Trysky A4 81 KW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Trysky A4 81 KW

Příspěvek od NSFF »

Zdravim,
jaký trysky se daj dát do audiny A4 1.9 TDI 81 KW AFN ?

na netu (www.dieselpower.cz )jsem našel že bych tam měl dát POWERPLUS 520 (teda je tam napsáno použití pro 110 HP 1.9 TDI ).

Daj se tam dát i ty POWERPLUS 764 ( i když je tam napsáno použití pro 150 HP 2.5 TDI) ?

A když jo o kolik koníků se zvedne výkon ?

Díky

Tady je ten ceník z kterýho jsem vycházel http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Naposledy upravil(a) NSFF dne 18 srp 2008, 11:43, celkem upraveno 1 x.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Určitě je tam dáš, ale už je to pro nějakou tu úpravičku.
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

tomáš karbus píše:Určitě je tam dáš, ale už je to pro nějakou tu úpravičku.

Nějakou tu úpravičku ?... tzn. konkrétněji co ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do A4 pro zvýšení výkonu sprint nebo powerplus 764, o těch 520kách ani neuvažuj, stačí namontovat a jezdit, úprava softu není nutná, snad jen kdyby jsi chtěl ještě víc kobylek
Naposledy upravil(a) Huml dne 18 srp 2008, 20:00, celkem upraveno 1 x.
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

Huml píše:do A4 pro zvýšení výkonu sprint nebo powerplus 764, o těch 520kách ani neuvažuj, stačí namontovat a jezdit, úprava není nutná, snad jen kdyby jsi chtěl ještě víc kobylek
Díky za radu ;)
jirka jn
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 31 črc 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonec nad nisou

Příspěvek od jirka jn »

Taky potřebuji poradit jak zvýšit výkon abych motoru neublížil tahám zasebou těžký vlek tak byse náký koníci hodily mám Sharan 98 81kw :roll:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejjedodušeji těma tryskama sprint 764 nebo powerplus 764
Uživatelský avatar
Viktor X
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 07 lis 2007, 10:29
Odpovědi: 0

Trysky 81kW AHF

Příspěvek od Viktor X »

Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout (crazy).
---------------------------------------------------
Octavia Combi 1.9 TDi 81kW AHF MR00 180tis.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Re: Trysky 81kW AHF

Příspěvek od Thopr »

Viktor X píše:Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout (crazy).
šoupni tam 764 a budeš nějaký čas spokojený!!!! A kouře se neboj... BUde minimální né-li žádný... (pro Tebe, v zrcátku toho moc neuvidíš)... Sám jsem jezdil chvíli se 764 bez softu a kouř téměř žádný, po softu tak skoro stejně, možná víc.... A spotřeba cca stejná, dle tvojí nohy.... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: Trysky 81kW AHF

Příspěvek od Dukes »

Viktor X píše:Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout (crazy).
Dal bych už rovnou POWERPLUS 764. Zvýšení kouřivosti oproti sérii je minimální. Navíc lze lehce ubrat naftu Vagem. Myslím, že není nad čím přemýšlet.
Výkon po úpravě cca 130 PS.
Obrázek
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

1.)A co trysky po chipu?
Taky o nich uvazuju, ale udelal jsem klasickou chybu a to, ze uprava sw predchazela uprave hw (sw od Sportmotor jen pro info).

2.)Navic na POWERPLUS 764 uz se musi davat alespon 11mm hlava, ne-e?

Jinak mam A3, take AHF.
Děkuji za info.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě ne tam to 10ka zvládá, ale špatná by nebyla.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Brejk píše:1.)A co trysky po chipu?
Taky o nich uvazuju, ale udelal jsem klasickou chybu a to, ze uprava sw predchazela uprave hw (sw od Sportmotor jen pro info).

2.)Navic na POWERPLUS 764 uz se musi davat alespon 11mm hlava, ne-e?

Jinak mam A3, take AHF.
Děkuji za info.
1) Je dost pravděpodobné, že si vetší trysky s chipem od Sportmotoru nebudou rozumnět a auto bude padat do nouzového režimu.

2) Pro POWERPLUS 764 není větší hlava podmínkou, ale určitě by si její montaží nic nezkazil. Ovšem nutností by pak byla už úprava sw.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Proč by si větší trysky s tím softem nerozuměly? Respektive proč by to mělo padat do nouzáku, když regulace turba funguje?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“