Montáž MAXIDOTu G4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Montáž MAXIDOTu G4
blbne mi pristrojovka, chcel by som ju vymenit a dat tam s maxidotom. ak to ide a vie niekto co a ako, napiste prosim ako na to, co k tomu budem musiet zohnat aby to vsetko spravne fungovalo na 100pro tak ako ma, a ako to zapojit a spojazdnit. teraz je tam 1J0 920 805E, g4 99 TDI ALH.
dik za pripadnu pomoc
dik za pripadnu pomoc
tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
A nestacila by mu generacia 2.5martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
Audi A3 (8V) 2.0 TDi 110 kW, DSG
dik za vysvetlenie, aj ked moc nepotesilo. radio je beta, komfortka neviem. can v budikoch je. pokial by zostali tieto veci povodne, co by to robilo-nerobilo?martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
kabelaz z packy mfa sa napoji kam, do budikov? a ostatne konektory a piny pasuju?
Presne ja som to robil uplne datailne si to vypisal akurat nepotrebuje to prepojenie radia nebude fugovat vrchna tretina maxidotu pri zatvoreni poslednych dveri a nabehnuti PP takze ziadna srandamartex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
ne nebude ... bavíme se o "plným" využítí maxidotu. pokud nebude mít 3gen tak to nezobrazí otevření dveří..Beck5 píše:A nestacila by mu generacia 2.5martex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
PS: samozřejmě záleží co na něm všechno chceš mít....ale to ti potom stačí 1/2 dot a komf.2,5gen ta ti zobrazí pouze otevření dveří řidiče ...
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
pokud meníš komfort z 2,5 na 3gen tak MUSÍŠ ještě propojit komfortku s budíkama (can)...pokud chceš vužít infa 3genTOMI píše:Ked ma budiky CAN tak aj komfortt je po CAN. Takze staci vymenit budiky nakodovat immo a budiky podla vybavy a prisposobit k ECU a frcis. Pripadne ked to ma bez PP tak bude hlasit chybu vonkajsieho cidla teploty a nepojde prepinat displej.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
nevím jak jsi to dělal , ale mě to funguje naprosto v pořádku...gsmboss píše:Presne ja som to robil uplne datailne si to vypisal akurat nepotrebuje to prepojenie radia nebude fugovat vrchna tretina maxidotu pri zatvoreni poslednych dveri a nabehnuti PP takze ziadna srandamartex píše:tak pokud budeš chtít aby to makalo tak jak má tj 100% využití tak to obnáší asi toto ..vše se odvíjí od stávající výbavy.
budíky maxi dot , pravá mfa páčka +kabeláž + kabeláž s venkovním čidlem teploty ,změna komfortu na 3gen tj jiná komfotrka +dveřní jednotky+spínač haupny+přepinování konektoru komfortky+propojení can do budíků a na závěr propojení s rádiem (min.gamma) nebo navi.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
Já jsem tohle absolvoval na svém GIV a tady je o tom nějaké povídání.Pokud chceš vidět fotky musíš být přihlášen.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=46813
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=46813
no uz je tu vela odlisnych nazorov... takze pp nemam. ked komfortka zostane povodna, dam budiky maxidot, packu s mfa, kam ju zapojim? a ostatne zasuvky budu pasovat? a co este treba napojit? ak to je mozne, co na maxaci pojde, a co nepojde? alebo by bol v mojom pripade vhodnejsi polodot? ako by fungoval ten?
