golf4

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Falko
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště:
Kontaktovat uživatele:

golf4

Příspěvek od Falko »

poradte spatny start pri teplem motoru dikyr.v 1998 66 kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

copak chceš poradit co takhle startovat studený..... :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

Ladas píše:copak chceš poradit co takhle startovat studený..... :D
ty si mu ale poradil (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

on toho moc neřek... takže kontrola dynamickýho,starter,baterka,čilo teploty vody čerpadlo vstřiky tlaky cokoliv ale asi začneme jestli byl na diagnostice ne? :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

na 99% startér.I když se zdá že točí jak má,tak to tak není.Osobně jsem jich vyměnil asi 20-25 a vždy 100% úspěšnost.jinak Laďas,co s těmi fotkami?
Falko
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 led 2006, 18:06
Odpovědi: 0
Bydliště:
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Falko »

ok skusim diagnostiku a pak popripade ten starter nemel by nekdo repasovanej a za kolik? je to pro kamarada diky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

máš tam 5q 6q?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Falko píše:ok skusim diagnostiku a pak popripade ten starter nemel by nekdo repasovanej a za kolik? je to pro kamarada diky
Kup si nový Magneton (czech made - Kroměříž) cca 2800,- s DPH... a za to poctivý repas neseženeš :)
Předpokládám, že tam máš 5q převodovku, mrkni k nim na web, mají tam i převod ekvivalentu z Bosch čísel nebo podle auta...
GIV Variant TDi ???kW
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře! (noteeth) (Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)

Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

morose píše:to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře! (noteeth) (Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)

Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)
Stara znama zavada ked starter neroztoci motor na startovacie otacky. Niekto to riesi uz pri cipnuti a upravi aj startovaciu mapu tak ze znizi pozadovane otacky pre start a popripade dvihne start davku.
bRAd
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 dub 2006, 03:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od bRAd »

pomuze uprava softu v rj.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14442
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

morose píše:to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře! (noteeth) (Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)

Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)
Podívej, mě to hůř startovalo za tepla, už jsem chystal relé na teplý start s tím že mám horší čerpadlo ( najeto 280tkm ) pak se mi dostal do rukou zánovní startér tak jsem ho na zkoušku namontoval a start bez problémů.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“