chiptuning 3.0TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chiptuning 3.0TDI
Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Re: chiptuning 3.0TDI
http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Re: chiptuning 3.0TDI
a zaruku na atomat mu daš?bsr-tuning.sk píše:http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/













VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Re: chiptuning 3.0TDI
Dam, dohodli sme sa na tom so Svedskym BSR vo Frankfurte na vystave "atuomechanika"kenz007 píše:a zaruku na atomat mu daš?bsr-tuning.sk píše:http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 21 zář 2008, 12:42, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
to bys nejdřív musel specifikovat co je to záruka
abys nedostal doporučení zatloukat,zatloukat,zatloukat že tam nějakej čip kdy vůbec byl 


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: chiptuning 3.0TDI
Pokud to dobře chápu, jedná se o normální chiptuning ?bsr-tuning.sk píše:http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/
Známý mi totiž říkal že převodovka multitronik je prý nic moc a chipem trpí.
- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Re: chiptuning 3.0TDI
Ano je to "normalny" chip...rudy píše:Pokud to dobře chápu, jedná se o normální chiptuning ?bsr-tuning.sk píše:http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/
Známý mi totiž říkal že převodovka multitronik je prý nic moc a chipem trpí.
Software je nastaveny tak, ze v prvych 3 prevodovych stupnoch je krutiaci moment znizeny o 10-30Nm. Od 3 prevodoveho stupna je krutiaci moment , taky ako je uvedeny na strankach...
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Mrkni sem:rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... =&motor=41
Multitronicky jsou choulostivé, ovšem pokud se nepletu, tak Q7 3.0TDI využívá převodovku Tiptronic. S ní problémy nejsou, pokud je chip dobře a s rozumem udělaný.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning 3.0TDI
bsr-tuning.sk píše:http://www.bsr-tuning.sk/index.php?menu ... audi&id=60rudy píše:Zdravím. Chtěl bych si nechat načipovat Q7, 3.0 TDI, multitronik.
Nemůže to nějak škodit motoru nebo automatické převodovce?
Díky za případné názory.
(19 530,- Kc s DPH 19%)
Okrem citeľného zvýšenia výkonu, s PPC máte ešte aj nasledovné výhody:
- tuning je vykonaný za pár minút, bez akéhokoľvek otvárania kapoty!
- PPC nemusí byť pripojené do auta, po vykonaní tuningu
- žiadne zbytočné skrinky a káble v oblasti motora
- točivý moment je jemný a hladký
- točivý moment je upravený/limitovaný v nižších prevodových stupňoch pre predídenie poškodenia prevodovky
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- návrat k originálnemu software je rovnako krátky ako inštalácia tuning software
- palubný počítač ukazuje pravdivú spotrebu paliva
- elektronický stabilizačný systém (ESP) je naplno funkčný
- zmiernenie krútiaceho momentu počas radenia (pre komfort a dlhú životnosť) je ponechaný
- regenerácia (vyprázdňovanie) filtra pevných častíc je ideálne zachovaný
- správna kalkulácia teploty vo výfuku
- správna kalkulácia servisných intervalov
- extrémne vhodné pre nové automobily!
- diagnostický systém je zachovaný v pôvodnom stave
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Svedska stranka + FAQ:
http://en.bsr.se/products/t1107/
K tvojej otazke:
http://en.bsr.se/faq/117/
Ja by som skor ponukol nejake fakty ako omacky z teleshopingu.
Soft. uprava novych 3,0TDI nie je vobec jednoducha a treba pri nej zvazit niekolko vyhod, no aj rizik.
Konkretne pri Q7 je prvou otazkou fakt, v ktorom roku je auto vyrobene a ci ma DPF.
Q7 3,0TDI od konca roku 2007 su uz vybavene riadiacimi jednotkami EDC17 a predpokladam, ze s tym bude mat problem nejedna tuningova firma. Doposial sa daju firmy, co vedia upravit dane auta spocitat na jednej ruke.
Co sa tyka DPF filtra, tak tie maju skoro vsetky Q7 od 01/2007.
Ja som sa konkretne zapodieval pocetnymi testami s 3,0 TDI s DPF a bez DPF, kedze mame konkretne rovnake auta A4 3,0TDI s DPF a bez DPF vo firme.
Maximalny vykon z uvedeneho aut softw. upravou je tesne pod hranicou 300PS a okolo 600Nm, no pre bezneho zakaznika je to v praxi nepouzitelne a s DPF pri mestkej prevadzke to robi aj dost problemov.
Skor som zastancom bezpecnych modifikacii na hranici 265PS a 560Nm.
Osobne som upravoval niekolko desiatok Q7 TDI.
Preposielam Vam graf z bezpecnej modifikacii.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/Q7.pdf
Hlavnou vyhodou po dobrej modifikacii je zmeneny rezim autom. prevodovky, ktora v serii radi naozaj strasne. Motor zbytocne toci do vysokych otacok a nevie vyuzivat dostatocne potencial nizkych otacok, kde motor ma idealny krutiaci moment.
Dobrou optimalizaciou krutiaceho momentu a radenie sa da dosiahnut aj
znizenie spotreby cca. 1L, no samozrejme to zalezi od nohy modica.
Co sa tyka zaruky.
Neviem ci sa tu bavime o zaruke od vyrobcu, alebo zaruke od upravcu. Je to nesmierne dolezite rozlisit.
Zaruka od vyrobcu Vam samozrejme pada kazdym zasahom do softweru, okrem zasahu firmou, ktora ma s Audi na to opravnenie. Ja poznam iba ABT, ktora ma na to opravnenie od AUDI.
Je dolezite si uvedomit, ze kazdy zasah do ECU pri EDC 16/17, ci uz po OBD, alebo BDM/JETAPORT sa da na 99,9% sikovnymj technikom od VW Group dokazat!!!! Firmy co tvrdia opak zavadzaju zakaznikov. Preto je dolezite tieto auta upravovat s rozumom a ak dojde k nejakej zavade na aute, aby nebolo okamzite evidentne, ze chyba je sposobena chiptuningom. To znamena, ze pri beznych zarukach servis neskuma podozrenie na chiptuning, no ak pride Q7 3 krat za mesiac na vycistenie DPFka a za rok mu vymenia 2 turba urcite si auto dokladnejsie prelustruju.
zaruku od upravcu ja chapem tak, ze pred upravou je nevyhnutne koltrola stavu auta, diagnostikou a meranim na brzde,bez ohladu na to ci je nove. Zakladnym predpokladom dobreho chiptuningu je 100% stav auta a dobra funkcnost DPF.
Nasledne je priam nevyhnutne skotrolovat upravu softu na brzde, aby tuner mal presne informacie po uprave a vedel si skontrolovat dolezite veliciny pri maximalnom zatazeni.
Pre mna je sucastou zaruky protokol s brzdy pred upravou a po nej.
Samozrejme ak potom dojde k nejakej poruche na aute musi upravca znasat aj urcite rizika a da sa presnejsie dokazat, kde nastala chyba a predide sa zbytocnemu vyhovaraniu a natahovaniu.
este raz zdoraznujem, ze pri danych autach su prioritou bezpecne modifikacie ako nejake silne upravy, hlavne pre beznych klientov.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning 3.0TDI
- tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- točivý moment je jemný a hladký
to co su za dristy?
niesi nahodou pribuzny pana Horsta Fuchsa?
co ma ESP s vykonom motora?
- točivý moment je jemný a hladký
to co su za dristy?
niesi nahodou pribuzny pana Horsta Fuchsa?
co ma ESP s vykonom motora?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Kdysi jsem tu zkoušel dát dotaz ohledně úpravy dat v řj.aut.převodovky samotnému Horstu Fuchsovi a pravda trvalo to nějakou chvíly ale soft v 02 neupravuje tak teď kdo má pravdu originální kvalita ze Švédska nebo čipaři co takový auta už dělali....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Re: chiptuning 3.0TDI
nezostava mi nic ine ako zasa zaripnut. na co ponizujes krutak na 1,2,3 stupni, ked zataz na HD menic a lock-up spojku je najvacsi pri stupnoch 4,5,6 ? Alebo aby sa nahodou auto s 2 tonami nerozhrabalo ? Vidim ze moc nerozumies tomu co vlastne predavas. S profitunerom musim iba suhlasit, urobit dobre 3,0tdi fap nieje vec pre garazmajstrou ani teleshopingAno je to "normalny" chip...
Software je nastaveny tak, ze v prvych 3 prevodovych stupnoch je krutiaci moment znizeny o 10-30Nm. Od 3 prevodoveho stupna je krutiaci moment , taky ako je uvedeny na strankach...

