Docital som sa tu na fore, ze sisku nie (odchadza vaha, privod vzduchu atd..)
tak rozmyslam o sportovej vlozke K&N alebo grenn, ale nasiel som aj nahradu za org. Airbox, komplet carbonovy valcovy box C.D.A.....
Daval to uz niekto, alebo mate s tymto skusenosti, poradte?
mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Sportovy filter patri do sportoveho auta, alebo civilneho ale priadne napuceneho do vykonu.
Ak si chces znicit motor, nech sa paci mas si z coho vybrat.
papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?
Tomas.cz píše:Hoši radši tam dejte kvalitní olej místo těhle zbytečností
Asi tak
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
S tym klasickym sportovym filtrom je citit rozdiel...mozno nie na max vykone, ale urcite na odozve plynu(v celom spektre otacok) a v nizkych otackach sa mu lepsie dycha...dalsia vyhoda je ta ze si ho mozes preprat podla potreby a nemusis kupovat novy papierak...po skusenostiach aj so siskou aj s vlozkou do boxu by som volil vlozku do povodneho boxu...ten malinky rozdiel ktory medzi nimi je v odozve plynu a placebo efekte za sisku nestoji pokial nenahanas kazdeho 0,5kona...siska je drahsia aj podstatne hlucnejsia...sportova vlozka sa sprava podobne ako papierovy filter akurat vonku pocut viac sycanie turba(mne osobne sa to paci) a v kabine nepocut rozdiel medzi papierom a bavlnou...Inac tiez by ma zaujimalo ako sa chova CDA Airbox hlavne co sa tyka hlucnosti...
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar
Nasadil sem ho na tu hadičku kterou se zavzdušnují ventilky podtlakové regulace a dal mu čočku.No a kdiš ho nasadíš na ůsta tak vicucneš -0,8bar to jenom že je jemnej. Prostě v sacím traktu je podtlak 00nic
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar
Nasadil sem ho na tu hadičku kterou se zavzdušnují ventilky podtlakové regulace a dal mu čočku.No a kdiš ho nasadíš na ůsta tak vicucneš -0,8bar to jenom že je jemnej. Prostě v sacím traktu je podtlak 00nic
Pokud jsi si nevšiml podtlak na naftě nejni nikdy....nemá totiž škrtící klapku jako benzín myslím že se nemělo smysl o tom zmiňovat....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
já bych šel do papíráku. já jsem měl ten starej už dost zajetelenej, tak jsem tam dal novej a čistej a byl to rozdíl jako sviňa a stojí to pár korun, narozdíl od nějakýho votuzing kitu za pár tisícovek....jak říkaj hoši, kup radši kvalitní olej
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Právě pokud by origo filtr kladl větší odpor proti šiše tak by to mělo být měřitelní.
A podtlak mezi turbem a filtrem je na některích motorech je podtlakoví čidlo zanesení fíltru.
Ale od začátku sem chtěl říct že je zanedbatelní právě
Škrtící klapka je mezi svodama a filtrem ten pottlak je stejně troch jinde
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft