
Megan Scenic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Megan Scenic
Chlapi upozornujem mam 1.6 66kW benzin.Ak mi budete vedieť poradiť budem vdačny.Pred dvoma tyždnami som sa rozhodol kupim si scenica,mam ešte 19-ku v nafte ale to potrebujem robiť tak som chcel ešte jedno.Vymenil som sviečky,vzd.filter,pal.filter a je problem vo vykone.Už pred tym ked som to bral a išiel po dialnici tak po 120km rychlosti viac to už nejak nechcelo isť.Bratranec ma daewo nexia 1.5 16V 66kW a tem ma sfukol ako sviečku.Nečakam od toho auta zazraky ma to nejakych 1800kg ale nezda sa mi že by to malo byť take lenive.Na volnobeh ide do otačok perfektne ale ak sa rozbieham to je konec.Do stovky len tak tak aked chcem obiehať a podradim tak skôr ma zbrzdi ako akceleruje.Bolo to aj na počitači a zistil nejaku staru zavadu ohlade lambda sondy ale to vymazal.Nepoznam ani nikoho z okolia kto ma take auto takže odskušať nemam ako.Neporadite ak teda viete?AViem že to tu nepatri ale mam to aj na renault clube a ako si nič.No pred tym mi poradili ohlade inych zavad takže nechcem na ni kydať len potrebujem zistiť zavadu.Dik. 

Je pravda že ked to bolo na zdvihaku tak kamarat mi hovoril že pravde podobne mi hrkluje lebo ked po nom buchal tak drnčal.Chcem sa nan pozreť ale rozmyšlam prečo mi na volnobehu ide do otačok svižne a iba pri zaradenom stupni ide tak lemravo.Cital som o tychto autach viac recenzii a bolo pisane že tieto 1.6 66kW su lenive hlavne kôli ich motorom 8 ventilovemu štandartu a že sa jednoducho neda tomu autu stupiť na krk hned ale postupne.Tak som z toho vyvaleny.No ved uvidim.
protze na miste ten motor nema takovou zatezblack333 píše:Je pravda že ked to bolo na zdvihaku tak kamarat mi hovoril že pravde podobne mi hrkluje lebo ked po nom buchal tak drnčal.Chcem sa nan pozreť ale rozmyšlam prečo mi na volnobehu ide do otačok svižne a iba pri zaradenom stupni ide tak lemravo.Cital som o tychto autach viac recenzii a bolo pisane že tieto 1.6 66kW su lenive hlavne kôli ich motorom 8 ventilovemu štandartu a že sa jednoducho neda tomu autu stupiť na krk hned ale postupne.Tak som z toho vyvaleny.No ved uvidim.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
scénic
Kouknul bych nejdřív na mechaniku,všichni řešej elektroniku(čidla,lambdy atd),ale ta bez mechaniky nemaká,kdyby to bylo sebevíc chipovaný,seřídit ventily(každejch 30 tisíc) a zkontrolovat těsnost válců,tyhle motory jsou dost citlivý na olej,takže jestli to měl nějakej kanec,a neměnil to,jak má,tak se na stavu dost podepsal.Prodal jsem svýho Scenica v 80tis. do autoškoly známýmu,má najeto přes 300tis. a jezdí furt stejně dobře,ale pravidelná údržba dělá svý,i když mu dávali zabrat.
Jinak na tom katu chrastěj často krycí plechy,nenech se zmást.Kat většinou odejde při výpadkách zapalování,když se na ně dlouho jezdí,ale to už nikdo nezjistí,co s tim bylo,pak to může bejt i ten kat,nebo vysypaná izolace ve výfuku.
A pak ještě MAP senzor(nebo hadička k němu),nerozezná to spolehlivě zátěž.
Ale začal bych mechanikou,ta je nejdůležitější
Jinak na tom katu chrastěj často krycí plechy,nenech se zmást.Kat většinou odejde při výpadkách zapalování,když se na ně dlouho jezdí,ale to už nikdo nezjistí,co s tim bylo,pak to může bejt i ten kat,nebo vysypaná izolace ve výfuku.
A pak ještě MAP senzor(nebo hadička k němu),nerozezná to spolehlivě zátěž.
Ale začal bych mechanikou,ta je nejdůležitější

No dakujem všetkym za odpovede.Co sa tyka toho rezonovania pod autom tak to bol poveleny šrob na kryte predneho vyfukoveho dielu.To je odstranene.Chcel som si dať vymenit komplet spojku aj ked mam kupeny cely set nevymenil mi ju kamarat preto lebo že u scenikov je normalne že spoka bere na vrchu a ma tam ešte volu.Po vymene pal.filtra ked som si auto preberal tak nejaka zmena vo vykone nebola ale po čase sa to zmenilo a vykon je normalny.Auto je sice 1.6 benz.66kW ale oproti tomu čo bolo pred tym sa to neda rovnať.Teraz ked aj zošliapnem plyn tak citim zaber pred tym aj ked som podradil auto skôr zbzdilo a pri zošliapnuti plynu nič len take vrčanie ako keby išiel z posledneho.To či hlavy pri tychto modeloch sa krivili neviem počul som to a tych prvych nafťakoch a slabšich verziach ako boli 1.655kW.Majitel v Rakusku sa o to staral boli aj nalepky pri motore a ešte v roku 2005 bol na prehliadke no a potom to mal na Slovensku jeden chlapik vodič kamionu a vyzera že sa o to staral.Ked som to kupoval menil olej,filter a rozv.remeň aj z vodnou pumpou.Ked som to kupil ja vymenil som klin.remene a všetky filtre a sviečky.Inač ten katalizator trošku malo rezonoval ale velmi malo.No uvidim či to vydrži.Dufam že ano.Aj v kopci zvanom Sturec na Bansku Bystricu bol motor živy.Až na občasne male cuknutie pri zaradeni jedničky a dvojky ked idem ludskym krokom.Takže som rad že ste mi poradili a aj ked mam benzin snažili ste sa mi poradiť a to si važim.DAKUJEM!!!Inač mam ešte R-19 1.9D tam ste mi tiež radili takže dakujem. 
