Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mno podle webu se Tebou uvadene hodnoty tykaji 1.8 Turbo RS (uprava Plus 25, tedy 132 kW / 235 Nm -> 150 kW / 304 Nm a jestli jsem to dobre pochopil, tak Ty jsi majitelem motoru AXR, takze 1.8 Turbo (uprava Plus 50, tedy 110 kW / 210 Nm -> 148 kW / 295 Nm ... by me zajimalo, kde je zbytek, tedy 15koni a 28Nm (10% vykonu a 13% krouticiho momentu z puvodnich hodnot). Kdyz vezmu v potaz, ze vykon byl navysen o 2,9% dle ISO, tak i tak je to podle me na reklamaci, nemyslis?Killingman píše: Jen SW úprava ŘJ od Motordesign, nic dalšího nemá v poměru cena/nárustek výkonu pro mě smysl Podle webu tam má být sice víc (150KW, 300Nm), ale i tak si myslím že je to hodně slušný, díky
Navic ten prubeh se mi zda prinejmensim hodny dotazu, ktery si neodpustim: co je duvodem toho cetneho kolisani, resp. znacneho zvlneni?
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 srp 2010, 11:16, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Tak kam se poděl zbytek netuším, ale je pravdou, že teď má auto najeto 170.000 a při čipu mělo 110, je tomu již 5 let co jsem to nechal dělat.
Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit, pro mě je podstatné to, že k nárůstu oproti seriovým hodnotám došlo, je to dokázaný měřením a nikoliv pocitově, auto vcelku vydrželo bez dalšího zásahu či odejití spojky a podobných kravin 60.000km a jezdí pořád dál bez problémů. Nejsem typ člověka, který by řešil +- 10 koní
EDIT: K dotazu, ano, máš pravdu, mám 4x4 1.8T 110KW v základu...
Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit, pro mě je podstatné to, že k nárůstu oproti seriovým hodnotám došlo, je to dokázaný měřením a nikoliv pocitově, auto vcelku vydrželo bez dalšího zásahu či odejití spojky a podobných kravin 60.000km a jezdí pořád dál bez problémů. Nejsem typ člověka, který by řešil +- 10 koní
EDIT: K dotazu, ano, máš pravdu, mám 4x4 1.8T 110KW v základu...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ako odbornik sa necitim, ale podla mna je problem s bohatostou zmesi... bud v haji vstrekovanie alebo nejaka lambda sonda....Killingman píše: Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit
Na spojku to nevyzera (navyse pri tom "rozumnom" krutaku)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Pozor! Nové fórum určené ke zveřejňování výkonových grafů je zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32
Díky za pochopení.
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32
Díky za pochopení.