Stránka 1 z 1

96-tku místo 74kw

Napsal: 16 kvě 2008, 10:41
od Bar
Zdravím chtěl sjem se zeptat kamarad si chce dát do auta místo 74kw, chce dát 96kw jak je o s přepsáním v TP a ostatníma věcma ?A jde to oficialně ?Nejsem si jisty dík.

Napsal: 16 kvě 2008, 11:59
od Markus01
Přijde mi jednodušší sehnat vstřiky a turbo z 96 a nechat čipnout než měnit celej motor.Nehledě na to že kdyby se sehnalo turbo ze 110kw a cooler tak by se dalo jít ke 180 koním.Nevim jakej má 74 spodek (kliku a ojnice) ale rozhodně bych investoval radši do ladění než do přepisování v TP jestli by to teda vůbec šlo.

Napsal: 16 kvě 2008, 12:08
od Bar
Taky jsem říkal bavili jsme se s chlapem co dělal fabia cup a říkal že 74ke je nejlepší motor že s něj jde dostat až 240koní cca. Hustil jsem do něj asi hodinu at to raději necha tak a jen upraví ,ale když už jsme to nakousl jde to vůbec udělat nebo nejde ??? Musí byt určitě kupni smlouva. Vrta mi to hlavou jestli to jde když ti klekne motor tak přece mužeš dat jiny. (LOL)

Napsal: 16 kvě 2008, 12:09
od JasteR
Zaklad spatnej pisty ojnice klikovka jako u 66/81 tdi ...ale 180 to v poho pobere... taky bych nechla radsi blok a prehazel pripadne vnitrnosti pokud chce nad 200PS... ale zalezi za kolik ma nabidku na 96tku se spojkou prevodovkou...

Napsal: 16 kvě 2008, 12:14
od Markus01
JasteR píše:Zaklad spatnej pisty ojnice klikovka jako u 66/81 tdi ...ale 180 to v poho pobere... taky bych nechla radsi blok a prehazel pripadne vnitrnosti pokud chce nad 200PS... ale zalezi za kolik ma nabidku na 96tku se spojkou prevodovkou...
Tady je největší problém s těma papírama.Pokud to nechce na černo tak bych uvažoval nad těma tryskama, turbem a softem.Taky mě napadá že další problém bude spojka...

Napsal: 16 kvě 2008, 12:14
od Bar
To co s tím bude chtit dělat at si s tím děla co chce ja jsme mu říkal at to nechá.Je tvrdohlavý nevím co očekává. Ale ví někdo jak se to dělá ten přepis at jsem o něco chytřejší a můžu machrovat že zase něco vím co malo kdo ví .:D (rofl)

Napsal: 18 kvě 2008, 15:11
od bobo
ofic.to nepovolí, je to navýšení více jak o 20% výkonu.
Takže jedině na černo.

Napsal: 18 kvě 2008, 21:30
od Bar
bobo píše:ofic.to nepovolí, je to navýšení více jak o 20% výkonu.
Takže jedině na černo.
To nechápu proč to nejde vždyt do například fabii se dava to i to takže jak to že to nemuže vydržet nebo to nechápu proč to nejde (LOL) No když nejde tak nejde ,ale myslel jsme že to jde když si vezmu klekne ti motor a máš nabídku koupit silnější motor za min penez než ten co tam byl tak proč to nejde no raději neřešit. POchopil byhc že se to dělá kvuli tomu že by to mohlo byt s kradeneho auta ale když budeš mít doklad o koupi ? No nic asi jsme se dozvěděl co jsme potřeboval (offtopic) (rofl)

Napsal: 19 kvě 2008, 15:12
od Thopr
Bar píše:
bobo píše:ofic.to nepovolí, je to navýšení více jak o 20% výkonu.
Takže jedině na černo.
To nechápu proč to nejde vždyt do například fabii se dava to i to takže jak to že to nemuže vydržet nebo to nechápu proč to nejde (LOL) No když nejde tak nejde ,ale myslel jsme že to jde když si vezmu klekne ti motor a máš nabídku koupit silnější motor za min penez než ten co tam byl tak proč to nejde no raději neřešit. POchopil byhc že se to dělá kvuli tomu že by to mohlo byt s kradeneho auta ale když budeš mít doklad o koupi ? No nic asi jsme se dozvěděl co jsme potřeboval (offtopic) (rofl)
Dej do origo fabky HTP motor z FRS a pochopíš hned, proč dovolili navýšení max 20 % .... (brzdy, podvozek, výztuhy....) Jinak bych to taky bral... Koupil bych si základní HTP za 230 táců, za 40-70 litrů to překopal na FRS a měl novou FRS za 300 čistejch.... (rofl) (LOL) (rofl)

