Stránka 1 z 4
Tohle do nafty??
Napsal: 16 zář 2008, 20:10
od lamozz
Napsal: 16 zář 2008, 20:22
od Peete
a kdyz se zeptas v lakovne, jestli nemaj pouzity redidlo, tak te to homemade aditivum vyjde levneji...
Napsal: 16 zář 2008, 20:24
od Ladas
vodní bázi nebo acetonku?

zkus to a pak nám sděl dojmy jak jsou kde ve tvém okolí drahý servisy protože ne jeden bude mít zamotanou hlavu

Napsal: 16 zář 2008, 20:37
od jurki888
riedidlo odmastuje a vysusuje tak ze v cerpadle by to mohlo narobyt velku sarapatu a u comonrailu je to dost nebespecne ked uz cervena nafta ho vie poslat do prdele a este ktomu ked vysusuje a odmastuje co na to valec a piest?hmmma nehovorim ako to musi leptat hadicky a gumicky

Napsal: 16 zář 2008, 20:46
od misoVW
Na tomto fore sa to tiez dost riesilo a prispevky su zvacsa pozitivne. Synteticke riedidla neodmastnuju, mylis si to s nitrocelulozovymi. A benzin neodmastnuje? a benzinove motory normalne jazdia....Vyskusal by som to, ale nemozem zohnat ten bezaromatik.

Napsal: 16 zář 2008, 21:07
od Ladas
benzín v rotačce commonrailu nebo PD kolik km tomu dáváš životnost když to pojede

?
Napsal: 16 zář 2008, 21:08
od Bugs.Bunny
misoVW píše:Na tomto fore sa to tiez dost riesilo a prispevky su zvacsa pozitivne. Synteticke riedidla neodmastnuju, mylis si to s nitrocelulozovymi. A benzin neodmastnuje? a benzinove motory normalne jazdia....Vyskusal by som to, ale nemozem zohnat ten bezaromatik.

http://www.barvyadex.cz/oblast/245/372/ 
Napsal: 16 zář 2008, 21:10
od turbo kamna power
chtěl jsem to taky vyzkoušet ale zatím sem nikde v Jihlavě nesehnal to spešl ředidlo "Bezaromatik"...

musím si vzpomenout až budu v Praze nebo Brně... pokud někdo máte zkušenosti tak sem s nimi

Napsal: 16 zář 2008, 21:13
od Ladas
tak mi tak přijde že ty svoje chrochtáky nemáte rádi no nic hodně štěstí s ředidlama kdyžtak díly mám

čerpadlavstřiky,písty

Napsal: 16 zář 2008, 21:16
od Bugs.Bunny
Nalil jsem to do rotačky v poměru 1:100 a určitý nárůst výkonu je znatelný, ale dál v tom nepokračuju protože vyjetý friťák mě stojí 1 kč/L a jede to taky pěkně.
Do PD se mi nic alternetivního lít nechce, bo ty splašené pumpičky nad válci mají co dělat aby spolehlivě fungovali na naftu.

Napsal: 16 zář 2008, 21:17
od Bugs.Bunny
Ladas píše:tak mi tak přijde že ty svoje chrochtáky nemáte rádi no nic hodně štěstí s ředidlama kdyžtak díly mám

čerpadlavstřiky,písty

Třeba si někdy pro čerpadlo, vstřiky,..... přijedu.

Napsal: 16 zář 2008, 21:57
od pasa
Soused taky zkoušel přidávat ředidlo protože někde vyšmelil celej sud ,až sem ho potom viděl jak přikrejvá motor dekou aby ho uhasil.Potom si koupil 406ku a někde vyšmelil sud nafty a teď už shání motor protože mu asi před měsícem rupla hlava,no nevim ale jábych tam nic takového nelil.
Napsal: 16 zář 2008, 22:05
od jurki888
ja radsej natankujem shel wpower diesel a pridam mu pekne adytivum ktore same dvihne cetanove cislo ale maze cerpadlo a vstreky tak ze riedidlo urcite nie ved co spravy ked do nho hodite polistak cely ho zozere a to kazde riedidlo
Napsal: 16 zář 2008, 23:47
od Sifon
jurki888 píše:ja radsej natankujem shel wpower diesel a pridam mu pekne adytivum ktore same dvihne cetanove cislo ale maze cerpadlo a vstreky tak ze riedidlo urcite nie ved co spravy ked do nho hodite polistak cely ho zozere a to kazde riedidlo
To vraj tiez nie je dobre kvoli ucinku (vraj sa to "bije")...samotny V-Power Diesel je obohateny aditivami ktore maju medzi sebou nejaku rovnovahu(ich "know how" ze aku) a tym ze tam dolejes nieco dalsie tak tie zlozky su v inom pomere...sice sa motoru nic nestane ale je to zbytocne plytvanie peniazmi...bud neaditivovana nafta a naliat tam aditivum alebo iba aditivovanu naftu bez dolievania dalsich prisad...
Napsal: 17 zář 2008, 08:51
od kartmen
Pánové, teď zrovna probíhaly testy nafty a ty rádoby V-Power apod. jsou v Čechách úplně standardní nafta. Pouze za hranicemi (směrem na západ) to opravdu nějak upravují. Takže placebo efekt většího výkonu za nemalý peníz na věčné časy a nikdy jinak. Ale komu není rady...

Nemyslete si, že tyhle naše auta (Octa apod.) jsou nějakým vrcholem technického pokroku.