Montáž MAXIDOTu G4

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Montáž MAXIDOTu G4

Příspěvek od extrem »

blbne mi pristrojovka, chcel by som ju vymenit a dat tam s maxidotom. ak to ide a vie niekto co a ako, napiste prosim ako na to, co k tomu budem musiet zohnat aby to vsetko spravne fungovalo na 100pro tak ako ma, a ako to zapojit a spojazdnit. teraz je tam 1J0 920 805E, g4 99 TDI ALH.

dik za pripadnu pomoc
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Budiky s drhym trojcislim 920 a nove immo chipi do klucov.
P
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 02 říj 2007, 18:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od P »

chipy do kliču nepotřebuje.
VIN,PIN,SKZ...si nové budiky převezmou z Ř.J. motoru. (LOL)
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

TOMI píše:Budiky s drhym trojcislim 920 a nove immo chipi do klucov.
take jednoduche to urcite nie je. co kabelaz, packy? pripadne ako to zladit aby to spravne ukazovalo co ma?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

P píše:chipy do kliču nepotřebuje.
VIN,PIN,SKZ...si nové budiky převezmou z Ř.J. motoru. (LOL)
ale on asi nevysoli tisice za nove budiky ale zozenie pouzite (LOL)
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Beck5
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 09 črc 2007, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Beck5 »

martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
A nestacila by mu generacia 2.5
Audi A3 (8V) 2.0 TDi 110 kW, DSG
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
dik za vysvetlenie, aj ked moc nepotesilo. radio je beta, komfortka neviem. can v budikoch je. pokial by zostali tieto veci povodne, co by to robilo-nerobilo?

kabelaz z packy mfa sa napoji kam, do budikov? a ostatne konektory a piny pasuju?
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
Presne ja som to robil uplne datailne si to vypisal akurat nepotrebuje to prepojenie radia nebude fugovat vrchna tretina maxidotu pri zatvoreni poslednych dveri a nabehnuti PP takze ziadna sranda :P
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Ked ma budiky CAN tak aj komfortt je po CAN. Takze staci vymenit budiky nakodovat immo a budiky podla vybavy a prisposobit k ECU a frcis. Pripadne ked to ma bez PP tak bude hlasit chybu vonkajsieho cidla teploty a nepojde prepinat displej.
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

Beck5 píše:
martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
A nestacila by mu generacia 2.5
ne nebude ... bavíme se o "plným" využítí maxidotu. pokud nebude mít 3gen tak to nezobrazí otevření dveří..
PS: samozřejmě záleží co na něm všechno chceš mít....ale to ti potom stačí 1/2 dot a komf.2,5gen ta ti zobrazí pouze otevření dveří řidiče ... ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

TOMI píše:Ked ma budiky CAN tak aj komfortt je po CAN. Takze staci vymenit budiky nakodovat immo a budiky podla vybavy a prisposobit k ECU a frcis. Pripadne ked to ma bez PP tak bude hlasit chybu vonkajsieho cidla teploty a nepojde prepinat displej.
pokud meníš komfort z 2,5 na 3gen tak MUSÍŠ ještě propojit komfortku s budíkama (can)...pokud chceš vužít infa 3gen ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

gsmboss píše:
martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi. ;)
Presne ja som to robil uplne datailne si to vypisal akurat nepotrebuje to prepojenie radia nebude fugovat vrchna tretina maxidotu pri zatvoreni poslednych dveri a nabehnuti PP takze ziadna sranda :P
nevím jak jsi to dělal , ale mě to funguje naprosto v pořádku...
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Já jsem tohle absolvoval na svém GIV a tady je o tom nějaké povídání.Pokud chceš vidět fotky musíš být přihlášen.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=46813
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
extrem
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 15 úno 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od extrem »

no uz je tu vela odlisnych nazorov... takze pp nemam. ked komfortka zostane povodna, dam budiky maxidot, packu s mfa, kam ju zapojim? a ostatne zasuvky budu pasovat? a co este treba napojit? ak to je mozne, co na maxaci pojde, a co nepojde? alebo by bol v mojom pripade vhodnejsi polodot? ako by fungoval ten?
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“