starty na RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
starty na RO
možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
Re: starty na RO
znam, už jsem o tom taky uvažoval až na to začnu jezdit... Přidáním předvstřiku to má sice tvrdší chod, ale u oleje by to mělo být OK. Miloši a startuje to pak na drc? Nebo točí, točí a pak? Díky lešekslovacek.milos píše:možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: starty na RO
nebo tomu dát "přečíst noviny"slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš

Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: starty na RO
startuje to individuálně není motor jak motor někde na drc jinde zlepšení to čtení novin to je proti pistoli jak nic, ty noviny tomu motoru sežerou kyslík milošlesek píše:nebo tomu dát "přečíst noviny"slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš. Lešek
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
to jsem tam nedopsal tu horkovzdušnou pistoli v mrazech kdo má problémy, fén na vlasy asi moc nepomůže ale ta horkovzdučka jo milošradluk píše:dobry motor musi startovat normalne takovy motor nebrat, na co zahrivat motor fenem na vlasy zachvili dojdem na rady typu eter do sani. Manualni urychlovac predvstriku melo i me stare Uno, auta ktere to nemaji hodit do srotu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat, pokuruje nespalenym palivem. Kolem nuly toci jak kdyby padala nafta, kdyz chytne, oblak dymu jak z lokomotivy po nespalenem palivu
Ma smysl hybat s predvstrikem, jedina moznost jak jej posunout je na kole cerpadla jak psal Milos, potenciometr nic nezmeni. Bylo serizene presne na 6ku vrtak.
Zacinam uvazovat, ze vlezu do regalu a vymenim za Bosch.
Jen mam strach, ze motor nebude tak zivy jako s lucasem a vzroste spotreba.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat, pokuruje nespalenym palivem. Kolem nuly toci jak kdyby padala nafta, kdyz chytne, oblak dymu jak z lokomotivy po nespalenem palivu

Ma smysl hybat s predvstrikem, jedina moznost jak jej posunout je na kole cerpadla jak psal Milos, potenciometr nic nezmeni. Bylo serizene presne na 6ku vrtak.
Zacinam uvazovat, ze vlezu do regalu a vymenim za Bosch.

Muzes s tim hejbat jak chces, ale ty kourovy clony se rano nezbavis. Startuj pod plynem, zkontroluj zhavice, tlaky a vic s tim asi nenadelas, ladeni foru nepomuze. Jedine si predmichej v kanystru ester s potrebnym mnozstvim benzinu na celou nadrz, nalej to tam, nech par hodin odstat, projed to a rano to bude lepsi.
Jeden presne tenhle motor jsem nicil 2 roky ve felde a ted, druha ta sama to dela taky, ladit uz to ani nezkousim.
Jeden presne tenhle motor jsem nicil 2 roky ve felde a ted, druha ta sama to dela taky, ladit uz to ani nezkousim.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="radluk"]A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat,
radluk řeknu ti že jak začla zima tak aef a podobné mají jen spálené žhaviče, mrkni na žhaviče co jsou v kelly vyzkoučel jsem včechny značky a vydržely max rok dva.
tak je potřeba úustit proud na žhaviče přes ampermetr musí tam být kolem 4OA pokud je tam méně žhavič je KO jeden bere 11 a
já dneska natočil na jeden žhavič asi minutu jsem točil
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat,
radluk řeknu ti že jak začla zima tak aef a podobné mají jen spálené žhaviče, mrkni na žhaviče co jsou v kelly vyzkoučel jsem včechny značky a vydržely max rok dva.
tak je potřeba úustit proud na žhaviče přes ampermetr musí tam být kolem 4OA pokud je tam méně žhavič je KO jeden bere 11 a
já dneska natočil na jeden žhavič asi minutu jsem točil

Když jsme u těch žhavičů, která značka je tak nejspolehlivější?
Posledně jsem odprásk všechny 4 nový žhaviče během dvou měsíců.
Pak jsem začal startovat etherem a to byl začátek konce.
Nejdřív od těch věčnejch kopanců odešel pastorek startéru, pak měsíc po výměně samotnej startér (destrukce komutátoru), pak, když už se startovalo stylem "jamajskej bob", tak to začalo za jízdy bouchat a nakonec se vysypal homokloub. Od tý doby to auto stojí u mě na louce jako oficiální králíkárna.
Posledně jsem odprásk všechny 4 nový žhaviče během dvou měsíců.
Pak jsem začal startovat etherem a to byl začátek konce.
Nejdřív od těch věčnejch kopanců odešel pastorek startéru, pak měsíc po výměně samotnej startér (destrukce komutátoru), pak, když už se startovalo stylem "jamajskej bob", tak to začalo za jízdy bouchat a nakonec se vysypal homokloub. Od tý doby to auto stojí u mě na louce jako oficiální králíkárna.

Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0