Potíže s kotoučema

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Potíže s kotoučema

Příspěvek od pedro »

koupil jsem auto které mělo 139tis najeté. první kotouče jsem měnil tak zhruba po 60ti tis. koupil jsem nové a ty vydržely tak 50tis km a zvlnily se. další už vydržely jen 40tis a ted jsem koupil zimmermany sportovní a ty se mi zvlnily už po 3tisících km. Neřešil tu už někdo takový problém? dík moc
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na jaký je to auto?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

conti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.
souhlas ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... asi jsi čím dál tím větší závodník (noteeth)
Mimochodem co tam pereš za desky?
GIV Variant TDi ???kW
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A dal jsi těm Zimmermanům alespoň trochu šanci (cca prvních 200km) nebo hned dostaly čočku?
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

jj. dal jsem jim šanci 1000km, jel jsem z hodonína do košic a pak rovnou do prahy. celou dobu jsem si dával hodně bacha abych to jen tak lechtal. aby si sedli. ale nepomohlo to. :(
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

miš píše:
pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...
pěknou octávii máš.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

conti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.
(rofl) Chtěl bych vydět soustruh na kterým uděláš házivost ve stovce . Kotouče se vlněj teplotou soustředil bych se spíš na to jak se vracej pístky jestli to nedře , ale stačí někdy jedno prudký brždění a je zvlníno .
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

jako jak to myslíš jedno prudší zabrždění a je zvlněno. snad je to na to uzpůsobeno ne? nebo by to aspoň mělo být dle mě. tak už jen se soustředit na závodní auta čím oni brzdí. :) jestli někdo víte tak dejte vědět.
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

pedro píše:jako jak to myslíš jedno prudší zabrždění a je zvlněno. snad je to na to uzpůsobeno ne? nebo by to aspoň mělo být dle mě. tak už jen se soustředit na závodní auta čím oni brzdí. :) jestli někdo víte tak dejte vědět.
Brzdil jsem ze 130 natvrdo až na nulu , když mě nedali přednost a výsledkem byla házivost na pravým 6 levým 4 desetiny . Kotouče jako jiný materiály mají v sobě vnitřní pnutí při ohřátí na určitou teplotu se pnutí uvolní a kotouče zvlní . Většinou jak se jednou zvlní a orovnají tak už je klid . Závoďáky brzděj keramikou .
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

no jo ale s tím se snad musí počítat. nebo ne? Jezdím už dlouho a mám odjeté hodně ale tohle řeším jen u tohodle auta. jsem s ním max spokojený jen tenhle problém mě celkem dost tíží. Zrovna tahle závada je pro mě dost nepochopitelná že to ty brzdy dělají. V podstatě brzdy jsou na autě nejdůležitější. měl jsem dřáv auto 160 HP a tohle jsem neřešil.
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
pedro
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2007, 11:59
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od pedro »

ted jsem našel na netu že by se keramické brzdy mohli prodávat už za nějakých 10tis v nejbližší době. bude-li to řešení tak jsem první kdo je testne. teda jestli je nějaký dobrák začne dělat na mé auto. :)
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“