
passat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Nie je to kvoli EGR ale kvoli tej (skrtiacej) klapke v sani, co je prichytena zboku na tom ventile (mala banka, z ktorej ide kovove tiahlo a jedna podtlakova hadicka do ovladacieho ventilu skrtiacej klapky)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05 črc 2008, 22:25
- Bydliště: Kladensko
Odpovědi: 0
Bych řek, že když ti třeba někdo chcípne motor a ty budeš koukat na to táhlo, co vede z té baňky vedle EGRu.
Nevím teď jistě, jestli se vtáhne nebo vysune, ale tím že se hne se uvnitř ta klapka má zavřít.
Taky můžes při vypnutém motoru tím táhlem zahýbat, abys věděl jestli se pohybuje ta klapka, jestli není zakouslá....
Nevím teď jistě, jestli se vtáhne nebo vysune, ale tím že se hne se uvnitř ta klapka má zavřít.
Taky můžes při vypnutém motoru tím táhlem zahýbat, abys věděl jestli se pohybuje ta klapka, jestli není zakouslá....
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
- tomiisp
- Aktivista
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 11 črc 2008, 13:42
- Bydliště: velmi blizko CZ :)
Odpovědi: 0
taky dotaz, co si mal namysli tym ze ked tlaci olej cez odvetravanie treba to vymenit..co konkretne vymenit ?kevino píše:to ze ti presakuje cez EGR ventil je nasledok a nie pricina. pricina je v tom ze ti tlaci olej cez ten odvetravaci otvor na viku ventilov. a to treba vymenit ako prve a potom ventil. ak vymenis ventil problem sa opat objavi.

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

viko netilovtomiisp píše:taky dotaz, co si mal namysli tym ze ked tlaci olej cez odvetravanie treba to vymenit..co konkretne vymenit ?kevino píše:to ze ti presakuje cez EGR ventil je nasledok a nie pricina. pricina je v tom ze ti tlaci olej cez ten odvetravaci otvor na viku ventilov. a to treba vymenit ako prve a potom ventil. ak vymenis ventil problem sa opat objavi.
