blow -off ventil na TD?????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
blow -off ventil na TD?????
napadá mě jedna věc dát si na klasický TD blow off venil
řešení je
-podtlak vzít z posilovače brzd
-z vw vzít E.M. ventil a otvírání zpětné klapky vyfukovejch plynu
-spínač na plynovej pedál v nasešlápnuté poloze
-Blow off ventil
-pár hadic
princip:
-jedu zařadim dam nohu z plynu sepne se spínač
-E.M. ventil si přehodí polohu na podtak pustí podtlak z posilovače brzd
do BOv to se otevře "kránej zvukovej efekt"
-sešlápnu plyn spínač se rozepne E.M. ventil přepne polohu uvolní todtak na
BOv ten se zavře a judu dál!
co mě nejde do hlavy?:
-BOv jestli náhodou nepodsává? páč bych asi ubrzdil h***o kdyby celej podtlak vzal BOv
-efekt výkonostní ? jestli zustane turbo furt roztočený nebo pouze se stane to že strtím tlak v celé vzduchovim vedení (turbo díra jako kráva než se to zase natlačí)
-za každou radu děkuju
řešení je
-podtlak vzít z posilovače brzd
-z vw vzít E.M. ventil a otvírání zpětné klapky vyfukovejch plynu
-spínač na plynovej pedál v nasešlápnuté poloze
-Blow off ventil
-pár hadic
princip:
-jedu zařadim dam nohu z plynu sepne se spínač
-E.M. ventil si přehodí polohu na podtak pustí podtlak z posilovače brzd
do BOv to se otevře "kránej zvukovej efekt"
-sešlápnu plyn spínač se rozepne E.M. ventil přepne polohu uvolní todtak na
BOv ten se zavře a judu dál!
co mě nejde do hlavy?:
-BOv jestli náhodou nepodsává? páč bych asi ubrzdil h***o kdyby celej podtlak vzal BOv
-efekt výkonostní ? jestli zustane turbo furt roztočený nebo pouze se stane to že strtím tlak v celé vzduchovim vedení (turbo díra jako kráva než se to zase natlačí)
-za každou radu děkuju
na zapojení se** sem auto elektikář ale nesmí se na mě nikdo zlobit
5000,- do toho teda nedám !!
1200,- BOv
800,- E.M. ventil z VW
30,-mikrospímač (ten doma mám)
200,- hadice
+/- 2300,- a mám z toho větší radost když si to vyrobim sám!!
než když to koupim!!
mě se jedná o"výkonovej" efekt jestli to má smysl
jestli tu turbodíru zvětšim nebo zmenšim
5000,- do toho teda nedám !!
1200,- BOv
800,- E.M. ventil z VW
30,-mikrospímač (ten doma mám)
200,- hadice
+/- 2300,- a mám z toho větší radost když si to vyrobim sám!!
než když to koupim!!
mě se jedná o"výkonovej" efekt jestli to má smysl
jestli tu turbodíru zvětšim nebo zmenšim

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

- woodman007
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 447
- Registrován: 21 bře 2006, 20:36
- Bydliště: Les
mě jde o výkonostní efekt a né abych s tim machroval !
každej na tomhle foru chce jít s výkonem nahoru
jen se chci dozvědět jestli to bude k lepšímu nebo horšímu
abych nekoupil jak p**a matroš a pak to všechno bylo k h**nu
může mi někdo napsat racionálně tady vám dám na výběr:
- vys*r se na to není to k ničemu akorát ti to udělá turbo lochnu jak grandkaňon
- když to tam chceš tak si to tam dej ničemu to neuškodí
možná to trošku pomůže
berte to takhle že stavim barak tak prachy na TDI-66 prostě nemám

každej na tomhle foru chce jít s výkonem nahoru
jen se chci dozvědět jestli to bude k lepšímu nebo horšímu
abych nekoupil jak p**a matroš a pak to všechno bylo k h**nu
může mi někdo napsat racionálně tady vám dám na výběr:
- vys*r se na to není to k ničemu akorát ti to udělá turbo lochnu jak grandkaňon
- když to tam chceš tak si to tam dej ničemu to neuškodí
možná to trošku pomůže
berte to takhle že stavim barak tak prachy na TDI-66 prostě nemám
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Re: blow -off ventil na TD?????
- diesel na má podtlak na posilovač brzd vakuovou pumpu...bombastiq píše: co mě nejde do hlavy?:
-BOv jestli náhodou nepodsává? páč bych asi ubrzdil h***o kdyby celej podtlak vzal BOv
-efekt výkonostní ? jestli zustane turbo furt roztočený nebo pouze se stane to že strtím tlak v celé vzduchovim vedení (turbo díra jako kráva než se to zase natlačí)
- diesel nemá škrtící klapku a tedy je blow job ventil zbytečný...