starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

starty na RO

Příspěvek od slovacek.milos »

možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Re: starty na RO

Příspěvek od lesek »

slovacek.milos píše:možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
znam, už jsem o tom taky uvažoval až na to začnu jezdit... Přidáním předvstřiku to má sice tvrdší chod, ale u oleje by to mělo být OK. Miloši a startuje to pak na drc? Nebo točí, točí a pak? Díky lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Re: starty na RO

Příspěvek od lesek »

slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
nebo tomu dát "přečíst noviny" :D . Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: starty na RO

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:
slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
nebo tomu dát "přečíst noviny" :D . Lešek
startuje to individuálně není motor jak motor někde na drc jinde zlepšení to čtení novin to je proti pistoli jak nic, ty noviny tomu motoru sežerou kyslík miloš
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:25, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:dobry motor musi startovat normalne takovy motor nebrat, na co zahrivat motor fenem na vlasy zachvili dojdem na rady typu eter do sani. Manualni urychlovac predvstriku melo i me stare Uno, auta ktere to nemaji hodit do srotu.
to jsem tam nedopsal tu horkovzdušnou pistoli v mrazech kdo má problémy, fén na vlasy asi moc nepomůže ale ta horkovzdučka jo miloš
1olej1
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2012, 11:45

Příspěvek od 1olej1 »

Super napad s tou teplovzdusnou pistolou skusal som to na partneri 1,9d a krasne to cyhtilo odporucam akurat na turbo motor trochu tahsie to pouzit :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

1olej1 píše:Super napad s tou teplovzdusnou pistolou skusal som to na partneri 1,9d a krasne to cyhtilo odporucam akurat na turbo motor trochu tahsie to pouzit :)
u turba musíš sdělat hadici do sání motoru ne do filtru
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Není lepší si hlídat bod vzplanutí? I ester ho má o sto stupňů vejš, než nafta, při teplotách pod nulou přidejte 5-10% benzínu a bude to startovat líp jak na naftu.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat, pokuruje nespalenym palivem. Kolem nuly toci jak kdyby padala nafta, kdyz chytne, oblak dymu jak z lokomotivy po nespalenem palivu :roll:
Ma smysl hybat s predvstrikem, jedina moznost jak jej posunout je na kole cerpadla jak psal Milos, potenciometr nic nezmeni. Bylo serizene presne na 6ku vrtak.
Zacinam uvazovat, ze vlezu do regalu a vymenim za Bosch. (wallbash) Jen mam strach, ze motor nebude tak zivy jako s lucasem a vzroste spotreba.
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Muzes s tim hejbat jak chces, ale ty kourovy clony se rano nezbavis. Startuj pod plynem, zkontroluj zhavice, tlaky a vic s tim asi nenadelas, ladeni foru nepomuze. Jedine si predmichej v kanystru ester s potrebnym mnozstvim benzinu na celou nadrz, nalej to tam, nech par hodin odstat, projed to a rano to bude lepsi.
Jeden presne tenhle motor jsem nicil 2 roky ve felde a ted, druha ta sama to dela taky, ladit uz to ani nezkousim.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2008, 17:08

Příspěvek od LADAIII »

Taky jsem to vcera a dnes rano resil, vcera to jeste nakonec chytlo, dnes uz sem nechtel trapit starter. Jezdim 4:1 vyfrit vs nafta. naftu micham jeste s benzinem. Ted uz ale ani benal nepomohl,tak sem tomu dal trosku cuchnout a chytil jako zamlada :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="radluk"]A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat,

radluk řeknu ti že jak začla zima tak aef a podobné mají jen spálené žhaviče, mrkni na žhaviče co jsou v kelly vyzkoučel jsem včechny značky a vydržely max rok dva.

tak je potřeba úustit proud na žhaviče přes ampermetr musí tam být kolem 4OA pokud je tam méně žhavič je KO jeden bere 11 a

já dneska natočil na jeden žhavič asi minutu jsem točil ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Když jsme u těch žhavičů, která značka je tak nejspolehlivější?
Posledně jsem odprásk všechny 4 nový žhaviče během dvou měsíců.
Pak jsem začal startovat etherem a to byl začátek konce.
Nejdřív od těch věčnejch kopanců odešel pastorek startéru, pak měsíc po výměně samotnej startér (destrukce komutátoru), pak, když už se startovalo stylem "jamajskej bob", tak to začalo za jízdy bouchat a nakonec se vysypal homokloub. Od tý doby to auto stojí u mě na louce jako oficiální králíkárna. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="hranicka"]Když jsme u těch žhavičů, která značka je tak nejspolehlivější? žádná každý rok nové
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“