Rady ohledne motoru BMW 320d E90
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rady ohledne motoru BMW 320d E90
Ahoj vsem, zvazuji koupit novy (ojety) vuz. Nejdrive jsem uvazoval o koncernu VW Golf V...ale nakonec jsem se rozhodl pro BMW. Mam nabidku na BMW 320d E90..(120kw, 163 hp, 340 Nm) Chci se zeptat zda mi ho muzete doporucit a na co si mam dat pozor...rok vyroby to je 2006 a najeto orig. 53 tkm. Proste celkove o tomto aute kdyby jste mi mohli neco napsat...charakteristika motoru a nejcastejsi vady....diky moc....hlavne bych byl rad kdyby se k tomu vyjadril podle me odbornik na BMW go.vojta....diky
Ford Mondeo
VW Golf, 1,9 SDI
VW Golf, 1,9 SDI
Zdravim můžu přidat jenom svoje krátký zkušenosti s E 46 320d 110Kw co má najeto 45 000Km. Za tu chvilku co ho mám cca 3 000Km Jsem vyměnil Na přední nápravě obě spojovačky a tyčky stabilizátoru což je u BMW celkem klasika a dají se tam dát od firmy mayle který jsou pro tvrdší zacházení (českou silnici). Ale hlavně jeden vstřikovač proto že byla přidřená jehla trysky a projevovalo se to tim že ten motor specialně studenej trochu houpal a cukal při rozjezdu studenej . Teplej v podstatě O.K. No Za krátkou chvilku začal běžet na 3 a to byla konečná. Údajně u těchto motorů měli problem s přetažením vstřikovačů třmenama a ten se pak ohnul a skončil právě takto. Jo a trochu se mlží jedno přední světlo a co jsem slyšel a viděl tak je to bolest i poslední 5ky. Jinak spokojenej auto úžasný s TDi nesrovnatelný. Motor se probouzí tak Od 1500 ale na vyšší kvaltyy to pod 2000 nemá rád ale za to jede až do omezovače parádně.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no po pravdě jsem se zatím s tímhle autem jen vozil ,ale na sále jsem ho ještě neměl.. takže příme zkušenosti ještě nemám.. jako třeba z E46, nebo E39.. podvozek je převzatý a upravený z větší 5.. takže v celku bez problémů.. čepy vydrží hodně jenom jako napsal sonic se občas mění tyčky řízení a tyčky stabilizátoru, ale to není nic vyjímečného.. jinak zbytek podvozku drží pěkně.. motoru bych se nebál.. samo 330d je 330d, ale tohle je povedený motor. jede pěkně a spotřeba je taky super.. co se týče motoru tak se nemůže VW srovnávat.. nový 2.0tdi CR 170ps jede pěkně a má krásný chod, ale taky si vezme.. kdežto bmw které jede ještě lépe jede s měnší spotřebou.. opravdu ještě nejsem schopen říct jestli má tohle auto nějaké dětské nemoci, ale myslím že s nových aut je bmw dobrá volba.. i nové originální díly jsou ted u bmw za dobrou cenu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
rozvody e90 320d
na e90 320d by sa kedy mali robit rozvody? tam uz je tusim retaz ale i tak...
Sonic píše:Zdravim můžu přidat jenom svoje krátký zkušenosti s E 46 320d 110Kw co má najeto 45 000Km. Za tu chvilku co ho mám cca 3 000Km Jsem vyměnil Na přední nápravě obě spojovačky a tyčky stabilizátoru což je u BMW celkem klasika a dají se tam dát od firmy mayle který jsou pro tvrdší zacházení (českou silnici). Ale hlavně jeden vstřikovač proto že byla přidřená jehla trysky a projevovalo se to tim že ten motor specialně studenej trochu houpal a cukal při rozjezdu studenej . Teplej v podstatě O.K. No Za krátkou chvilku začal běžet na 3 a to byla konečná. Údajně u těchto motorů měli problem s přetažením vstřikovačů třmenama a ten se pak ohnul a skončil právě takto. Jo a trochu se mlží jedno přední světlo a co jsem slyšel a viděl tak je to bolest i poslední 5ky. Jinak spokojenej auto úžasný s TDi nesrovnatelný. Motor se probouzí tak Od 1500 ale na vyšší kvaltyy to pod 2000 nemá rád ale za to jede až do omezovače parádně.
No neviem či to nie je z TDI nezrovnateľné ked sa odvezieš na 150pS TDI napr. na AUDI a na tom BMW tak to BMW je poriadne lenivé a to som sa viezol na viacerích neporovnateľné !!!
