Tahání volantu a plavání na VW Passat 85kW PD r.v.98

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jardak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Tahání volantu a plavání na VW Passat 85kW PD r.v.98

Příspěvek od jardak »

Zdravím mám problém s řízením.Po zimě co jsem změnil gumy z 15/195/65 na 16/205/55 mi auto dost plave na výmolech a podélných nerovnostech. Projevuje se to i při brždění když změním směr zatáčení na opačnou stranu, auto uhne do strany.Uhýbá jen předek ....dělal mi i zadek a auto bylo nestabilní.Ale to byly vysekané silentbloky v zadu.To už je OK.Další projev je že mi to dost tahá do volantu právě na podélných nerovnostech na cestě jako jsou vyjeté koleje a nebo takové ty propadlé kraje na horších cestách ,potom musím pořád korigovat směr jízdy volantem.Ramena jsem všechny dvakrát kontroloval i kulové čepy vše bez sebemenších vůlí.Jediné co mi připadá že by mohlo být je že na kulákách je silentblok a vněm šroubovice a když rukama silně zatáhnu za kolo je vidět jak ta šroubovice v tom silentbloku pruží. To je asi vpořádku když je to siletblok, ale tak mně napadá že to jediné nejvíce ovlivňuje směr jízdy.V servisu mi řekli taky že je vše na nápravě v pořádku a není co hledat nj ale znám servisy :-( .Díky za jakoukoliv radu jestli měl někdo podobný probém :?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

s originál čepem pomalu v té gumě nehneš, tohle je levná replika ,neboje uvnitř urvaný ,mohlo by to být ono
jardak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardak »

jak se pozná originál?..má někdo zkušenosti s díly SWAG prodávají je na elit.cz nebo jaké díly a odkoho doporučíte.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jardak píše:jak se pozná originál?..má někdo zkušenosti s díly SWAG prodávají je na elit.cz nebo jaké díly a odkoho doporučíte.
já mám SWAG komplet na předku,ale zatím najeto cca 5000km takže kvalita nevím,ale snad to bude OK :)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

Ja teda nevim, ale podle me to dela ta sirsi pneu., ja mam 205/45 a tohle se mi deje taky - pokud kecam, tak jsem opet neco zanedbal :bang:
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Red píše:Ja teda nevim, ale podle me to dela ta sirsi pneu., ja mam 205/45 a tohle se mi deje taky - pokud kecam, tak jsem opet neco zanedbal :bang:
nekecas....mas pravdu...je to tak :)
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

souhlas... zimni OK, letni 225 vepředu a plave na vyjetejch kolejích...
myslel jsem, že to je řízením, protože mi servo teče na levé straně. ale kámoš mě vyvedl z omylu... zkusili jsme zimní a ok...

DOTAZ :? dá se opravit tečící servo? nebo má někdo odkaz na nějaké levnější ???
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

:-)
jo servo mi taky tece na levy strane (leva - kdyz si stoupnes pred auto), ptal jsem se na to v servisu a rikali ze to pravdepodobne bude servo cerpadlo :roll: musel by to ale zvednout a podivat se tak na 100% nevim - kazdopadne si kontroluj nadobku se servo kapalinou, me se stalo ze mi vyteklo skoro vsechno (wallbash) ale to by si poznal

nebo to bude jen naky tesneni a to se spravit da (noteeth)
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
jardak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardak »

ty širší gumy mají na tom taky podíl ale jel jsem se stejným passatem který byl na 17-kách a ten prostě seděl na nerovnostech jak přibitý,jen kopíroval povrch.Nemá někdo výkres celé přední nápravy s řízením ,alespoň s nějakým popisem?Mám taková dojem že ještě nějaké silentbloky jsou ještě za kulákama směrem ke sloupku řízení.Možná by mohl být zakopaný pes tam. (hm)
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

Red píše::-)
jo servo mi taky tece na levy strane (leva - kdyz si stoupnes pred auto), ptal jsem se na to v servisu a rikali ze to pravdepodobne bude servo cerpadlo :roll: musel by to ale zvednout a podivat se tak na 100% nevim - kazdopadne si kontroluj nadobku se servo kapalinou, me se stalo ze mi vyteklo skoro vsechno (wallbash) ale to by si poznal

nebo to bude jen naky tesneni a to se spravit da (noteeth)
teče to kolem levý manžety. levá zevnitř. a opravdu teče. mám zasr... celý podběh a servoolej fakt mizí z nádobky. údajně tam je gufero, co nejde vyměnit. je to zalisovaný a musí se měnit řízení :(
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

Red píše::-)
jo servo mi taky tece na levy strane (leva - kdyz si stoupnes pred auto), ptal jsem se na to v servisu a rikali ze to pravdepodobne bude servo cerpadlo :roll: musel by to ale zvednout a podivat se tak na 100% nevim - kazdopadne si kontroluj nadobku se servo kapalinou, me se stalo ze mi vyteklo skoro vsechno (wallbash) ale to by si poznal

nebo to bude jen naky tesneni a to se spravit da (noteeth)
teče to kolem levý manžety. levá zevnitř. a opravdu teče. mám zasr... celý podběh a servoolej fakt mizí z nádobky. údajně tam je gufero, co nejde vyměnit. je to zalisovaný a musí se měnit řízení :(
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

No ja mel rizeni delany asi pred rokem novy a kdyby se melo delat znovu, tak bych se asi po... nejsou to zrovna maly prachy
Blbne ti posilovac, jako ze ti v nem praska a hur se ti toci?
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
jardak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardak »

ne posilovač neblbne ani v něm nepraská volantem se točí hladce.tam by problém být neměl
pracek
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 21 kvě 2008, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pracek »

Videl bych to nasledovne...sirsi a nizsi pneu...pak je jeste ozazka jake ET disku tam mas po vymene...cim vetsi vylozeni tim vic to poznas na volantu...
jardak
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 22 kvě 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jardak »

jsou tam originál disky VW 16´´ jaké mají ET nevím ale měly by být na tyto vozy přizpůsobeny.Extra podložky tam nemám.Něco tam musí být vyšmatlaného .... minulý rok jsem na letních gumách na těch samých diskách žádný problém neměl.Jde jen o to zjistit co (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“