Stránka 1 z 2
Sháním originální obsah ECU - 1.6i AKL '98
Napsal: 13 kvě 2008, 08:52
od lt.kubosh
Ahoj,
kamarád má Oct1 '98 1,6i AKL a má velké problémy s volnoběžkami a chováním. Diagnostika i bloky informací naprosto v pohodě. Na různých fórech našel, že zdaleka není sám, tak myslíme, že jde o podobný problém jako měla ŘJ Felicie 1,3MPI...
Chtěl bych poporosit nemáte někdo originální obsah ŘJ:
06A906013BH
1,6I R4/2V SIMOS HS2441
po roce 1998?
Díky!
Napsal: 13 kvě 2008, 21:11
od gsmboss
nemyslim ze by to bolo vadnym dumpom v eeprome......
Napsal: 13 kvě 2008, 22:12
od kevino
gsmboss píše:nemyslim ze by to bolo vadnym dumpom v eeprome......
ani mne sa nezda

Re: Sháním originální obsah ECU - 1.6i AKL '98
Napsal: 13 kvě 2008, 22:12
od kevino
lt.kubosh píše:Ahoj,
kamarád má Oct1 '98 1,6i AKL a má velké problémy s volnoběžkami a chováním. Diagnostika i bloky informací naprosto v pohodě. Na různých fórech našel, že zdaleka není sám, tak myslíme, že jde o podobný problém jako měla ŘJ Felicie 1,3MPI...
Chtěl bych poporosit nemáte někdo originální obsah ŘJ:
06A906013BH
1,6I R4/2V SIMOS HS2441
po roce 1998?
Díky!
co vsetko ste uz skusili ?
Napsal: 13 kvě 2008, 22:30
od lt.kubosh
Tlaky, svicky, vaha vzduchu, O2 senzor, katalyzator, klapka se leskne jak psi koule, adaptace klapky, adaptace kanal 0, cidlo teploty vody, filtry, utesneni sani, kontrola podtlaku.
Vsechny bloky hodnot jsou v norme a volnobezky houpou okolo 2000 je zmena kroutaku jak prase.
Napsal: 13 kvě 2008, 22:55
od Mireck
lt.kubosh píše:Tlaky, svicky, vaha vzduchu, O2 senzor, katalyzator, klapka se leskne jak psi koule, adaptace klapky, adaptace kanal 0, cidlo teploty vody, filtry, utesneni sani, kontrola podtlaku.
Vsechny bloky hodnot jsou v norme a volnobezky houpou okolo 2000 je zmena kroutaku jak prase.
Ten istý problém ma bývalý spolužiak skúšal som to isté + blenda AGR okrem výmen klapky ta je dosť drahá aby ju kupoval na skúšku

Po naštartovaní to nekolíše až kým nešlapne na plyn. pedál. Kontrola potenciometra je OK.
Napsal: 14 kvě 2008, 06:52
od karel55
Taky jsem měl stejné roblémy. Měnil jsem klaky origo neorigo, váhy vzduchu, čidla, hadici sání............. a výledek 0. tak už jsem uvažoval o řj. ale neměl jsem stejnou.
Napsal: 14 kvě 2008, 08:33
od lt.kubosh
Dobře, je vidět, že podezření může být opodstatněné, takže znovu.
Nemá někdo výše uvedený obsah EPROM?
Napsal: 14 kvě 2008, 09:07
od origoš
Prohlédni výfukové parohy, jestli tam není malá prasklina, nebo jestli nejsou pokroucené a neprdlá to pod nima. Malý únik dokáže ybláynit lamda regulaci a pak to dělá přesně to, co píšeš.
Napsal: 14 kvě 2008, 09:57
od lt.kubosh
Díky Origoši, zeptám se jestli to kontroloval - každopádně je nový vlnovec. Prasklina ve svoech je svině hlavně na Vmotoru.
Napsal: 14 kvě 2008, 13:21
od morose
no ja ty otačky u 1,6i srovnal výměnou spinače na pedalu (tuším spojky?). Zasahoval do toho vystup pro tempomat (jak mi sdelili v boleslavi technici)
ale byla to octa 2003 jestli moje rada pomuze netusim
Napsal: 14 kvě 2008, 22:32
od lt.kubosh
Nema tempomat...
Napsal: 14 kvě 2008, 23:00
od gsmboss
takze ja to tiez vydim na regulaciu lambdy.... v ecu sa eprom nemoze sama zmenit ibaze by niekto v nej uz skusal nejaky kvalitny chip.....

Napsal: 15 kvě 2008, 00:36
od lt.kubosh
To je logicke, ze epromka si sama nezmeni obsah. On s tim bojuje jiz od koupe. Neni prvni majitel, takze kdo vi co tam je.
oktavia
Napsal: 15 kvě 2008, 09:50
od harley99
neviem ci pomozem ale ja som mal renaulta twingo a strasne mi zral 10l na 100km vsetci mudri mechanici tvrdili ze lambda sonda je odidena alebo riadiacka atd.ja som isel za kamosom ktory nevie rozmyslat zlozito a samozrejme ze prisiel na chybu okamzite stalo ma to 450sk a bolo odidene cidlo ktore snimalo teplotu motora a davalo prikaz do riadiacky.Takze moja rada skus kontoxom premazat vsetky cidla aj na lambda sonde proste vsetky a ked boh da aj motyka vystreli.
