
Mám dvounádržovej systém. Pomocný čerpadlo, filtr novej, Turbo taky funguje s Lucasem je znát s Boschem jako by tam nebylo

všem moc díky za případnou pomoc

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
asi to bude ten problém. Ten Bosch je z byčejný 1,8 D. Je to pouze holá mechanika. To LDA tam není. To jsem měl předtím na tom Lucasovi a je pravda, že je to znát, dával jsem i Lucase bez toho potrubí a nic moc. S tím seštelováním to taky nevím. Když mu přidám na naftě, tak se zvednou i otáčky a nejdou snížit dorazem ani když je na minimum. To pak otočím o 1/4 otáčky táhlem kde je lanko na plyn a pořád to nereaguje. Takže to s tím štelováním nafty je taky podivný. Chtěl jsem tam zkusit dát lucasový vstřiky co by to udělalo. Ale předpokládám, že lucas je štelovanej na menší tlaky a tak spíš na lucase dát Boschácký vstřiky. Jsem z toho už neštěstnej. Lucas jede nádherně, ale vůbec nestartuje ani za tepla, myslel jsem že by mohlo už být vyběhaný čerpadlo a při malých otáčkách neudělá takovej tlak a špatně rozstřikujou vstřiky. Kouří mi to jinak pořád bíle, ale to si myslím, že je to tím rostliňákem. Když tam byl Lucas, tak měl chvíli prodlevu, že dost brzdil pak si odčudil černě a pak byl tah jak hromKuba píše:Zaprvé předpokládám, že to čerpadlo je na turbomotory a má tzv. LDA tzn. obohacovač v závislosti na tlaku turba - jinými slovy je m.j. tenkou hadičkou spojen s turbo-potrubim a při vyšším plnícím tlaku úměrně přidává palivo. Za druhé doufám, že jsi čerpadlo správně nastavil tzn. načasoval vůči vačce a vůči klikovce. A za třetí - tam bych začal - je potřeba seřídit maximální dávkování paliva tak, aby motor při plný zátěži ( tedy v tahu ) nepatrně kouřil tzn. čerpadlo nemuselo bejt z auta se stejnym objemem válců ( natož s turbem ) a při plnym knedlíku čerpadlo na 1 zvih dávkuje příliš málo - naopak: když se to přežene, pak dávkuje moc a motor v tahu černě kouří, ovšem do určitý míry se tak i znatelně zvedne jeho výkon ( za předpokladu, že vstřikovače jsou více méně okay ) .
Asi budeš mít pravdu, ale zaráží mě, že ten Lucas co dobře jede špatně startuje i na naftu. Nevím možná že i ten novej motoro co jsem tam dal je už taky nějakej načatej. No a co říkáš na tu výměnu vstřiků bude to k něčemu?? a potom by mě taky zajímalo, jestli nevíš jaký čerpadlo by tedy bylo vhodný. Z jakýho auta aby šlo předělat do Forda a aby dávalo naftu tak jak máKuba píše:No to by to čerpadlo muselo bejt už sakra vyběhaný, aby se to projevilo na rozprašování vstřikovačů. Vysokotlaká část čerpadla dává totiž daleko vyšší tlak ( více než 250 barů ) než při kterých Ti otevřou vstřikovače ( cca. 150 barů ) a je tam dostatečná rezerva. Tomu nevěřim. Nastavení čarpadla vůči klice a vačce ale musá bejt přesný, to nejde jen tak od oka. To je základ. Pak se šteluje to max. dávkování, jak už jsem psal. To pochopitelně rozhodí jak volnoběžný tak i přeběhový otáčky a ty se seřídí nakonec. Nemá-li to Tvé 2 čerpadlo ale ten "LDA" obohacovač, pak budeš mít vždycky nižší výkon, protože při plnění válce turbodmychadlem pak nedojde k odpovídajícímu obohacení ( navýšení ) dávkování paliva čerpadlem a tak ve válci zůstane víc vzduchu než odpovídá stechiometrickému poměru.