OCT 66kW automat - padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

OCT 66kW automat - padá do nouzáku

Příspěvek od MilosH »

Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.
Španělská droška OCT1 66kW
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

pokud mas moznost vagu, tak to projet a kdyz kouknes na tlak turba tak z toho by melo byt videt jestli to bylo chipnuty:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Re: OCT 66kW automat - padá do nouzáku

Příspěvek od cupra »

MilosH píše:Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.
kod motora?ak ALH tak zatuhle lopatky asi...ako taha ?dobre?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Tahá výborně. Kod motoru ALH. Jezdí třeba týden a pak tohle. Píše i o tlaku v sacím potrubí - nevěrohodná hodnota, možnosti mám téměř neomezené, jen to správně diagnostikovat. Jinak to i hrabe, má automat hrabat?
Španělská droška OCT1 66kW
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

MilosH píše:Tahá výborně. Kod motoru ALH. Jezdí třeba týden a pak tohle. Píše i o tlaku v sacím potrubí - nevěrohodná hodnota, možnosti mám téměř neomezené, jen to správně diagnostikovat. Jinak to i hrabe, má automat hrabat?
pocuj mas to niake silne... (LOL) potom je to asi dobre chipnute...padanie do nuzaku je sposobene chipom...kolko tlaci turbo?ALH ide po lahky na 120 HP a 300 NM...keby viac prevodovke mozes uskodit... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ... (wallbash) 01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.
Španělská droška OCT1 66kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

MilosH píše:O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ... (wallbash) 01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.
Mam Golf IV tiez automat 4st. a podobne zavady, ale v RJ prevodovky.RJ motora je cista. Mam tam trysky z 81kW. Tiez mi to pise aj ten potenciometer skrtiacej klapky, co mi nejde do hlavy, lebo diesel nema skrtiacu klapku. Ake mas kodovanie toho automatu?
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Myslím, že ten potenciometr je plynový pedál. Uvidíme, zítra vyčistím jednotku,,,, a kdo ví, jestli není mechanicky poškozená. :? Chtělo by to pana Jiřího Hampla(píše do Autoexperta), ten by nás vyškolil.
Španělská droška OCT1 66kW
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2006, 19:42

Příspěvek od Honza130 »

mám stejný problém u stejné kombinace motoru s převodovkou (wallbash) ... při zatížení to padá do nouzovýho režimu.
1.výměna ventilu N75 ... nepomohla
2.vyčištění turba... nepomohlo

navíc se po vyčištění turba přidal divný zvuk při zatěžování, divné pískání, ale není to takové "svištění" od turba.. tenhle zvuk tam určitě nepatří :?:
Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Zatím jsem nechal vyčistit cipnutou jednotku, chod je kultivovanější. Nechal jsem to zase jezdit, tak uvidíme. Minule to vydrželo týden.
Španělská droška OCT1 66kW
romantdi
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 10:21
Bydliště: Nemšová,SK

Příspěvek od romantdi »

Čaute,mne sa tiež teraz objavili tieto čísla chýb:00518,00660,00529,00545,01314.Pokiaľ som jazdil len na čipnutom softe,tak žiadne chyby nevypisovalo,až keď som si dal namontovať do riadiacej jednotky prepínač výkonu,tak mi ich vypísalo.Sú to všetko sporadické chyby,takže to nie sú závažné,tak som ich vymazal,teraz musím niečo odjazdiť a potom sa podívam či sa tam znova objavia.Ináč,ešte jeden dotaz: akú máte spotrebu po načipovaní? Pretože mne sa enormne zvýšila. Keď som kedysi dávno jazdil na powerbox,tak som vôbec nemal problém so spotrebou.Oproti sérii je vyššia približne o dva litre.A to jazdím s ľahkou nohou.
Octavia 1,9tdi automat,66kw,ALH,chip-121 koní,297Nm
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Ano, i na tomto voze byla vyšší spotřeba, pořád to vytáčelo dost vysoko, ale zase to jelo, teď je to klidnější, uvidíme v pondělí, až dorazí ze Slovenska. Ten přepínač výkonu při přechodu asi odpojoval jednotku od napájení.
Španělská droška OCT1 66kW
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Vůz po proběhu 600km - O.K.
Španělská droška OCT1 66kW
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ja som prekodoval prevodovku na cestovny-ekonomicky rezim. Spotreba isla o dost dolu a co sa mi paci najviac, ze do kopca krasne drzi prevod aj pri 1700ot. Odporucam aj ostatnym, ktori jazdia ekonomicky.
MilosH
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2008, 07:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od MilosH »

Můžeš sem prosím napsat, jak se ta převodovka kóduje ?? Co všechno se dá nastavit?
Španělská droška OCT1 66kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“