Stránka 1 z 1

Ford Focus 2006 TDCI - po výměně baterky nejde nastartovat

Napsal: 09 čer 2008, 17:06
od vita
Auto (Ford Focus 2006 TDCI) po mírné ráně zezadu, po klempířině a laku byla vyměněna baterka za novou a od té doby auto nejde nastartovat (ani netočí, jen bliká kontrolka imobilizéru). Bylo to ve Fordu znova nakódovaný klíče, ale auto pořád nejede. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Předem díky

Napsal: 10 čer 2008, 09:46
od llange
Neviem ako Focus ale Mondeo ma nárazovy vypinač prívodu nafty, skus zapnut.

Napsal: 10 čer 2008, 09:51
od llange
Este ma napadlo ci pri zvarani nepoodpajali kostry a ci to nezabudli pripojit spet, ked to netoci.

Napsal: 10 čer 2008, 20:48
od vita
Eště na lak to jelo, z laku taky a pak přehodili baterku a od tý doby to nejede. On nejde ani startér !!! Jenom se rozbliká kontrola imobiliséru. Nejde mi do hlavy, že při sváření měli baterku odpojenou pak ji zapojili a auto jelo. A po výměně baterky nic :? :? :?

Napsal: 17 čer 2008, 09:00
od ACEMajky
Kdyis mi kamos rikal (na benzinu) ze se musi odpojovat tusim nejdrive - a pak + na baterce - nebo obracene - (ne proto aby ci clovek neskrtnul klicem o kostru na +) ale prej obracene to odpali ci rozhodi RJ - ale ot je jenom tapani v mlze

Napsal: 12 črc 2008, 23:25
od kubert
vita píše:Eště na lak to jelo, z laku taky a pak přehodili baterku a od tý doby to nejede. On nejde ani startér !!! Jenom se rozbliká kontrola imobiliséru. Nejde mi do hlavy, že při sváření měli baterku odpojenou pak ji zapojili a auto jelo. A po výměně baterky nic :? :? :?
Nevím kdo ti ty klíče klíče dělal ,ale vím ,že to bývá problém ,protože vím ,že když chceš třeba sladit čerpadlo s motorem ,tak se volá do Německa kvůli k'odu .Uspěšně to umí rozchodit čorkaři ,aby ne ,když je to jejich živobytí .Stím odpojením baterky by mělo záležet na délce času odpojení.

Napsal: 13 črc 2008, 23:09
od vita
Klíče kódovali v autorizovanym servisu.