vypínač na motor TDi PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Bydliště: Kadaň

vypínač na motor TDi PD

Příspěvek od x-man »

Zdravím
Potřeboval bych poradit co na autě s motorem 1.9TDi PD přerušit aby nešlo nastartovat (nějakej "tajnej" vypínač).

Předtím jsem měl benzín tam se přerušilo čerpadlo a bylo to OK,tady bych ho mohl teoreticky přerušit taky,ale nechci nic přerušovat abych nic nezničil.

Tak kdyby jste měl někdo nějakou radu co je nejlepší u PD podle Vás přerušit aby nešlo nastartovat.
A hlavně abych nemusel rozebírat půlku auta :)

Díky moc za rady.
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede (LOL)
x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od x-man »

ghoust píše:treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede (LOL)
Díky
potřebuju hlavně něco čemu neublíží že to bude bez proudu a bude se to připojovat při (před) startování.
O tý RJ jsem přemýšlel,ale nevím právě jestli je to pro ni dobrý ji pořád odpojovat a připojovat.Nevím tedy jestli je napájene neustále nebo jen při otočení klíčku.
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

x-man píše:
ghoust píše:treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede (LOL)
Díky
potřebuju hlavně něco čemu neublíží že to bude bez proudu a bude se to připojovat při (před) startování.
O tý RJ jsem přemýšlel,ale nevím právě jestli je to pro ni dobrý ji pořád odpojovat a připojovat.Nevím tedy jestli je napájene neustále nebo jen při otočení klíčku.
no tak nech jednotku jednotkou a šoupni to na ten snímač otáček :D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od x-man »

go.vojta píše:To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
A přerušit čerpadlo je špatnej nápad?Nebo by mi to taky hazelo závady?
O tý RJ budu přemejšlet,hlavně musím najít ten správnej drát :D
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Už som pár áut s "tajným" vypínačom videl a všetky mali v poistkovej skrinke vyvedený vypínač od poistky napájania RJ motora... vľavo, druhá odspodu, 10A (bez záruky :) ) A myslím že TDI s rotačným čerpadlom dokáže núdzovo bežať bez snímača otáčok- náhradný signál je zo snímača zdvihu ihly. (motor beží v núdzovom režime so zníženým výkonom) Ten štartér tiež nie je zlý nápad... ale dá sa to roztlačiť, alebo ak stojíš na kopci tak.... :) no ale to zlodej nemusí vedieť, že je problém v štartéri.
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Jakej snimac otacek? Vackove hridele? To by nefungovalo, startuje to i kdyz je vypojenej. Jen to trva tak o 3-4s dele.
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

go.vojta píše:To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
No jo jenže napájení bude zapnutý a ŘJ bez šťávy a to vadit nebude?
Třeba gateway bude házet závadu nebo tak něco.
Třeba jenom kecam (nikdy sem to nějak neštudoval), ale co kdyby. :?
Jo a sory za ten blábol s tim snímačem,je to kravina.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nejjednodušší je někam pod koberec dát pípovej kohout a zavřít ropu. Párkrát se to otočí a zdechne, nic se nenačte a lupiči nezbývá nic jiného, než naložit a odvést.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

Nejjednodušší je někam pod koberec dát pípovej kohout a zavřít ropu. Párkrát se to otočí a zdechne, nic se nenačte a lupiči nezbývá nic jiného, než naložit a odvést.
Nebo použít el. palivový ventil co používají karburátoroví LPGčkaři na zavírání benzínu.
Zetor 3011
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To je pravda, a je to elegantní řešení, obzvlášť když se zašije na nějaké nepřístupné místo. Druhá strana mince je, že když to odejde někde na dovolené v Chorvatsku, tak budou starosti . Na pípě se nemá co posrat. V jednoduchosti je krása a diesel musí být hlavně spolehlivý. Mám plnou bandu a furt se chrochtá. Nedávno jsem viděl malinkatej kulovej ventil, mosaz, nerez teflon za pár korun, mohlo to být 1/4 palce, nádherné provedení na tenhle účel jako stvořený. Pokud si někdo sbastlí takovouhle vychytávku, tak je velká úspěšnost. Na tyhle vychytávky nejsou zloději vybaveni a když se to hned nepodaří nastartovat, tak se na to vybodnou a jdou si ukrást něco jiného, co je bez problémů. HDIčka mají čerpadlo v nádrži, tam stačí dát tajný vypínač a hotovo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

to origoš: Souhlasím s tebou co do spolehlivosti a jednoduchosti. Většina těch ventilů má i ruční ovládání: zašroubuju=otevřeno+skryté místo je 100%
Zetor 3011
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

No nic proti.. ale přijde mi divný každej večer nebo někde u obchodáku lezt někam do motoru a zavírat nějakej ventil.. no nevím. funkční, ale nepraktické.. viděl bych to na ten startér, nebo napájací relé a je to v suchu..
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Psal jsem pod koberec a né do motoru. Trochu se ohneš a je to, jako když se podrbeš na noze, nikdo nic nepostřehne..
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“