Stránka 1 z 2
Rada při výběru vozu pro provoz na RO/vyfrit
Napsal: 26 kvě 2008, 08:45
od evil
Ahoj lidi,
potřeboval bych poradit s výběrem auta

Chci něco většího s klimatizací, kolem cca 150kkč.
Finalisti jsou zatím
- VW Caravelle
- MB Vito
A případně Ford Modeo kombi (ten jako zástupce malých aut z cenové kategorie kolem 85 kkč).
Zajímaly by mne vaše zkušenosti s těmito vozy a provozem na RO/vyfrit, doporučení ohledně výběru morizace a případně doporučení jiného podobného auta (osobní van nebo XXL kombi).
Předem díky

Napsal: 26 kvě 2008, 11:17
od wiguf
pokud za to dáš přes 100k tak seženeš úplně úžasnou MB 124 300TDT, tj. kombi v turbu, s plnou palbou v kůži, automat, klima, nivo atd., atd. daj se sehnat okolo 100kW. Nebo pak C-klasse kombi 2,5D(TD) ještě řadový čerpadlo, sice je to jenom Cčko, ale taky super svezení a hlavně podvozek lepší než 124. Tuty jsou s vitem úplně ideální.
Mondeu bych se vyvaroval. Přeci jen ford, bude to mít lucase nejspíš a bude to hned rezaví.
jinak s VW jsou taky dobrý zkušenosti.
Napsal: 26 kvě 2008, 11:59
od evil
wiguf píše:pokud za to dáš přes 100k tak seženeš úplně úžasnou MB 124 300TDT, tj. kombi v turbu, s plnou palbou v kůži, automat, klima, nivo atd., atd. daj se sehnat okolo 100kW. Nebo pak C-klasse kombi 2,5D(TD) ještě řadový čerpadlo, sice je to jenom Cčko, ale taky super svezení a hlavně podvozek lepší než 124. Tuty jsou s vitem úplně ideální.
O W124 jsem sice taky uvažoval, ale problém je v tom, že za "malé" kombi jsem ochoten dát tak max. kolem 80. A to už pak ta W124 není ani úplně ani úžasná a ani z druhé poloviny devadesátých let... A mercedes nemercedes, nedělám si iluze o korozi na 20 let starým autě. Jinak mercedes-rulezzz

Napsal: 26 kvě 2008, 12:05
od wiguf
no za 80 se taky sežene slušnej, ale výbavu si už nevybereš, je to sice malé kombi, ale po sklopení zad. sedaček má kufr 2 metry krychlový. Jinak bych se podíval po tý W202 2,5D. Když seženeš garážovaný auto tak tam koroze nebude. A sou i mladší než 20let. Já se stářim neřídim, důležitej je stav.
Musíš jezdit po inzerátech a pár jich vyzkoušet. Ale pokud je ti 124T malá tak pak jedině Vito.
Napsal: 26 kvě 2008, 20:33
od mm
.a
Napsal: 26 kvě 2008, 20:37
od mm
ale pokud chces jezdit na olej tak MB je jedinny reseni Radovy cerpalo je radovy cerpadlo ja bych vahal mezi w202 2,5td vito 110d a nebo w210 300tdt vsechny maji sve + - ja BYCH sel do w210 300tdt opravdu uzasne svezeni
Napsal: 27 kvě 2008, 08:29
od maska01
ještě možnost podívat se po ssangyong musso 2,9 D nebo TD je tam motor MB 5-válec řadový čerpadlo, je to 4x4, většinou má klimu, ABS, jen je nutný si dát při koupi pozor na stav převodovky a kardanu, řazení 4x4 (odchází často elektromotor který to řadí), podtlakový volnoběžky na přední nápravě dost často netěsnost, jinak myslím že prostorově se mu málo co vyrovná. ceny od 80-150 k
Napsal: 27 kvě 2008, 12:27
od mm
Mel jsem sangyong musso.... motor je uzasny a olej idealni ale vsechno ostatni je naprd..... Ja jsem prodal musso a koupil Vito 110d jsem naprosto spokojeny Musso nikdy vice....
Napsal: 27 kvě 2008, 14:54
od slovacek.milos
pokud si vybereš cokoliv tak se nejvíc zajímej o váhu vzduchu a zda má čidlo na měření teploty paliva, zda má lanko nebo jen pedál plynu, vyfrit je složení různé, a váha naváží množství vzduchu a podle tohoto údaje a teploty paliva, polohy pedálu, řj motoru určí dávku paliva , ale na kvalitní motorovou naftu nikoliv dávku sračky pochybného složení a výsledek může být i velké zklamání miloš
Napsal: 27 kvě 2008, 23:19
od Slavkov
mm píše:Mel jsem sangyong musso.... motor je uzasny a olej idealni ale vsechno ostatni je naprd..... Ja jsem prodal musso a koupil Vito 110d jsem naprosto spokojeny Musso nikdy vice....
To bych podepsal

Musso

Napsal: 28 kvě 2008, 14:39
od mm
Tak pro co jsi se rozhodl ?
Napsal: 28 kvě 2008, 16:17
od evil
mm píše:Tak pro co jsi se rozhodl ?
Musso se mi vždycky líbilo... Už jsem ho chtěl koupit před několika lety... Ofrouty se mi vždycky líbily... Jen jsem ani tehdy nenašel nikoho, kdo by s ním byl vyloženě spokojený, jen samé nespokojené bývalé majitele. A protože hledám něco "spolehlivého", tak to nepřipadá v úvahu; nespolehlivých excentrických vozů jsem už měl nespočet, tentokrát to nekupuju pro radost a uspokojení touhy po zajímavém autě, ale jako prostředek pro spolehlivý transport.
Zbývající kandidáti jsou:
VW Caravelle/Transporter/a spol.
MB Vito/a spol. 2,3D
MB W124T 250/300D
Primární denní použití vozidla je na cestu z Prahy do přírody a zpět; 2 lidi, 2 psi, 2 kola. Vím, že na to bohatě stačí kombi, ale problém je v tom, že kola = zahrádka => min. hodinu ztráta při sundavání/nandavání zahrádky a nosičů při každé cestě ven. A to už je tolik, že to značně omezuje čas strávený venku, takže se to pak už ani nevyplatí jezdit ven. Když nechám zahrádku/nosiče přes noc na autě, okamžitě mi to ukradnou zámek nezámek (nemám garáž).
Chtěl jsem se podívat po autobazarech, abych zjistil vnitřní prostorové dispozice Vita a Caravelly, ale jak na potvoru ani v jednom z bazarů, kde jsem byl, prostě neměli...
Takže jsem furt na začátku, jen jsem Modeo vyměnil za Medvěda

Napsal: 28 kvě 2008, 17:59
od mm
Nekupuj musso hlavne to ne. Narval jsem do něj cca 30 000 aby bylo prodejny. Nedovedl bych si predstavit s mussem jet nekam na dovolenou.
Jinak VITO neni nejaky super spolehlivy MB.... ALe je to spis od kusu. Ale zase oproti VW je na olej vhodnejsi MB.
Napsal: 28 kvě 2008, 19:45
od berlingo 97
Ja mám berlingo 97 velké prostorné spolehlivé 200 000km najeto. Vyměna starteru vodní pumpy a samo rozvody. Dvě kola+kočár není problem. Nikomu však nic nenutím možná mam jen šťestí jsem spokojen papá vše a žere kolem 6l na 100km.

Napsal: 28 kvě 2008, 20:21
od mm
vito papa 8-12 dle stylu jizdy ale 12 je s nalozenym vozejkem na plno