- bsr-tuning.sk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Re: chiptuning 3.0TDI
BH motor píše:nezostava mi nic ine ako zasa zaripnut. na co ponizujes krutak na 1,2,3 stupni, ked zataz na HD menic a lock-up spojku je najvacsi pri stupnoch 4,5,6 ? Alebo aby sa nahodou auto s 2 tonami nerozhrabalo ? Vidim ze moc nerozumies tomu co vlastne predavas. S profitunerom musim iba suhlasit, urobit dobre 3,0tdi fap nieje vec pre garazmajstrou ani teleshopingAno je to "normalny" chip...
Software je nastaveny tak, ze v prvych 3 prevodovych stupnoch je krutiaci moment znizeny o 10-30Nm. Od 3 prevodoveho stupna je krutiaci moment , taky ako je uvedeny na strankach...
netopier píše: - tlak turba a prúdenie vzduchu su maximálne využité
- točivý moment je jemný a hladký
to co su za dristy?
niesi nahodou pribuzny pana Horsta Fuchsa?
co ma ESP s vykonom motora?
http://en.bsr.se/faq/tuning/Ladas píše:Kdysi jsem tu zkoušel dát dotaz ohledně úpravy dat v řj.aut.převodovky samotnému Horstu Fuchsovi a pravda trvalo to nějakou chvíly ale soft v 02 neupravuje tak teď kdo má pravdu originální kvalita ze Švédska nebo čipaři co takový auta už dělali....
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009