No já jsem jel S leonem cupra TDi 110Kw a teď se nechci někoho dotknout ale ta turbo propast pod 2000ot mi přišla děsivá i když po tom to letělo jak střelený. Jasně že ani bavorák nejde od spoda jako tří litr šestivál ale jde prostě líp. A pokud myslíš 2.5 TDI V6 Tak ten jde opravdu pěkně í s docela pěknou spotřebou ale nesmíš zapomenout že má o pul litru větší objem a dva válce na víc.
A jak řiká můj otec objem ničim nenahradíš.....
A jak řiká můj otec objem ničim nenahradíš.....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no já myslím, že to bude jen pocitové, že cupra jede víc.. PD staršně kopne a člověk si myslí jak to hrozně jede.. ale ta bafka táhne pořád a vyrovnaně, takže se zdá, že to tolik nejede.. a hlavně ten zadní náhon a utlumění to taky trochu změní.. dej ty auta vedel sebe a uvidíš.. já tipuju na 400m, že to vyhraje ten bavor..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
ja to teraz testujem...porovnavam g4 85kw AJM kombajna...a prisaham,ze sa mi zda,ze to ide asi tak ako e90 120kw....ale ked stopnem 0-100 tak mi to vychadza cca 2-3 sekundy rozdiel....lenze v golfe vsetko pocut a ten zatah pride z nicoho nic...v bavore to ma suvisly zatah a auto sa chova uplne inac...je to asi len pocit...go.vojta píše:no já myslím, že to bude jen pocitové, že cupra jede víc.. PD staršně kopne a člověk si myslí jak to hrozně jede.. ale ta bafka táhne pořád a vyrovnaně, takže se zdá, že to tolik nejede.. a hlavně ten zadní náhon a utlumění to taky trochu změní.. dej ty auta vedel sebe a uvidíš.. já tipuju na 400m, že to vyhraje ten bavor..
Já když jsem přesedl z načipovaný fabia TDi 74Kw do bavora tak jsem byl v první chvíli trochu sklamanej že jsem čekal něco víc. Ale ono to hodě mate TDičko nastoupilo na dvou tisících a do tří to táhlo jako ďas a pak to nebylo až tak ale bavor jde úplně lineárně a tak to nepůsobí takovym zátahem ale realita je jiná a já teď zrovna oceňuju tu lineárnost. Když to trochu přeženu tak u BMW docílili toho že ten motor se opravdu chová jako benzín se všim co ktomu patří a to jsme přece chtěli ne? Akorát s tim rozdílem že tě to nesežere.
Ja mam tu 330i jede moc pěkně i pocitově výborny svezenigo.vojta píše:to máš jako když sedneš do 328i nebo 330i a řekneš si, že to zas tak nejede.. že to kdejakej 2litr jede stejně, ale když se díváš na tacho, nebo se s někým honíš tak je to jiné.. až M3 nebo M5 tam už je to cítit slušně i pocitově
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
nie je co riesit je to tak ...obcas blbneme a tdi je len pocitovo rychlejsie....go.vojta píše:no já myslím, že to bude jen pocitové, že cupra jede víc.. PD staršně kopne a člověk si myslí jak to hrozně jede.. ale ta bafka táhne pořád a vyrovnaně, takže se zdá, že to tolik nejede.. a hlavně ten zadní náhon a utlumění to taky trochu změní.. dej ty auta vedel sebe a uvidíš.. já tipuju na 400m, že to vyhraje ten bavor..
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
presne ako pises ...som zarity tdi-ckar ...ale bawa od E46 110kw uz maju podla mna naviac ... a javi sa mi po vsetkych strankach lepsia 330d 150kw alebo 320d (mozno + chip) ako kupit TDIcko a snazit sa nieco na nom s vykonom.Sonic píše:Já když jsem přesedl z načipovaný fabia TDi 74Kw do bavora tak jsem byl v první chvíli trochu sklamanej že jsem čekal něco víc. Ale ono to hodě mate TDičko nastoupilo na dvou tisících a do tří to táhlo jako ďas a pak to nebylo až tak ale bavor jde úplně lineárně a tak to nepůsobí takovym zátahem ale realita je jiná a já teď zrovna oceňuju tu lineárnost. Když to trochu přeženu tak u BMW docílili toho že ten motor se opravdu chová jako benzín se všim co ktomu patří a to jsme přece chtěli ne? Akorát s tim rozdílem že tě to nesežere.
Naposledy upravil(a) jordee_23 dne 27 led 2009, 15:17, celkem upraveno 1 x.
GIV var asz 4mot upraveny