Potíže s kotoučema
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Potíže s kotoučema
koupil jsem auto které mělo 139tis najeté. první kotouče jsem měnil tak zhruba po 60ti tis. koupil jsem nové a ty vydržely tak 50tis km a zvlnily se. další už vydržely jen 40tis a ted jsem koupil zimmermany sportovní a ty se mi zvlnily už po 3tisících km. Neřešil tu už někdo takový problém? dík moc
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
souhlasconti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já?
) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?

Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já?) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
miš píše:Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já?) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
pěknou octávii máš.
conti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.

Brzdil jsem ze 130 natvrdo až na nulu , když mě nedali přednost a výsledkem byla házivost na pravým 6 levým 4 desetiny . Kotouče jako jiný materiály mají v sobě vnitřní pnutí při ohřátí na určitou teplotu se pnutí uvolní a kotouče zvlní . Většinou jak se jednou zvlní a orovnají tak už je klid . Závoďáky brzděj keramikou .pedro píše:jako jak to myslíš jedno prudší zabrždění a je zvlněno. snad je to na to uzpůsobeno ne? nebo by to aspoň mělo být dle mě. tak už jen se soustředit na závodní auta čím oni brzdí.jestli někdo víte tak dejte vědět.
no jo ale s tím se snad musí počítat. nebo ne? Jezdím už dlouho a mám odjeté hodně ale tohle řeším jen u tohodle auta. jsem s ním max spokojený jen tenhle problém mě celkem dost tíží. Zrovna tahle závada je pro mě dost nepochopitelná že to ty brzdy dělají. V podstatě brzdy jsou na autě nejdůležitější. měl jsem dřáv auto 160 HP a tohle jsem neřešil.
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP