rozvody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: cheb

rozvody

Příspěvek od pepan191 »

ahoj klucí mám 1.9 tdi a čekají mě rozvody! Můžete mi nějak poradit který sady nebrat a naopak který doporučit!pumpu bych viděl na SKF.
golf iv 66kw higline
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

umím orig za 4000,-bez vodní pumpy ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

Doporučuju řemen Gates a pumpu a kladky SKF...
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

http://www.autolano.cz/shop/oblibene-zb ... koda-6.htm

Tu pumpu bych vymenil za SKF, ale montujem i GRAF a nebyl problem...
V70 II 2.5Tdi 103kw
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

řemeny používám Gates, a ostatní veci od jakékoliv značky jsem neměl nikdy žádnou reklamaci
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: cheb

rozvody

Příspěvek od pepan191 »

a co rozvody od bosche myslím celou sadu nemáte s nimi zkušenosti?
golf iv 66kw higline
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: rozvody

Příspěvek od Slavkov »

pepan191 píše:a co rozvody od bosche myslím celou sadu nemáte s nimi zkušenosti?
V poho :D
GIV Variant TDi ???kW
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).
Díky.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

liboro píše:Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).ASV ma uplně stejný jako AHF,ALH ci AGR rozdíl je jen v řemenech ,SDI ma jiný zuby a u tech TDI je to do císla motoru a od cisla motoru a rozdil je rovnež ve tvaru ozubení. Jinak rozvodovou sadu ti dopurucuje jen Contitech,je to origos od VW a Gates bych tam nedaval,ten remen je slupka a když jsem ho jednou montoval a zrovna ten zesílenej tak pan prijel na vymenu a pretach o 7000km a byl do ctvrtky trhlej a na dvou místech mel uprostred díry. Nekdo tu psal že jsou remeny do TDI i na 120000km ale o tom nic nevým a Vw delam 5let a vymena je po 90000km nebo pet let,ale vydrží i 120000km lidy sundaj kryt podivaj se na nej jestli nema trhliny nebo díry a jezdej dal,ale je to už riziko.
Díky.
;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Zdeněk M píše:
liboro píše:Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).ASV ma uplně stejný jako AHF,ALH ci AGR rozdíl je jen v řemenech ,SDI ma jiný zuby a u tech TDI je to do císla motoru a od cisla motoru a rozdil je rovnež ve tvaru ozubení. Jinak rozvodovou sadu ti dopurucuje jen Contitech,je to origos od VW a Gates bych tam nedaval,ten remen je slupka a když jsem ho jednou montoval a zrovna ten zesílenej tak pan prijel na vymenu a pretach o 7000km a byl do ctvrtky trhlej a na dvou místech mel uprostred díry. Nekdo tu psal že jsou remeny do TDI i na 120000km ale o tom nic nevým a Vw delam 5let a vymena je po 90000km nebo pet let,ale vydrží i 120000km lidy sundaj kryt podivaj se na nej jestli nema trhliny nebo díry a jezdej dal,ale je to už riziko.
Díky.
;)
jsou řemeny 90 120 150 podle roku a čísla to dohledáš ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: cheb

rozvody

Příspěvek od pepan191 »

klucí nemáte někdo nákres na příbravek pro aretaci vačky motor alh?
golf iv 66kw higline
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Nejde mi o řemeny, ale o počet kladek, je tam stejný počet?
Podle roku výroby a pokud se jedná o výměnu po 150.000 tak převodní kladka má větší ložisko.
Někde mám i ta čísla.
Ale jde mi právě o ten počet kladek a jejich rozmístění, proto chci vidět jak to vypadá na motoru ASV.
Díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ASV má 3 vodící a 1 napínací umístění je jako na ALH AGR o větším ložisku to asi nebude sady jsou stejný od 98 do 07
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pepan191
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 11 úno 2008, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: cheb

rozvody

Příspěvek od pepan191 »

klucí fakt nikdo nemáte nákres na ten přípravek?
golf iv 66kw higline
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nákres nemám přípravek jo jestli máš plocháš tak sundej poslední klemu vačky a udělej to na něj a máš klid ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“