problém asi palivové čerpadlo Golf3 1.9TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

problém asi palivové čerpadlo Golf3 1.9TDi

Příspěvek od danvav »

Chlapi,mám problém,začlo mi to dělat tohle:na 4 a 5 vždycky odspodu trochu cukalo,no a pak víc a pak už i na 3 a žádný výkon,tak jsem myslel,že trysky,ale ty jsou v poho i čidlo a váha vzduchu(vše testováno výměnou za nové,dal jsem tam i nový palivový filtr),tak už prej jedině palivové čerpadlo.No a prej je to celkem šílená pálka.Nevíte někdo co s tím?
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

tak to mas pravdu,ze je to silena bomba,bych mohl vypravet :roll: ...zbyva sehnat nejake starsi od kluku nebo z vrakoviste nebo z annonce

divim se,ze ti to vag neukaze :roll:
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

Mi to VAG taky neukázal jako chybu, jen v naměřených hodnotách to ukázalo rozdíly ve vstřikovaném množství. V BOSCH servisu mi řekli: výměnit regulaci 19.000,-- + DPH, Když jsem to sdělil majiteli, tak prohlásil, že by tím zvednul cenu auta na dvojnásobek. Sehnal jsem mu jeté za 3.000,- a jezdí a jezdí a jezdí (rofl)
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

jo,to mne rekli v servisu 111 000.- ze pry extra regulator na muj motor neni,ze jen jako celek s cerpadlem :o :D takze ted auto stoji a ceka na darce (wallbash)
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

zkousel jsi vymenit ridici vstrik?pises ,ze trysky jsou v poho,to si je zkousel nebo si menil cely vstriky za jiny?
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

..

Příspěvek od danvav »

No zkouseli mi menit trysky,cidlo a je tam novej palivovej filtr,davalo se to tam vse najednou a dela to furt.Jak presne se to cerpadlo nazyva?Ja jsem myslel,ze to je palivove cerpadlo,ale to neni tak drahy.. Se vstrikem jsem nic nezkousel,muzete poradit,co s tim mam zkouset?
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Je to určitě to čerpadlo dělal jsem to s Markym před dvouma dněmaa motor si teď přede
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

Ten tvůj Golf přece nemá čerpadlo v nádrži.To bude asi čerpadlem!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To danvav: To si piš, že čerpadlo stojí ranec, ono je to taky docela dost složitá a přesná věcička. Jinak starší se dá koupit za cca 3000kč. Nebo zkus Bóďu, ten by ti s tím čerpadlem, pokud to teda půjde, mohl pomoct.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
VenTDIčka
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 bře 2006, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od VenTDIčka »

Ten samej problém máme taky je to 1.9 TDI 66KW a prý jsou to vstřiky. A WAG nic neukázal takže kdo má teď pravdu?? :? :?
Miluji auta. A hlavně ta rychlá.
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Klatovy jsou z ruky jedny 66kw vstřiky doma mám než jsem měnil čerpadlo dával jsem tam troje vstřiky a furt stejny po výměně čerpadla je všechno OK
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Četl jsem i ostatní příspěvky ale tobě to dělá něco jiného to by mohli být ty vstřiky tohle mi to dělalo když byl v háji řídící vstřik
Uživatelský avatar
VenTDIčka
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 bře 2006, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od VenTDIčka »

3 Vstřik už jsme měnili ale pořád nic tak musíme vyměnit i ty ostatní a uvidíme hned.
Miluji auta. A hlavně ta rychlá.
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

Mam TDI 1Z rok 95 a cuka mi to jen na petku na nizky otacky, kdyz jedu cca 60-70km/h, po 75km/h uz to nedela. 4 kvalt necuka vubec, ani na 1000ot. Tak cerpadlo nebo vstriky?
rfarsky
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 led 2006, 10:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od rfarsky »

Batezip píše:Mam TDI 1Z rok 95 a cuka mi to jen na petku na nizky otacky, kdyz jedu cca 60-70km/h, po 75km/h uz to nedela. 4 kvalt necuka vubec, ani na 1000ot. Tak cerpadlo nebo vstriky?
Na 100% je to čerpadlo bude to horší a horší
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“