OCT 66kW automat - padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCT 66kW automat - padá do nouzáku
Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.
Španělská droška OCT1 66kW
Re: OCT 66kW automat - padá do nouzáku
kod motora?ak ALH tak zatuhle lopatky asi...ako taha ?dobre?MilosH píše:Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
pocuj mas to niake silne...MilosH píše:Tahá výborně. Kod motoru ALH. Jezdí třeba týden a pak tohle. Píše i o tlaku v sacím potrubí - nevěrohodná hodnota, možnosti mám téměř neomezené, jen to správně diagnostikovat. Jinak to i hrabe, má automat hrabat?


BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ...
01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.

Španělská droška OCT1 66kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Mam Golf IV tiez automat 4st. a podobne zavady, ale v RJ prevodovky.RJ motora je cista. Mam tam trysky z 81kW. Tiez mi to pise aj ten potenciometer skrtiacej klapky, co mi nejde do hlavy, lebo diesel nema skrtiacu klapku. Ake mas kodovanie toho automatu?MilosH píše:O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ...01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.
mám stejný problém u stejné kombinace motoru s převodovkou
... při zatížení to padá do nouzovýho režimu.
1.výměna ventilu N75 ... nepomohla
2.vyčištění turba... nepomohlo
navíc se po vyčištění turba přidal divný zvuk při zatěžování, divné pískání, ale není to takové "svištění" od turba.. tenhle zvuk tam určitě nepatří

1.výměna ventilu N75 ... nepomohla
2.vyčištění turba... nepomohlo
navíc se po vyčištění turba přidal divný zvuk při zatěžování, divné pískání, ale není to takové "svištění" od turba.. tenhle zvuk tam určitě nepatří

Škoda Octavia I. TDi 66kW automat rv00 MR01...(Elegance+climatronic+ESP+4xairbag)
Čaute,mne sa tiež teraz objavili tieto čísla chýb:00518,00660,00529,00545,01314.Pokiaľ som jazdil len na čipnutom softe,tak žiadne chyby nevypisovalo,až keď som si dal namontovať do riadiacej jednotky prepínač výkonu,tak mi ich vypísalo.Sú to všetko sporadické chyby,takže to nie sú závažné,tak som ich vymazal,teraz musím niečo odjazdiť a potom sa podívam či sa tam znova objavia.Ináč,ešte jeden dotaz: akú máte spotrebu po načipovaní? Pretože mne sa enormne zvýšila. Keď som kedysi dávno jazdil na powerbox,tak som vôbec nemal problém so spotrebou.Oproti sérii je vyššia približne o dva litre.A to jazdím s ľahkou nohou.
Octavia 1,9tdi automat,66kw,ALH,chip-121 koní,297Nm