golf4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
on toho moc neřek... takže kontrola dynamickýho,starter,baterka,čilo teploty vody čerpadlo vstřiky tlaky cokoliv ale asi začneme jestli byl na diagnostice ne? 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kup si nový Magneton (czech made - Kroměříž) cca 2800,- s DPH... a za to poctivý repas neseženešFalko píše:ok skusim diagnostiku a pak popripade ten starter nemel by nekdo repasovanej a za kolik? je to pro kamarada diky

Předpokládám, že tam máš 5q převodovku, mrkni k nim na web, mají tam i převod ekvivalentu z Bosch čísel nebo podle auta...
GIV Variant TDi ???kW
to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře!
(Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)
Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)

Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)
Stara znama zavada ked starter neroztoci motor na startovacie otacky. Niekto to riesi uz pri cipnuti a upravi aj startovaciu mapu tak ze znizi pozadovane otacky pre start a popripade dvihne start davku.morose píše:to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře!(Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)
Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)
Podívej, mě to hůř startovalo za tepla, už jsem chystal relé na teplý start s tím že mám horší čerpadlo ( najeto 280tkm ) pak se mi dostal do rukou zánovní startér tak jsem ho na zkoušku namontoval a start bez problémů.morose píše:to Cosby: uznávám tvoje kvality podle dosavadních příspěvků, ale teď si zamlouvám první řadu na výměnu startéru kterej točí dobře!(Pokud je to ropa a ma šťávu. U benzínu by to možný bylo - tam to stáhne proud hodně pokud se kotva šprajcuje)
Mám pocit že pokud to dobře chápu já, jde spíš o startovací dávku potažmo s předvstřikem (možná i teplotní čidlo)