Audi 80 1Z v nízkých ot. na 3 válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Audi 80 1Z v nízkých ot. na 3 válce

Příspěvek od Havran »

čaute. Mám problém. Na audi 80 1Z jede motor v nízkých otáčkách na 3 válce. Když to točím jede normálně. Měřil sem kompres a je na všech 4 válcích 18,5 (na studeném motoru), potom vstřiky a ty měly: 1)179 2)180 3)170 4)175. když sem vše složil zpátky tak zas chvíli jelo úplně normálně ale těď zas na 3. Jede tak při teplém i studeném motoru. Těď sem zde našel něco o tlaku oleje, že když je velký tak se roztáhnou hydra. Tak to půjdu změřit a hned napíšu výsledky.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

taky bych to tipoval na zdvihátka,když máš vstřiky a tlaky OK
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

tak jsem to měřil a tlak oleje je ok. Tipuju to na palivo, budu to řešit zítra.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

jestli je tlak oleje OK, tak si myslím , že je hlava na čerpadle v háji , nebo vyběhané čerpadlo
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jak to vypadá v kanále 13 ve VAGu?
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Huml píše:jak to vypadá v kanále 13 ve VAGu?
Zrovna patří moje audi k těm, se kterými se nedá vagem normálně spojit, ale skočím do kámoše co má kts. Co bych tam měl vidět? V kanálu 13?
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

pafka píše:jestli je tlak oleje OK, tak si myslím , že je hlava na čerpadle v háji , nebo vyběhané čerpadlo
Ale kdyby to bylo v háji, tak jakto že když to nechám 2dny stát tak zas to chvíli jede normálně, skusím dneska vypustit nádrž a znova vyměnit pal.filtr a uvidíme
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

tak jak to dopadlo jsem zvědavej 8)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč tomu nedáš napít z láhve?
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Dal jsem tomu napít "z lahve" a jelo to úplně normálně, tak sem vyčistil celou palivovou soustavu + nový pal. filtr, nalil naftu od Shellky + nějaký přípravek na skvalitnění do nafty. vše se zdálo vpohodě a po ujetí cca 30km zas to samé. Dělá to jen po zahřátí. Nevim, myslíte si že to je čerpadlo? Mě se to moc nezdá, to jede jak oheň ale až v době kdy sepne turbo. Pokud ještě turbo "netahá" tak to škube vč. volnoběhu.
Naposledy upravil(a) Havran dne 06 říj 2008, 21:55, celkem upraveno 1 x.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Jede tak při teplém i studeném motoru.
píšeš tohle, jinak bych to viděl na to čerpadlo,jestli máš možnost ukusit jiné , je to nejmíň laborování
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

pafka píše:Jede tak při teplém i studeném motoru.
píšeš tohle, jinak bych to viděl na to čerpadlo,jestli máš možnost ukusit jiné , je to nejmíň laborování
No ono to dělalo při studeném i teplém motoru, ale teď už jen při teplém a dokonce nestačí zahřát na místě ale musí se zahřát jízdou.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chtělo by to hodit na nějakou diagnostiku, jestli to nevypisuje nějaký chyby, možná to má malou dávku nebo je v háji čerpadlo- nastavovač množství
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Pokusím se dostat to na diagnostiku. Jinak nemohly by to dělat ty vstřiky? minimum by mělo byt 190 a já tam mám tlaky viz. víše. A nejmenší tlak je na 3.válci coš je řídící vstřik
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

závada objasněna!!! Je špatné teplotní čidlo nasávaného vzduchu co je součástí váhy vzduchu (měřiče průtoku). Na diagnostice to psalo teplotu -4, takže jde do válců moc paliva a pak to "střílí" a škube a zdálo se že jede na 3. Když jsem odpojil konektor tak nám to ukázalo +9 a po chvíli "bublání" to jelo skoro normálně ale samozřejmě bez turba (netáhne).
Nemáte nějakou zkušenost s opravou tohoto čidla? Jako např. výměna nebo odpor atd... Nebo nemáte někdo doma starší váhu? Mám Bosch: 0 281 002 072, VW OOOO: 028 906 301. Díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“