Stránka 1 z 2

motory 3,0tdi 150 a 171kw

Napsal: 18 srp 2008, 11:13
od bernardi
zdravim ,ma z vas niekto skusenost s tymito dvoma motormi,ten 150 kw je asi nejaka mutacia byvalej 2,5tdi a ten 171 bude asi so vstrek PD,podelte sa so skusenostami s tymyto motormi a s ich zavadami,xcem riesit quattro A4 avant s jednym s tychto motorov...Dakujem

Napsal: 18 srp 2008, 11:24
od Octava
3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.

Napsal: 18 srp 2008, 15:36
od cupra
Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 171 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)

Napsal: 18 srp 2008, 16:14
od bernardi
cupra píše:
Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 231 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)
podla mojich info mi to vychadza asi tak ze ta 151 je nasledovnik 2,5 lebo ma takisto otacku cerpadlo a ta 171 bude asi to iste ale so vstrekovanim PD

Napsal: 18 srp 2008, 21:21
od cupra
bernardi píše:
cupra píše:
Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 231 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)
podla mojich info mi to vychadza asi tak ze ta 151 je nasledovnik 2,5 lebo ma takisto otacku cerpadlo a ta 171 bude asi to iste ale so vstrekovanim PD
tak 2,5 TDI ma najviac 132 KW...viac sa nerobilo potom sa robila 2,7 V6 132 KW teraz uz ju robia 140 KW... :)

Napsal: 19 srp 2008, 08:58
od TDI tech
Pokial viem novy 3.0TDI je CR nie PD. A vraj su fakt podstatne spolahlivejsie ako 2.5TDI.

Napsal: 19 srp 2008, 09:19
od cupra
jojo píše:Pokial viem novy 3.0TDI je CR nie PD. A vraj su fakt podstatne spolahlivejsie ako 2.5TDI.
to sa ani s tebou nikto nehada ;) v obidvoch veciach... :)

Napsal: 19 srp 2008, 10:41
od cosby
a co ty 2,7-co to je za motor??

Napsal: 19 srp 2008, 10:56
od cupra
cosby píše:a co ty 2,7-co to je za motor??
takisto CR...

Napsal: 21 srp 2008, 08:46
od bernardi
cupra píše:
cosby píše:a co ty 2,7-co to je za motor??
takisto CR...
ako je to zo spolahlivostou tychto motorov ,kazdy vie ze tie 2,5 boli onicom ,jak je na tom ta 2,7 a 3,0,tecenie oleja vacky a vseobecne skusenosti ,najlepsie niekto komu toho preslo viac cez ruky

Napsal: 21 srp 2008, 08:55
od Octava
no znam 2 a6 3,0Tdi,obe jsou nachipovany jedna ma namotano 240 000km a ta druha nakych 130 000km,koukal jsem do ty 130 000km,nikdy nemytej motor,no jako zadny vyrazny uniky oleje tam nebyly,jen trochu ochcany ve spojich intercooleru a mozna trochu jako u 2,5Tdi za hranou vika,jinak jen zapraseny,ale at se vyjadri nekdo kdo jich videl vic nez ja

Napsal: 21 srp 2008, 09:13
od jayd
je nejaky rozdil v dilech u verze 176 kw v A4 a 171 Kw v A6 nebo je to jen zalezitost softwaru?

Napsal: 21 srp 2008, 11:22
od Bugs.Bunny
U 3.0 i 2.7 se objevuje ten cvakavý zvuk při startování teplého motoru. Ještě něvím o nikom kdo by to trvale odstranil. :? Svezení je v tom velice pěkné, ale když si představím, že bych tomu měl dělat ve 300000 celé rozvody tak to se mi už moc nelíbí.

Napsal: 24 srp 2008, 14:04
od cosby
proč ve 300 tisících?,To má tak dlouhý serv.interval??

Napsal: 24 srp 2008, 14:15
od cosby
Díval jsem se do Etky a moc moudrý z toho nejsem-neznám audi,ale jeden 3,0-BBJ má rozvod řemenem a potom 2,7 a 3,0 má asi rozvod řetězy.je to tak??že by tem BBJ byl ještě nějaký starý TDI-PD??Nevím-neznám,dík za osvětu