Tak si tak pekne jedu az prijedu domu a slysim takove podivne brumlani, tak se jen tak kouknu pod auto a myslel jsem ze me trefi.....prasklé vedení za katalyzatorem před držákem spojky trubek....v Etce jsem nic moc nenasela na webu by tomu odpovidala ta spojka trubek co je v tom drzaku - jenže ja to mam praskle uz prednim....? jaké by jste nabídli nejlepší řešení na opravu? dik.
Naposledy upravil(a) Freejack dne 14 zář 2008, 13:57, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak, tak... povolit první díl výfuku (čtyři šrouby za turbem a dva na držáku před katem). Vyndat a zavařit, pokud už máš načatý vlnovec, tak ho rovnou vyměň taky (bacha ať nový nenavaříš pootočeně). Doporučoval bych pak dát nové těsnění mezi turbo a první díl výfuku. Když Ti nepůjde spona povolit, tak řízni šrouby, pak dáš nové... jinak spona cca 350,-...
Vlnovec kupis v kazdych dobrych autosuciastkach. (cca 500sk) TDI 66/81 ma primer potrubia 50mm, dlzka vlnovca 220mm. Podla tej fotky by som povedal, ze budes potrebovat aj kusok novej trubky.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
... pokud s tím jezdí na STK, tak ta verze bez katu je dost okatá ... raději nechat a vymlátit vnitřek
jet tam může záleží co pracovník chce vydět
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
kenz007 píše:chcel by som vedet cim zvarate vyfuky ak niekto prezradi
céočkem nabo autogenem podle schnilosti trubek....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
hnije to tady u tý spony a taky hned za katem, nejlepší, je koupit třeba v ACI 1m trubky 55mm, za katem ji odříznout a vyměnit, vypadá to pak jak origo a vydrží to dalších min. 5 let
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!