Stránka 1 z 1

Ford Maverick 2.7 TD bez vykonu,kouří modře...

Napsal: 21 kvě 2008, 13:32
od Dan_O799
jde o ford maverick,nastala ztrata vykonu,na volnobeh jde normalne,pri cca 2tis otacek zacne vynechavat a kouří modře... (wallbash) turbo je po repasi cca 3000km
uz nevim co s tim, prosim o radu

Napsal: 21 kvě 2008, 16:18
od bombastiq
kolik to turbo tlačí???
sundej hadici od turba o podívej se na něj jestli není od oleje
kdyžtak se podívej jestli ti abnormálně nezmizel z motoru olej

ale můj odhad ja na 90% turbo v :rip: těch 3000km
by tak odpovídalo na fušerskou GO

Napsal: 21 kvě 2008, 16:22
od bombastiq
když to budeš mít ty hadice od (filtru k turbu " nasávací část turba") sundaný tak zahejbej s osou turba jak má vůli
tak mu kopej hrob

těch 2000ot tomu odpovídá je to počáteční hodnota kdy už má turbo začít tlačit na plný brátky a místo toho ti chrstá olej do sání !!!

Napsal: 21 kvě 2008, 17:24
od Dan_O799
olej z motoru nemizí...
sundal sem hadici od turba,tlaci tak nak normalne a olej znej taky nelita,
osa turba ma malou vuli asi jako u kazdyho turba co sem videl...
i když sem mel hadici od turba odpojenou tak otačky dojdou ke 2tis pak začne vynechavat a modre kouřit...
nemužou nak propoustet vstriky?
nebo vstrikovaci čerpadlo muže bejt špatny?
hadice na vodu mi přijdou dost natlakovany ale praskla hlava nebo tesneni to snad delat nemuze...? nikdy to nevařilo,teplota normal...
??? :?

Napsal: 21 kvě 2008, 17:24
od Dan_O799
dřiv když to stalo na volnoběh treba 10min tak to pak při jizde kourilo taky dost modre ale tak pul minuty...
:?
když mito tohle zacinalo delat tak sem nechal udelat repas turba,
dřiv to jelo aspon do 3500ot. ted to jde normalně max na 1500ot.

Napsal: 21 kvě 2008, 19:51
od bombastiq
jestli to je klasický TD tak muže bejt v hajzlu membrána která si přidává dávku na tlak turba ,zkus ji odpojit a dát na ní velkou opravdu velkou
injekční stříkačku a při nastartovanym motoru pomalu tu sříkačku stlačuj aby si simuloval tlak turba měli by jít otáčky motoru nahoru protože si přidá čerpadlo na dávce jelikož si "bude myslet " že je větší tlak vzduchu
tím pádem se zvednou optáčky a pokud se nezvednou tak je špatná membrana v čerpadle

nouzově se to dá zpravit tím že si koupíš lepidlo které je po zaschnutí plastické a krabičku kondomů a tím tu membránu zalepíš.

:D

Napsal: 22 kvě 2008, 12:51
od Dan_O799
Tak na tlak to nereagovalo...,zkousel sem to i kompresorem, dokonce sem to i rozebral a membrana je v pořadku ,v sani je vsude trochu oleje,ale problem v turbu nebude,i kdyz je odpojeny tak to děla porad to stejny...motor neprekona hranici 2tis.ot. kouří modře a to dost hodne a na volnoběh jde normalne a nekouří... (wallbash)

Napsal: 22 kvě 2008, 14:18
od Tomas.cz
Změř kompresi

Napsal: 22 kvě 2008, 15:32
od bombastiq
naměř kompresi na motoru jak píše tomas.cz podívej se do nějakech autodat kolik má bejt když bude ok
tak zkus jestli de k čerpadlu dost nafty třeba je v p**i jen palivovej filtr
nebo tak něco zkus to napájet z pet lahve ať máš zichr že tam ta nafta fakt de ,když ani to nepomůže ,tak test vstřikovaču někde na stolici
a v poslední řadě otestovat čerpadlo.

vzduchovej filtr je v pohodě???
maximálně jestli to má katík tak se možná vysipal a teď blokuje vejfuk!

ale ta membrána mě nesedí :? že by nereagovala to je divny

Napsal: 22 kvě 2008, 19:32
od Dan_O799
kompresi nemam jak zmerit,ale auto chyta v pohode hned bez zhaveni tak si myslim ze bude ok.
vzduchovej filtr a palivovej filtr sem už vyměnil...
kde v okoli prahy někdo děla čerpadla a vstřiky??? jedno z toho to musi bejt... (wallbash)

Napsal: 23 kvě 2008, 13:03
od bombastiq
to netuši ja su z moravy

Napsal: 14 čer 2008, 23:24
od MIR.B.M.W
muže byt prasklá hlava mě to dělálo taky u bmw tds hrozně to kouřilo ale nevařilo teplota byla normal nebo jestli ti nepřeskočil rozvodovej řemen jestli to má možná to má řetěz ale nemusi když říkaž že to dobře startuje

Napsal: 28 črc 2008, 21:25
od Dan_O799
tak to bylo vstřikama...oprava za 5500kč :roll: :-D