motor 1.8D Ford 44kw zdechává cca po 1-1,5km jízdy po rovině
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor 1.8D Ford 44kw zdechává cca po 1-1,5km jízdy po rovině
Zdravím, jde o Escort Mk4, motor viz výše- po odpuštění vody z paliváku (ale dělalo to už dříve, dokonce 1x na jaře) a po nedávné výměně vzducháče, se mi stává, že po nastartování, spíš až po 9h, čili nikoliv úplně ráno za nízké teploty, ujedu po rovince tak 1,1-5km a pak mi to zdechne. Nejde o palivo, toho je v nádrži vždycky pár litrů, okolo rozsvícení hlad. zeleného oka. Taky slabý taj do kopce, tak na 2,3 a plyn k podlaze. Otevřel jsem kapotu a napravo u motoru, okolo pouze jedné, poslední svíčky na kraji směrem doprava, do středu motor.prostoru, jakoby okolo žhavící svíčky unikalo nějaké palivo, mokvalo to tam - taky motor je způlky (té pravé, při postavení se před auto) zašpiněn skvrnama jde to až na převodovku. A v srpnu nebyl tak špinavý, to bych si všiml. Po zdechnutí, když je auto cca 30-60 min v klidu a po proštěrchání a rozhoupání auta cca 10x, se po dlouhém točení (8x-12x) podaří nastartovat, z výfuku jde strašný malý oblak, pak už ale klid. A dojedu - max tedy 15 km, co zatím vím. Po Brně, i přes kopečky jsko jsou v Kohoutovicích atd. Co to může být ? Najeto 189 tkm, nafta 66% orig. OMV letní ČR+ zbytek cca 20% nový RO řepka,cca 14% dohromady přecezený použitý friťák a trafooleje apod., čerpadlo Bosch, přidávám aditiva VIF letní v předepsaném poměru 1:1000.
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu