problem zhaveni (vectra 1.7 TD)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
problem zhaveni (vectra 1.7 TD)
zdravim.mam problem VECTRA 1,7TDr.96.i kdyz me kontrolka zhaveni zhasne tak me do zhavicu jde stale proud.vymenil jsem rele zhavi stale.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zhaveni
zhavi to porad.meril jsem privody,tak do rele jde porad ovladaci proud spinani rele.nemuze to delat naky cidlo teploty?zadny jsem na motoru zatim nenasel.nemam volnej sloup a z vrchu kde nic tu nic.krome staleho zhaveni ma to uz ani nedobiji.
- focus pokus
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 23 led 2006, 18:25
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0
Re: zhaveni
ME TO ZHAVI RADOVE TAK DO 30 SEK 5MIN JE PODLE ME MOC BUDE ASI CIDLO TEPLOTY?jamol píše:zkousel jsem to merit vic jak 5 min.porad zhavilo.
punto 1.7TD 46kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 594
- Registrován: 23 led 2006, 21:11
- Bydliště: Chebsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zhaveni
tak jsem s tim zhavenim nepohnul.muze me nekdo vysvetlit system.co ovlada to rele zhaveni.je me jasny ze to musi od motoru z tep.cidla.jde to pres RJ?kdyz to teplotni cidlo odpojim tak v ovlad.rele je porad proud.
Zdravim.
Podelim sa s mojimy poznatkami o zhaveni v mojej Crome
Mozno to niekomu pomoze.
Croma ma na zhavenie vlastnu riadiacu jednotku. Kontroluje si to teplotu, ale este neviem, kde je to cidlo teploty.
Zhasnutie kontrolky zhavenia v pristrojovej doske upozornuje vodica na to, ze zhaviace sviecky uz dostatocne nahriali spalovaci priestor a vodic moze startovat. Dlzka svietenia tej kontrolky je zavisla na teplote (motora, alebo paliva, este neviem) a mozno aj na napati akumulatora.
Po nastartovani zhaviace sviecky VZDY zhavia dalej. Zase v zavislosti od teploty. V mojom pripade je to cca od 20 sekund po cca 2 minuty. Viem, kedy zhavenie skonci, lebo som si vyviedol do kabiny kontrolku priamo zo zhavicky.
Tiez pri skonceni zhavenia pocut odpadnutie vykonoveho rele zhavenia.
Trapi ma len jedna vec, ze to zhavi aj po nastartovani zohriateho motora, ale pokial to sleduje teplotu paliva (cidlo teploty paliva je v palivovom filtri), tak je to OK, pretoze teraz je zima. Uvidim, ako sa to bude spravat v lete.
Inac chystam sa vyviest do kabiny 4 kontrolky funkcnosti zhavicov, aby som ich mal vsetky pod palcom.
Ak ti zhavicky zhavia aj po odpojeni ovladania vykonoveho rele zhavenia, tak hladaj poruchu v tom rele. Ci napriklad nema zlepene kontakty. Otvor ho
Podelim sa s mojimy poznatkami o zhaveni v mojej Crome

Mozno to niekomu pomoze.

Croma ma na zhavenie vlastnu riadiacu jednotku. Kontroluje si to teplotu, ale este neviem, kde je to cidlo teploty.

Zhasnutie kontrolky zhavenia v pristrojovej doske upozornuje vodica na to, ze zhaviace sviecky uz dostatocne nahriali spalovaci priestor a vodic moze startovat. Dlzka svietenia tej kontrolky je zavisla na teplote (motora, alebo paliva, este neviem) a mozno aj na napati akumulatora.
Po nastartovani zhaviace sviecky VZDY zhavia dalej. Zase v zavislosti od teploty. V mojom pripade je to cca od 20 sekund po cca 2 minuty. Viem, kedy zhavenie skonci, lebo som si vyviedol do kabiny kontrolku priamo zo zhavicky.

Tiez pri skonceni zhavenia pocut odpadnutie vykonoveho rele zhavenia.
Trapi ma len jedna vec, ze to zhavi aj po nastartovani zohriateho motora, ale pokial to sleduje teplotu paliva (cidlo teploty paliva je v palivovom filtri), tak je to OK, pretoze teraz je zima. Uvidim, ako sa to bude spravat v lete.

Inac chystam sa vyviest do kabiny 4 kontrolky funkcnosti zhavicov, aby som ich mal vsetky pod palcom.

Ak ti zhavicky zhavia aj po odpojeni ovladania vykonoveho rele zhavenia, tak hladaj poruchu v tom rele. Ci napriklad nema zlepene kontakty. Otvor ho

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Re: zhaveni
jamol píše:tak porad zhavi.odpojil jsem rele ovladaci proud na sepnuti rele jde porad i po odpojeni tepl.cidla.asi to predelam na benzin
Dallas Zaslal: pá únor 10, 2006 9:53 am Předmět:
--------------------------------------------------------------------------------
Mas spatne cidlo teploty.Je na temostatu a kouka z neho 10cm dratku.Nove u Oplu 4000,- nahrada zrejme nemozna....
Jamol pise, ze nejake ovladanie rele odpojil a zhavi to dalej. Tak co vlastne odpojil?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex