PD-96kW-překročení horní meze regulace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

PD-96kW-překročení horní meze regulace

Příspěvek od Vaša »

už nevím co
passat 2002 96kW cca200t km
chyba 17678 - překročení horní meze regulace
vedení - zkontrolováno - od jednotky až po vstřiky
vstřik - vyměněn seřízen (2x)
tlaky - OK
jednotka - přehraná, pak i vyměněná za jinou

auto se tak už dovezlo,
na volnoběh se chvěje, okolo 1900-2100 se chvěje hodně
v těchto otáčkách při jízdě vyskočí kontrolka ESP (zapíše se chyba v motorovce 17678)
za autem je cítit nespálená nafta
krom vybrací jede pěkně

VAG:
blok 13 př: -0,43......-0,98......- 0,85......... 2,99
blok 18 ......... O.......... O ..........O.............................. O


:? :? :?
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

vyměň čidlo nasávanýho vzduchu na IC -)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co tlaky ve válci, měřil někdo?
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

este píše:vyměň čidlo nasávanýho vzduchu na IC -)
ovlivnuje jen 4, válec ???
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

Huml píše:co tlaky ve válci, měřil někdo?
tlaky OK
na 4. nepatrně menší (cca 0,2)
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a když se přehodí vstřiky mezi např. 3. a 4. válcem, chová se to pořád stejně?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Napruz pini na tryskach.
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

Huml píše:a když se přehodí vstřiky mezi např. 3. a 4. válcem, chová se to pořád stejně?
mezi 3 a 4 jsme nepřehazovali ale dali jsme jeden vstřik stejný dali jsem druhej vstřik z auta co jelo normálně a furt stejný
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

dodi911 píše:Napruz pini na tryskach.
vedení proměřeno od jednotky k tryskám i mezi sebou na zkrat,tahalo se za dráty atd, žádná z,ěna
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

na zkoušku jste měli přehodit všechny z jiného, když jsi měl tu možnost, ale jestli nejsou špatný hydroštely, a neotvíraj málo ventily
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

asi sme to měli přehodit všechno a nebo ten špatnej vstřik dát do dobrýho auta

ty ventily mě taky napadly jestli se to někomu předemnou nějak nepotkalo
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pafka píše:na zkoušku jste měli přehodit všechny z jiného, když jsi měl tu možnost, ale jestli nejsou špatný hydroštely, a neotvíraj málo ventily
přesně tak, něco podobnýho řešil passak a taky se to třpalo, ale na volnoběh to jelo normálně, jen za jízdy to blblo, každopádně to spíš vypadá na mechanickou závadu na motoru než na těch vstřikách nebo elektrice
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“