Napsal: 19 kvě 2008, 15:26
od Bar
Thopr píše:
Bar píše:
bobo píše:ofic.to nepovolí, je to navýšení více jak o 20% výkonu.
Takže jedině na černo.
To nechápu proč to nejde vždyt do například fabii se dava to i to takže jak to že to nemuže vydržet nebo to nechápu proč to nejde (LOL) No když nejde tak nejde ,ale myslel jsme že to jde když si vezmu klekne ti motor a máš nabídku koupit silnější motor za min penez než ten co tam byl tak proč to nejde no raději neřešit. POchopil byhc že se to dělá kvuli tomu že by to mohlo byt s kradeneho auta ale když budeš mít doklad o koupi ? No nic asi jsme se dozvěděl co jsme potřeboval (offtopic) (rofl)
Dej do origo fabky HTP motor z FRS a pochopíš hned, proč dovolili navýšení max 20 % .... (brzdy, podvozek, výztuhy....) Jinak bych to taky bral... Koupil bych si základní HTP za 230 táců, za 40-70 litrů to překopal na FRS a měl novou FRS za 300 čistejch.... (rofl) (LOL) (rofl)

Jo to je to věřím, já věděl ,že to není tak jednoduchy že by to měl každy:D Takže 20% výkonu nahoru máš povolené takže můžeš vyměnit motor který má maximalně 20% vykonu navíc a to probíha jak to někdo ví ? Je to jak se psalo musím zajet pro certifikat že to tam může byt v tom autě a potom to můžu jit přehlásit pochopil jsme to dobře. Takže by musel do VW aby mu na to dali certifikat že to muže v tom autě byt ?Pochopil jsem to ? (LOL)

Napsal: 19 kvě 2008, 22:42
od bobo
Bar píše:
Thopr píše:
Bar píše: To nechápu proč to nejde vždyt do například fabii se dava to i to takže jak to že to nemuže vydržet nebo to nechápu proč to nejde (LOL) No když nejde tak nejde ,ale myslel jsme že to jde když si vezmu klekne ti motor a máš nabídku koupit silnější motor za min penez než ten co tam byl tak proč to nejde no raději neřešit. POchopil byhc že se to dělá kvuli tomu že by to mohlo byt s kradeneho auta ale když budeš mít doklad o koupi ? No nic asi jsme se dozvěděl co jsme potřeboval (offtopic) (rofl)
Dej do origo fabky HTP motor z FRS a pochopíš hned, proč dovolili navýšení max 20 % .... (brzdy, podvozek, výztuhy....) Jinak bych to taky bral... Koupil bych si základní HTP za 230 táců, za 40-70 litrů to překopal na FRS a měl novou FRS za 300 čistejch.... (rofl) (LOL) (rofl)

Jo to je to věřím, já věděl ,že to není tak jednoduchy že by to měl každy:D Takže 20% výkonu nahoru máš povolené takže můžeš vyměnit motor který má maximalně 20% vykonu navíc a to probíha jak to někdo ví ? Je to jak se psalo musím zajet pro certifikat že to tam může byt v tom autě a potom to můžu jit přehlásit pochopil jsme to dobře. Takže by musel do VW aby mu na to dali certifikat že to muže v tom autě byt ?Pochopil jsem to ? (LOL)
na www.vw-club.cz to uživatel Tmiky popisuje dopodrobna, on dělá přímo u importéra VW. Silnější verze nemají jen jiný motor, ale třeba i poloosy, a další díly, které jako celek jsou homologovaný.

Napsal: 20 kvě 2008, 08:30
od Martin.R
Nikdy nemůžeš dát jinej typ motoru do auta, bez předchozího svolení výrobce. A ze skušenosti ti řeknu že to stojí docela dost peněz a stejně ti to na 99,99procent nepovolej. Kdysi jsem dělal na STK a když nám chodily věstníky tak například škodovka povolovala maximálně 135ku favorita do 136ky a obráceně a pak i tohle zatrhli. Takže ti těžko povolí celej VW group jinej kód motoru.

Napsal: 20 kvě 2008, 11:29
od Bar
Tak jsem kamošovi řekl co a jak a vypadal že jsem ho i převědšil at si nechá spíš upravit ten motor než ho celý měnit (rofl)

Napsal: 20 kvě 2008, 16:04
od Markus01
No sláva:) Může se tady taky zaregistrovat a sbírat informace...