wau :o já teda nevím ale co z auta vyndáš to tam máš vrátit...
vojín ladas čo si predstavujetě pod pojmom wau mjr.terazky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:
Ladas píše:
slovacek.milos píše:nedávno tu měl někdo pěkný příspěvek s postupem a fotkama, ten mě zdokonalil, mám jen problémy s jednou objímkou vpravo u chladičové stěny, tu vyhodím a nahradím šroubovací, jinak jsem ztrácel nervy a zuřil miloš
wau :o já teda nevím ale co z auta vyndáš to tam máš vrátit...
vojín ladas čo si predstavujetě pod pojmom wau mjr.terazky
Jako že čumím vyndat něco a dát tam obyčejnou sponku :o si kup na to kleště nebo vyndej světlo když ti to nejde.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a nevíš o kleštích?, nejlépe s lanovodem abych to měl i do nepřístupných míst 1800 kč se mi za kleště dávat nechce dík miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bohužel 1800,- jsem je kupoval taky a ještě asi patery bez lana ale ušetří spoustu nervů.... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“